Gå til innhold

Støttemedlem???


LilleMika

Anbefalte innlegg

Kanskje dere trenger et støttemedlem i menigheten??? En aldri så liten vaktmesterassistent som hjelper til med hva det måtte være????

Jeg stiller meg herved til disposisjon!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Ragnhild!

Du finner alt om englene i temaet "Menighetens engler", og du er velkommen til å bli med heiajente.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Hege den 2002-02-22 00:46 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ragnhild, vi er en gjeng som kaller oss engler, som bare slipper oss løs og vaser rundt og det er bare tull, og fryktelig morsomt.

Tror du kunne gjøre deg som engleforvirret. Hva sier du Kris?

_________________

Klem fra Tusenfryd hoppe.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Tusenfryd den 2002-02-22 20:45 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei LilleMika, du er herved tatt opp som fullverdig medlem av "De Lystige Engler".

Det er bare de to sleske amerikanerne som må være støttemedlemmer, he, he1

Når det gjelder opphavet til de lystige engler, så strekker det seg tilbake til i fjor sommer. @lfa, Dorian, Lionda og Væren begynte å vanke inne på data og internett.

Etterhvert hang noen flere av oss på. Det gikk i all verdens tull og tøys.

Det var Væren som dro i gang "De lystige engler" inne på personlige meldinger, etter at jeg hadde i forbifarten nevnt at hun trengte en menighet, siden hun var fra et bedehussamfunn på vestlandet, he, he.

Etterhvert ble vi kastet ut av personlige meldinger og fikk vår egen avdeling i Snikk/snakk.

Det hele handler om å ha det gøy og kunne slappe av.

hilsen

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle engler, og min egen lille venn LilleMika! Du vil passe perfekt som vaktmesterengel! icon_smile.gif

Nå skal jeg legge meg ved bassengkanten og tenke på gullet vi vant i natt! Vidunderlig!

Natta alle engler - selv om engeler jo sjelden sover noe særlig.

*Klemmer alle engelene forsiktig*

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naaa... du er så søt, Hope!!!

Egentlig er jeg vel bare vaktmesterassistent. Jeg og du (Hope) har forresten gode evner innen billedkunst!!! kanskje vi kan være kunstengler på deltid?? Uhuuu... eller hva med grand-prix engler??? ojoj--- jeg tror kanskje jeg passer til altmulig-engel...

Kan jeg få ligge ved siden av deg på bassengkanten, Hope??? Det er så ensomt her, tror jeg trenger noen å fnise med (lenge siden sist).

Dere får ha en fantastisk lørdag, alle engler! Drikk ekno med måte!

*klemmer de som vil ha*

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...