Gå til innhold

Hvordan har du det akkurat nå?


Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Zeitgeist

Jo, nå skal du høre. Jeg røyk på en skikkelig rødvinssmell i går med ei venninne. I dag er jeg på skikkelig luggeføre. Bakfull. Midlertidig hjernehinnebetennelse. Trang hjelm. Skal ikke drikke mer alkohol i år, det er i hvert fall sikkert. Tror jeg må gå og legge med nedpå litt altså. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.9.2017 den 18.03, Lafemmemauvaise skrev:

Jo, nå skal du høre. Jeg røyk på en skikkelig rødvinssmell i går med ei venninne. I dag er jeg på skikkelig luggeføre. Bakfull. Midlertidig hjernehinnebetennelse. Trang hjelm. Skal ikke drikke mer alkohol i år, det er i hvert fall sikkert. Tror jeg må gå og legge med nedpå litt altså. 

Det fikk meg til å tenke på diktet Etter ein rangel av Jacob Sande.

Håper du er i bedre form nå. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zeitgeist
10 timer siden, Perelandra skrev:

Det fikk meg til å tenke på diktet Etter ein rangel av Jacob Sande.

Håper du er i bedre form nå. :klem:

Joda, nå går det adskillig bedre. Men jeg kan love deg at det diktet beskrev dagen derpå særdeles treffende. Jeg var helt ubrukelig. 

:klem: tilbake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg glad for medelevene på skolen har respekt får jenter i skjørt og kjole, igjen dra opp skjørtet eller kjolene til hverandre . Fått gå i fred truseløs på skolen i flere år begynte gå  uten i 8års alderen og er nå 14år.   Leser om at det skjer på andre skoler at gutter dra opp skjørtet eller kjolene på jenter får se hva de har under. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès
5 minutter siden, Kjolepiken skrev:

Føler meg glad for medelevene på skolen har respekt får jenter i skjørt og kjole, igjen dra opp skjørtet eller kjolene til hverandre . Fått gå i fred truseløs på skolen i flere år begynte gå  uten i 8års alderen og er nå 14år.   Leser om at det skjer på andre skoler at gutter dra opp skjørtet eller kjolene på jenter får se hva de har under. 

Er du 14 år??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Blair Waldorf skrev:

Er du 14 år??

Ja, hva med det?  Gammel gris som tenner på truseløse fjortiser du eller? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès
2 minutter siden, Kjolepiken skrev:

Ja, hva med det?  Gammel gris som tenner på truseløse fjortiser du eller? 

:laugh:Absolutt ikke, jeg er jente selv. Ble bare overasket at du var så ung.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Blair Waldorf skrev:

:laugh:Absolutt ikke, jeg er jente selv. Ble bare overasket at du var så ung.

Oki, da så ... Er å ser om finnes noe imprasjon her på f.eks. klestråden og andre tråder her inne som jeg selv kan ta nytte av.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest JeSuisLouise

Jeg er så lei meg. Katten min måtte avlives i dag :cry3:Har grått i flere timer nå. Høres sikkert rart ut for de som ikke har noen interesse av katter, men hun var virkelig spesiell. Er likevel litt glad fordi kjæresten min var veldig støttende i stad og sa han kunne komme til meg.. og venner/familie er veldig støttende og. Glad jeg har så bra folk rundt meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, JeSuisLouise skrev:

Jeg er så lei meg. Katten min måtte avlives i dag :cry3:Har grått i flere timer nå. Høres sikkert rart ut for de som ikke har noen interesse av katter, men hun var virkelig spesiell. Er likevel litt glad fordi kjæresten min var veldig støttende i stad og sa han kunne komme til meg.. og venner/familie er veldig støttende og. Glad jeg har så bra folk rundt meg. 

:klem:

Sender deg en trøsteklem. Det er fryktelig vondt å skilles fra et dyr man er glad i. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JeSuisLouise
Akkurat nå, Perelandra skrev:

:klem:

Sender deg en trøsteklem. Det er fryktelig vondt å skilles fra et dyr man er glad i. 

Takk @Perelandra :hjerte: Jeg har hatt katten i 8 år og hun var en fantastisk katt. Likevel en litt fin kveld, nå som jeg vet hun ikke lider mer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...