Gå til innhold

Sist sette film?


Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Madhouse fra 2004. Var i grøsser-humør, og bladde gjennom det Netflix hadde å by på (som ikke var spesielt imponerende), og snublet over denne. Ikke noe mesterverk, men allikevel underholdende. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var litt i Disney-modus, så da ble det først Enchanted og deretter den nye Cinderella fra i år ^^, Skikkelig god, gammel disney-eventyrfilm-feeling på den siste :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dune (1984-versjonen). Ikke den mest spennende filmen jeg har sett, men har nettopp lest boken, så måtte se en filmatisering av den. Blir spennende om de klarer å få laget en ny versjon som er litt mer oppdatert på effekter og sånn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blade Runner, går aldri lei. Så den sammen med en venninne som jeg tror hadde ventet noe på halvveien mellom Star Wars og Iron man da, og det saboterte opplevelsen litt. :P Mye sjekking av fjesbok fulgt av "hvem er han?" og "hvorfor gjorde han det?"

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Babylon 5. Alle sesongene. Og i full gang med Buffy. Fornøyelig gjensyn. Jeg har seks sesonger Buffy og deretter Blir det Angel. Jeg planlegger også et gjensyn med Fringe.

Endret av Mann 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest_TSX80

Marley and Me.

Trodde det var en komedie ala' Jennifer Aniston. Men det viste seg å i stedet være en grei familiefilm/dramakomedie, som ble sippefilm på slutten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...