Gå til innhold

Er det fortsatt like godt ?


Gjest Anonymous

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei !

Jeg er vel kanskje av den typen som kommer litt for fort (2-3min), men hvordan er det for dere jenter når jeg fortsetter selv om jeg har kommet (penis er fortsatt stiv altså!) ? Blir det for våt ? Kan holde i en time eller noe etter første gang. Etter å ha lest litt i forumet ser det nesten ut som jeg er litt heldig som klarer å forsette etter jeg har kommet ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

JA du er heldig, eller rettere: Hun som eventuelt skulle være sammen med deg er heldig. Hadde ikke hatt noe imot om min kjære kunne fortsette sånn... Det blir kanskje ikke like deilig når det er så vått der (mindre friksjon, kanskje?), men deilig likevel. Uansett, bra å slippe å vente på at den skal bli stiv igjen. Hvis du synes det går for fort for deg, er det sånt som kan trenes opp tror jeg. Lukter superelskerpotensiale her...

Frk. Fryd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hehe.. kjenner igjen sitiuasjonen.. Har samme tendens, kommer tidlig som oftest, noen ganger klarer jeg fortsette (er vel det første minuttet etter som er litt vanskelig) og de gangene jeg ikke fortsetter klarer jeg holde oppmerksomheten hennes ved like.. har dessuten prata med henne om det.. og hun har sagt det ikke er et problem for henne enten jeg må ha pause eller vi fortsetter.. så lenge man prater om ting ordner det meste seg...

Hilsen c0n

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi pleier å gjøre det sånn at han kommer først, helt i starten, for da kan han holde på lenger etterpå. Tror kanskje det er vanlig...? At noen holder bedre etter den første spruten??

icon_biggrin.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...