Gå til innhold

Små pupper fordeler/ ulempe


Pauline

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Donna

Forstår ikke helt problemet. Jeg har selv store pupper - men synes allikevel det er finest med små. Er det noen som blir fornærmet av det ? Det er faktisk ikke alltid det en selv har som er finest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Nei jeg ble ikke fornærmet i den forstand, men jeg fikk en følelse av at det var om å gjøre å si mest mulig negativt om store pupper bare for å gi seg selv bedre selvfølelse liksom...

"store pupper får store vorter og det er stygt"

"store pupper som henger er stygt"

osv osv

Var det ikke meningen og si positive og negative ting om SMÅ pupper da? Eller var dette en tråd for å si positive ting om små pupper og snakke stygt om store pupper....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Nei jeg ble ikke fornærmet i den forstand, men jeg fikk en følelse av at det var om å gjøre å si mest mulig negativt om store pupper bare for å gi seg selv bedre selvfølelse liksom...

"store pupper får store vorter og det er stygt"

"store pupper som henger er stygt"

osv osv

Var det ikke meningen og si positive og negative ting om SMÅ pupper da? Eller var dette en tråd for å si positive ting om små pupper og snakke stygt om store pupper....?

Men sånn var jo den om de store puppene og? Der sier de tilogmed "Kunne ikke tenkt meg å hatt mindre framfor disse altså!" det er jo enda mer sårene, om en skal gidde å ta seg nær av sånt ;)

(ikke att jeg ville hatt mindre nå som jeg endelig har nådd puppemålet mitt, så jeg er nok en dobbeltmoralist)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg ble ikke fornærmet i den forstand, men jeg fikk en følelse av at det var om å gjøre å si mest mulig negativt om store pupper bare for å gi seg selv bedre selvfølelse liksom...

"store pupper får store vorter og det er stygt"

"store pupper som henger er stygt"

osv osv

Var det ikke meningen og si positive og negative ting om SMÅ pupper da? Eller var dette en tråd for å si positive ting om små pupper og snakke stygt om store pupper....?

Det observerte jeg faktisk også i tråden ang. store pupper, der var det enkelte som overhodet ikke kunne tenke seg å hatt små ;)

Det greieste er vel om man er fornøyd med seg selv, enten man har små eller store pupper. (eller medium)

Endret av Abr@xas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulemper:

- Føler meg av og til litt liten

- Folk tror jeg er fjortis :frustrert: (Er liten av vekst og ser nok litt yngre ut enn jeg er, og da hjelper det ikke akkurat med små pupper)

- Må droppe noen topper som ikke ser særlig pene ut uten kløft..

Fordeler:

- Herlig å slippe ryggplager og andre plager

- Slipper at menn glaner på puppene mine

- Kan gå med stort sett alt uten at det ser billig ut

- Trekantbikinier passer fint

- Tiltrekker meg ikke kåte og puppefikserte fjortisgutter som runker til pamela anderson ;)

- De er faste og har fin form og kommer nok ikke til å henge på en stund

- Kan se magen min ;)

Når jeg tenker etter så er jeg faktisk ganske fornøyd med mine små pupper :)

Endret av *melis*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest 0
Det observerte jeg faktisk også i tråden ang. store pupper, der var det enkelte som overhodet ikke kunne tenke seg å hatt små ;)

Det greieste er vel om man er fornøyd med seg selv, enten man har små eller store pupper. (eller medium)

Nja men da gikk det ikke direkte på utseendet, der var det bare små pupper generelt. Ingen som sier at det er så stygt med så små brystvorter som de med små pupper ofte har (for eks)

Jeg kunne ikke tenkt meg å ha mindre pupper nettopp fordi de gjør meg til den jeg er, ikke fordi jeg ikke liker små pupper. Jeg synes små pupper er kjempefint på de som har det, men det hadde ikke kledd kroppen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0
Ulemper:

- Føler meg av og til litt liten

- Folk tror jeg er fjortis :frustrert:  (Er liten av vekst og ser nok litt yngre ut enn jeg er, og da hjelper det ikke akkurat med små pupper)

- Må droppe noen topper som ikke ser særlig pene ut uten kløft..

Fordeler:

- Herlig å slippe ryggplager og andre plager

- Slipper at menn glaner på puppene mine

- Kan gå med stort sett alt uten at det ser billig ut- Trekantbikinier passer fint

- Tiltrekker meg ikke kåte og puppefikserte fjortisgutter som runker til pamela anderson ;)

- De er faste og har fin form og kommer nok ikke til å henge på en stund

- Kan se magen min ;)

Når jeg tenker etter så er jeg faktisk ganske fornøyd med mine små pupper :)

:overrasket:

Der tar du skammelig feil!

ingen kan gå med stort sett alt uten at det ser billig ut uansett hva slags pupper de har! Og det er vel litt frekt å antyde at man er ser billig ut fordi man har store pupper?

(sorry jeg måtte bare :sjenert: Ikke meningen å kuppe tråden deres....)

Endret av Vampyra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
:overrasket:

Der tar du skammelig feil!

ingen kan gå med stort sett alt uten at det ser billig ut uansett hva slags pupper de har! Og det er vel litt frekt å antyde at man er ser billig ut fordi man har store pupper?

(sorry jeg måtte bare :sjenert:  Ikke meningen å kuppe tråden deres....)

Men herregud. Du må da se at det er visse klær som fremhever at man pupper kontra klær som i stor grad skjuler en stor byste.

Jeg har gått fra stor til middels pupper og jeg gikk aldri med klær som på noen måte fremhevet puppene mine på nettopp fordi jeg ikke vil at oppmerksomheten skulle trekkes mot puppene. Da jeg skulle operere meg var det flere arbeidskollegaer som ikke kunne skjønne hvorfor da jeg jo ikke hadde spesielt store pupper. Helt til jeg trakk opp gensern og bhen. jenter med svære pupper i dyyyyype utringninger ser rett og slett "billig" ut. Men det er vel noen som liker den slags oppmerksomhet fra mannfolk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0
Men herregud. Du må da se at det er visse klær som fremhever at man pupper kontra klær som i stor grad skjuler en stor byste.

Jeg har gått fra stor til middels pupper og jeg gikk aldri med klær som på noen måte fremhevet puppene mine  på nettopp fordi jeg ikke vil at oppmerksomheten skulle trekkes mot puppene.  Da jeg skulle  operere meg var det flere arbeidskollegaer som ikke kunne skjønne hvorfor da jeg jo ikke hadde spesielt store pupper. Helt til jeg trakk opp gensern og bhen. jenter  med svære pupper i dyyyyype utringninger ser rett og slett "billig" ut.  Men det er vel noen som liker den slags oppmerksomhet fra mannfolk  ;)

Det ser da minst like billig ut med ei jente med små pupper i åletrangt og kort miniskjørt! (det var ikke spesifisert utringninger her)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Det ser da minst like billig ut med ei jente med små pupper i åletrangt og kort miniskjørt! (det var ikke spesifisert utringninger her)

ærlig talt i en tråd om bryststørrelse så er det vel ikke skoene eller lengden på skjørtet som er poenget. Selvfølgelig ser det billig ut med ei jente med små pupper og kort skjørt. Men en jente med store pupper og åletrangt og kort miniskjørt hadde faktisk sett hakket billigere ut faktisk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Virvel

Ulemper:

Jeg har litt stor rumpe, så puppene står liksom ikke helt i forhold :ler:

Jeg har også nokså smal rygg, så jeg sliter litt med å fylle ut ettersittende skjorter/jakker - får ofte en lite pukkel på ryggen

Fordeler:

Jeg kan gå uten bh hvis jeg vil, uten at det er ubehagelig

Jeg kan handle undertøy stort sett overalt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var på ingen måte meningen at dette skulle handle om hvor vidt store pupper så billig ut i enkelte topper eller ei. Lesete tråden om store pupper. Alle var stort sett såre forøyd. Det var rent så en mindre velutstyrt dame fikk komplekser og lure på om en var helt "ufeminin". Derfor lurte jeg på om det var flere enn meg som så fordeler (eller ulemper for den del) med små pupper. Ser ut som de fleste er fornøyd med det de har, ekte eller ei.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Det var på ingen måte meningen at dette skulle handle om hvor vidt store pupper så billig ut i enkelte topper eller ei. Lesete tråden om store pupper. Alle var stort sett såre forøyd.

Leste du i det hele tatt tråden? Synetes det var mange som trakk frem hvor store plager de fikk, og at de derfor opererte dem vekk, jeg. Og det er en relativt stor og komplisert operasjon man ikke tar for morro skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mente absolutt ikke å støte dere med store pupper med utsagnet mitt. Poenget er at når man har store pupper skal det ikke så mye til før det ser ut som man bevisst fremhever de (store utringninger, trange topper o.l.), og det kan faktisk se litt billig ut. Har man små pupper som meg, skal det som regel litt til før man får samme effekten (Jeg kan for eksempel gå med utringede topper uten å vise noe kløft). Get it? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Leste du i det hele tatt tråden? Synetes det var mange som trakk frem hvor store plager de fikk, og at de derfor opererte dem vekk, jeg. Og det er en relativt stor og komplisert operasjon man ikke tar for morro skyld.

Ja, leste tråden. Men de første som skrev (Før meg) var veldig positive. Når jeg nå nettopp leste den samme (Om store pupper) ser jeg at det er mange som er negative og har helsemessige plager som du sier. Ellers er visst upper et mye sårere emne enn man skulle tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Men sånn var jo den om de store puppene og? Der sier de tilogmed "Kunne ikke tenkt meg å hatt mindre framfor disse altså!" det er jo enda mer sårene, om en skal gidde å ta seg nær av sånt ;)

(ikke att jeg ville hatt mindre nå som jeg endelig har nådd puppemålet mitt, så jeg er nok en dobbeltmoralist)

Hvordan har du nådd puppemålet ditt egentlig? det lurer jeg på.. :sjenert:

OG hvis jeg kan spørre, hva var målet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jalileh
jenter  med svære pupper i dyyyyype utringninger ser rett og slett "billig" ut.  Men det er vel noen som liker den slags oppmerksomhet fra mannfolk  ;)

Faktisk enig med deg. Og jeg har store pupper.

Jeg passer på og ikke ha for dyp utringning. Fordi jeg syns det ser mer vulgært ut på meg som har store pupper.

Null problem å innrømme det. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...