Gå til innhold

tispenavn på g


Gjest edel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg personlig liker Gipsy da.

:Nikke: Jeg også, men nå har vi hatt en hund som het det så ;)

Ta en titt i en synonym-ordbok, eller en god vanlig ordbok (gjerne på engelsk), der dukker det opp mye fine ting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du ha et navn på G fordi du ønsker det, eller fordi oppdretter har tildelt deg den bokstaven? Du vet vel at du i det siste tilfellet kan kalle hunden noe annet til vanlig?

Vi fikk tildelt bokstaven Q men hadde allerede et annet navn klart. (vi ville kalle henne Maluca) Derfor kalte vi henne Querida Maluca, og bruker bare Maluca til vanlig.

Men dette vet du vel. Bare sjekker... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gemma

Galina

Golli evt med -y

Galne Gyda ;)

Ganita

Gedel

Godhet

Gembla

Si ifra hva den lille blir hetende tilslutt da! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gia

Glow

Gwen

Gina

Glory

Gabi

Gabrielle

PS: er det det 7 kullet disse valpene kommer fra og derfor du skal ha navn ¨på G??? Jeg fikk ei tispe en gang som var av første kull og derfor "burde" hete noe på A. Men i papirene heter hun A- stella polaris. Men vi sier bare stella.....

Bare et lite tips visst du heller vil ha et annet navn enn på bokstaven G.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

PS: er det det 7 kullet disse valpene kommer fra og derfor du skal ha navn ¨på G???    Jeg fikk ei tispe en gang som var av første kull og derfor "burde" hete noe på A. Men i papirene heter hun A- stella polaris. Men vi sier bare stella.....

Bare et lite tips visst du heller vil ha et annet navn enn på bokstaven G.

Jepp, moren til hunden min var i N-kullet, og hun het Bittebits N-Fanny. Min er i A-kullet og heter Aida, men vi bruker aldri det, hun har et annet bruksnavn. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I et wheatenkull jeg vet om har G-kullet disse navnene:

Gina

Geena Davies

Goya

Gaiana (Gaia til hverdags)

Ginny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken rase er det??????????????

Hann jeg har nå er o-kull

Obelix leo

Var det meg du ville ha svar fra ?

Da var det Wheatenterrier jeg skreiv om :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trådstarter her!

takk for mange fine navn! noterer ned dem jeg liker etter hvert som de popper opp! problemet nå er vel at det blir vanskelig å velge....Kullet er et g-kull, og jeg vet at det ikke er helt nødvendig med navn på g, men tenkte at jeg skulle prøve. skal fortelle dere hva det blir til slutt. valpene blir født om ca 1 uke. Så er det bare å håpe at vi blir en av de heldige som får valp....rasen er Eurasier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veit at en i det G- kullet jeg nevner over(forøvrig en hann) het G- Romio. Så der har du jo en måte å gjøre det på. Eks G- Ida

Jeg måtte ha navn å I og oppdretter ville gjerne at jeg valgte et navn som også skulle brukes til hverdags. Derfor ble det Inka :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

når kennelnavnet skal begynne på g har man så mange flere muligheter. kan ha det så pompøst man bare vil. ;) hverdagsnavnet kan være noe helt annet.

alt går an med kennelnavnet, kan kalle den opp etter en matrett, steminger, musikk osv osv. så bruker du det navnet du liker best til daglig, uansett om det begynner på g eller ikke.

f.eks

Golden Girl Gina (til vanlig Lady)

og er bare det første som trenger å være på g, ikke alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...