Gå til innhold

Hippieklær?


Fantasia

Anbefalte innlegg

Noen som vet om noen nettbutikker (norsk eller utenlandsk, spiller ingen rolle) hvor de selger alternative/"hippieklær" ? (Lange skjørt, flagrende stoffer i glade farger osv :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var det noe spesielt du lette etter?

Jeg er litt skapfan av hippiestilen, så hvis du vil gå ut av huset og handlet har jeg veldig mange flere tips. Har i grunn aldri handlet klær på nett, bortsett fra smykker og sånne pynteting som ikke finnes i butikken...

Piis aot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leter først og fremst etter sandaler, lange skjørt og store vesker. Tar gjerne imot butikktips! :)

c015.gif

Endret av Fantasia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor i verden befinner du deg?

Hvis du er i Oslo, må du innom Scorpius ved Birkelunden. Der har de masse fine skjørt! Og hempbutikken som ligger i Øvre Slottsgate (eller nabogata, husker aldri navnene), helt i havneenden. Der har de hatt fine sandaler innimellom. Ideelt sett har du nå en perfekt unnskyldning til å dra til London og gå på marked i Camden!

Store vesker kan du få tak i på de fleste Fretexbutikker, eller loppemarkeder hvis det ikke haster så veldig (sesongen begynner nå i april).

Ellers så er det veldig mye flott på den sida jeg viste deg. Vis fram hvis du kjøper noe derfra da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for tips! Jeg befinner meg i Østfold, så å komme seg til Oslo er ikke noe stort problem :) Vet du om flere butikker i østfold/oslo-området så kom med de a035.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal tenke litt! Husker aldri navn på butikker eller gater, så det tør bli en guidet tur tror jeg. Hvis du ikke vil ha instruksjoner som "den lille butikken med det grønne skiltet i bb-font ved siden av kiosken med han kjekke kassamannen".

*tenker hardt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...
Gjest Gjest_Anne_*

www.boho-chic.no

Kule og spesielle klær som man ikke finner i andre butikker..

God pris og billig frakt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ebay ebay ebay! :D Där hittar jag ALLTID precis vad jag vill ha och jag älskar hippieinspirerte klaer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 år senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...