Gå til innhold

Sist sette film?


Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sist sette film her var en dvd-miniserie jeg kjøpte som heter "Doctor Foster". Det handler om en kvinnelig lege som lever i et tilsynelatende godt og lykkelig ekteskap. Så begynner det en dag å dukke opp små tegn på at mannen kanskje har en affære... som f.eks. et langt, blondt hår på skjerfet hans, når kona selv er mørkhåret... og så videre.


Veldig bra mini-serie (fordelt over to dvd'er) som jeg sikkert vil se igjen en gang.

Endret av Million
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Blood In Blood Out, en av mine favorittfilmer. Har sikkert sett den 100 ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg så Philomena som er basert på en sann historie. Judi Dench er utrolig dyktig i rollen som Philomena, filmen traff meg midt i hjertet.  

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Importance of Being Ernest (2002 - med Colin Firth bl.a.) også denne gang pga. Storywonk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Road Trip! Såg den hos svigers, saman med svigers :fnise: Mildt sagt flaut for svigerinna mi på 16 :P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 2.5.2016 at 15.40, Million skrev:

Sist sette film her var en dvd-miniserie jeg kjøpte som heter "Doctor Foster". Det handler om en kvinnelig lege som lever i et tilsynelatende godt og lykkelig ekteskap. Så begynner det en dag å dukke opp små tegn på at mannen kanskje har en affære... som f.eks. et langt, blondt hår på skjerfet hans, når kona selv er mørkhåret... og så videre.


Veldig bra mini-serie (fordelt over to dvd'er) som jeg sikkert vil se igjen en gang.

Denne serien vil komme i en sesong 2 også.

Anonymkode: e953d...46c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Point Break. Den gamle klassikeren, ikke det nye skvipet av en remake som ble laget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...