Gå til innhold

Sist sette tv-serie?


Anglofil

Anbefalte innlegg

Om jeg skulle falle så lavt at jeg så en serie, ville jeg i hvert fall aldri innrømme det. Det ville bli for flaut!

Anonymkode: 3c7c4...2a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Winza
1 time siden, sofie777 skrev:

Krypton, Designated Survivor, The Big Bang Theory, Grey's Anatomy, Young Sheldon, Gotham, A.P. Bio og Will & Grace (med litt Århundrets stemme og russisk historie innimellom)

Hvor ser du krypton? Skulle likt å se den selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Winza skrev:

Hvor ser du krypton? Skulle likt å se den selv :)

Vet den ligger på HBO :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Destignated Survivor, The Big Bang Theory, Greys Anatomy, Gotham, Young Sheldon og A.P. Bio

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Westworld og iZombie. Vurderer å kikke litt på Krypton serien mens jeg venter på neste WW episode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, SardintrollReturns skrev:

Westworld og iZombie. Vurderer å kikke litt på Krypton serien mens jeg venter på neste WW episode.

Har du sett ferdig sesong 3 av iZombie? Startet å se på serien i fjor i eksamensperioden og synes den var greit underholdende. Nå har jeg startet på sesong 3 og er litt skeptisk. Er det kun zombies vs. humanity gjennom hele sesongen? 

Anonymkode: f5c15...4ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har du sett ferdig sesong 3 av iZombie? Startet å se på serien i fjor i eksamensperioden og synes den var greit underholdende. Nå har jeg startet på sesong 3 og er litt skeptisk. Er det kun zombies vs. humanity gjennom hele sesongen? 

Anonymkode: f5c15...4ca

Jeg har sett hele sesongen ja. Første episode begynner treigt, vurderte om jeg skulle droppe det eller ei, men tar seg opp fra 2. episode synes jeg. Det er zombies vs humanity, men det blir også flere mordgåter og sære personligheter for Liv å bryne seg på, så de har heldigvis ikke gått bort ifra det konseptet, som jeg fryktet med en gang. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Westworld, NCIS Los Angeles, Timeless, Madam Secretary, Deception, Fader Brown og Supergirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...