Gå til innhold

Utdrikkingslag - koselige aktiviteter


Gjest Wasabi

Anbefalte innlegg

Gjest Wasabi

Jeg skal arrangere utdrikkingslag (ikke utDRITingslag) og har opplegget noe klart, men trenger noen flere "aktiviteter" i løpet av dagen/kvelden. Har allerede tenkt på å intervjue brudgommen på forhånd og sjekke om bruden svarer det samme.. Har dere noen tilsvarende eller andre aktiviteter vi kan gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

flytur i småfly?

Vet hvertfall at flyklubben her i området er med på å holde utdrikkingslag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg ble drukket ut i sommer ble jeg hentet av min beste venninne om morgenen. Turen gikk til et lokale i Oslo hvor alle venninnene mine ventet med frokost og champagne. Hit kom det en dame som lærte oss line-dance av alle ting. Vi lærte oss tre danser, fniste og lo, og hadde det kjempegøy.

Etter dette gikk turen inn til Oslo sentrum. Jeg slapp avskrekkende kostymer, men måtte ha på en tiara med rosa tyll og slør. På Aker brygge ventet en 70 fot stor yacht med egen servitør og kaptein. Der satt jeg på flybridgen på en rålekker båt, i 25 varmegrader, med mine beste venner, med reker og hvitvin på bordet....og jeg kjente ren lykke renne gjennom årene mine. Vi kjørte nedover Oslofjorden i noen timer og det var stoor stemning da vi kom tilbake til Aker brygge.

Etter dette gikk turen til Kjeller flyplass. Der ventet en småfly på meg. Jeg har flyskrekk, men her ga all vinen jeg hadde drukket meg hjelp. Jeg spratt inn i flyet og hadde en fantastisk tur fra Lillestrøm til Oslo, rundt Holmenkollen, over Vigelandsparken osv osv. Var helt i hundre da jeg landet levende.

Deretter bar det videre til SPA. Jeg fikk deilig behandling og de andre jentene fikk kost seg litt de også. Velpleid og fornøyd ble jeg så kjørt til huset til min forlover. Her var det ordnet i stand til fantastisk middag, leker, pakker og karaoke. Vi sang, drakk og koste oss ut i de små timer. Morgenen etter våknet jeg opp til ferdig frokost forloveren min hadde laget og masse jentesnakk - akkurat som i gamle dager.

For meg var dette et helt fantastisk utdrikningslag....:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi avsluttet mitt utdrikningslag med singstar hos forloveren. Det var både morro og koselig! Ellers likte jeg den "leken" hvor alle har med en liten gave og bruden skal gjette hvem den er fra, basert på interne spøker osv.

Ellers er det nevnt mye annet bra her....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

En annen morsom lek er å blåse opp hjerteballonger også skriver dere navn på tidliger kjærester på hver sin ballong. Så må bruden fortelle om han, man har jo som regel en god historie på lur, og til slutte smelle ballongen og da er hun "ferdig" med han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*
Da jeg ble drukket ut i sommer ble jeg hentet av min beste venninne om morgenen. Turen gikk til et lokale i Oslo hvor alle venninnene mine ventet med frokost og champagne. Hit kom det en dame som lærte oss line-dance av alle ting. Vi lærte oss tre danser, fniste og lo, og hadde det kjempegøy.

Etter dette gikk turen inn til Oslo sentrum. Jeg slapp avskrekkende kostymer, men måtte ha på en tiara med rosa tyll og slør. På Aker brygge ventet en 70 fot stor yacht med egen servitør og kaptein. Der satt jeg på flybridgen på en rålekker båt, i 25 varmegrader, med mine beste venner, med reker og hvitvin på bordet....og jeg kjente ren lykke renne gjennom årene mine. Vi kjørte nedover Oslofjorden i noen timer og det var stoor stemning da vi kom tilbake til Aker brygge.

Etter dette gikk turen til Kjeller flyplass. Der ventet en småfly på meg. Jeg har flyskrekk, men her ga all vinen jeg hadde drukket meg hjelp. Jeg spratt inn i flyet og hadde en fantastisk tur fra Lillestrøm til Oslo, rundt Holmenkollen, over Vigelandsparken osv osv. Var helt i hundre da jeg landet levende.

Deretter bar det videre til SPA. Jeg fikk deilig behandling og de andre jentene fikk kost seg litt de også. Velpleid og fornøyd ble jeg så kjørt til huset til min forlover. Her var det ordnet i stand til fantastisk middag, leker, pakker og karaoke. Vi sang, drakk og koste oss ut i de små timer. Morgenen etter våknet jeg opp til ferdig frokost forloveren min hadde laget og masse jentesnakk - akkurat som i gamle dager.

For meg var dette et helt fantastisk utdrikningslag....:)

Hmmm. det kan du drømme om, gjest!

:troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Hmmm. det kan du drømme om, gjest!

Syntes det hørtes ut som et drømme utdrikningslag jeg. Likte du det ikke Gjest-gjest?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er dere? Hvis dere er i Oslo-traktene, så finnes det hyggelige dilleting man kan gjøre sammen, hvis man liker sånt. Flere perlebutikker har visst opplegg for jentegjenger, det samme kan man gjøre med scrapbooking og porselensmaling.

Hvis dere er litt mer aktive jenter, så er det jo klatrevegger rundt omkring. Ellers er go-kart og laserskyting gøy.

Og så er det basseng på toppen av Grand Hotell, hvor man kan få servert drinker poolside. Min kjære har vært med på utdrikningslag der, han syntes det var storveis.

http://www.grand.no/vel_swimming.asp

Har vært med på intervju-runde, og det var gøy. Har også vært med på pakkeleken, og en vri med musikk. Deltagerne i utdrikningslaget mitt hadde alle rapportert inn en sang som de forbant med meg, til min forlover. Og så spilte hun sangene, og så skulle jeg gjette hvem som var fra hvem. Det ble litt vanskelig med noen, og veldig enkelt med andre. Og alle fikk med cd'en hjem. Morsomt minne. :)

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare lurer dersom dere husker, hvor mye betalte hver og en for å være med på utdrikkingslaget? Har selv arrangert et, og jeg synes alt man skal gjøre ofte koster en del penger. Mange ønsker ikke å betale så mye for det. Hvor mye synes dere det er greit å betale for et utdrikkingslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært i utdrikningslag hvor vi betalte ca 300 kr per snute, og hadde det kjempekoselig for det. Vi var 8 stk, og pengene gikk til mat og vin hjemme hos en av oss + at bruden fikk 1000 kr å shoppe for. Vi var nettopp ferdig med studiene, og det å shoppe for 1000 kr i Oslo var faktisk ganske stas. :)

Det greieste er kanskje å både brainstorme hva man har lyst til, og å gjøre et prisoverslag og se hva folk kan / har lyst til å betale, og så planlegger man ut fra det. Ikke si at "Vi skal gjøre sånn og sånn og sånn, så du MÅ hoste opp 1500 kr".

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg ble drukket ut i sommer ble jeg hentet av min beste venninne om morgenen. Turen gikk til et lokale i Oslo hvor alle venninnene mine ventet med frokost og champagne. Hit kom det en dame som lærte oss line-dance av alle ting. Vi lærte oss tre danser, fniste og lo, og hadde det kjempegøy.

Etter dette gikk turen inn til Oslo sentrum. Jeg slapp avskrekkende kostymer, men måtte ha på en tiara med rosa tyll og slør. På Aker brygge ventet en 70 fot stor yacht med egen servitør og kaptein. Der satt jeg på flybridgen på en rålekker båt, i 25 varmegrader, med mine beste venner, med reker og hvitvin på bordet....og jeg kjente ren lykke renne gjennom årene mine. Vi kjørte nedover Oslofjorden i noen timer og det var stoor stemning da vi kom tilbake til Aker brygge.

Etter dette gikk turen til Kjeller flyplass. Der ventet en småfly på meg. Jeg har flyskrekk, men her ga all vinen jeg hadde drukket meg hjelp. Jeg spratt inn i flyet og hadde en fantastisk tur fra Lillestrøm til Oslo, rundt Holmenkollen, over Vigelandsparken osv osv. Var helt i hundre da jeg landet levende.

Deretter bar det videre til SPA. Jeg fikk deilig behandling og de andre jentene fikk kost seg litt de også. Velpleid og fornøyd ble jeg så kjørt til huset til min forlover. Her var det ordnet i stand til fantastisk middag, leker, pakker og karaoke. Vi sang, drakk og koste oss ut i de små timer. Morgenen etter våknet jeg opp til ferdig frokost forloveren min hadde laget og masse jentesnakk - akkurat som i gamle dager.

For meg var dette et helt fantastisk utdrikningslag....:)

Jeg synes liksom det her høres vanvittig koselig og gøy ut, men det må jo ha kostet en formue å gjennomføre det..... Det er derfor jeg ble veldig i tvil på hva som er greit å betale og kanskje hvordan man kan gjøre et utdrikkingslag billig hvis man vil det. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi avsluttet mitt utdrikningslag med singstar hos forloveren. Det var både morro og koselig! Ellers likte jeg den "leken" hvor alle har med en liten gave og bruden skal gjette hvem den er fra, basert på interne spøker osv.

Ellers er det nevnt mye annet bra her....

Singstar er kult :) Det er også den gaveleken. Vi hadde den i søndagsengel?'s utdrikningslag!

Ellers så har en jo sånne leker som nøtt eller sannhet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest gjest1

Ang pris så vet jeg at venninnene mine betalte 200 kroner hver til mitt utdrikningslag. I tillegg kom inngangsbilletten til Oslo Reptilsenter (ca 30 kr tror jeg), taxi til by'n på kvelden også hadde alle med seg noe mat hver til lunchen vi hadde som egentlig skulle vært en pick-nick.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Er det et treningssenter i nærheten, f.eks Spenst. Vårt lokale Spenst senter kan f.eks arrangere yoga eller dansetime med kun de som er i utdrikkningslaget. Her jeg bor kostet det 800,- for timen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg ble drukket ut i sommer ble jeg hentet av min beste venninne om morgenen. Turen gikk til et lokale i Oslo hvor alle venninnene mine ventet med frokost og champagne. Hit kom det en dame som lærte oss line-dance av alle ting. Vi lærte oss tre danser, fniste og lo, og hadde det kjempegøy.

Etter dette gikk turen inn til Oslo sentrum. Jeg slapp avskrekkende kostymer, men måtte ha på en tiara med rosa tyll og slør. På Aker brygge ventet en 70 fot stor yacht med egen servitør og kaptein. Der satt jeg på flybridgen på en rålekker båt, i 25 varmegrader, med mine beste venner, med reker og hvitvin på bordet....og jeg kjente ren lykke renne gjennom årene mine. Vi kjørte nedover Oslofjorden i noen timer og det var stoor stemning da vi kom tilbake til Aker brygge.

Etter dette gikk turen til Kjeller flyplass. Der ventet en småfly på meg. Jeg har flyskrekk, men her ga all vinen jeg hadde drukket meg hjelp. Jeg spratt inn i flyet og hadde en fantastisk tur fra Lillestrøm til Oslo, rundt Holmenkollen, over Vigelandsparken osv osv. Var helt i hundre da jeg landet levende.

Deretter bar det videre til SPA. Jeg fikk deilig behandling og de andre jentene fikk kost seg litt de også. Velpleid og fornøyd ble jeg så kjørt til huset til min forlover. Her var det ordnet i stand til fantastisk middag, leker, pakker og karaoke. Vi sang, drakk og koste oss ut i de små timer. Morgenen etter våknet jeg opp til ferdig frokost forloveren min hadde laget og masse jentesnakk - akkurat som i gamle dager.

For meg var dette et helt fantastisk utdrikningslag....:)

Fantastisk, men det må da ha kostet skjorta for de som betalte gildet?

Personlig er jeg ikke villig til å betale mer enn kr 500 for et utdrikkingslag.

Endret av Sol79
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...