Gå til innhold

Julies krotebok


Julie

Anbefalte innlegg

Nå var dagboka mi laaangt nede gitt...

Her skjer det lite spennende. Skolen tar en del tid.. :-? Gleder meg til dette semesteret er ferdig..*urk*

Så har jeg og kjæresten nettopp hatt en liten "uenighet" på msn. Vi er begge sånn at vi elsker å diskutere, men at ingen vil gi seg :evil: Til slutt kjente jeg at jeg beg. å bli irritert og sa jeg ville avslutte diskusjonen..da fortsatte han..og jeg ble en smule irritert. Det går nok over, jeg bare misliker uoverenstemmelser. Sånn småekkel stemning.

Har vært ute og sykla med hunden i dag. Sol og fin vær, herlig! Når vi kom hjem presterte hun og kaste opp for 3. gang i dag. ÅH! Lei av å tørke hundespy.. hun går nemlig og småspiser snø ute, det er det som gjør det. Heretter skal jeg bli striks på snøspising..

Huff,ble mye klaging dette.. :roll: Skal prøve å skrive litt mer "pos." neste gang.

Julie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei-hei godtfolk!

Takk for hilsen Monja! :D

Her sitter jeg foran pc'en og sola skinner ute..ehe..litt slapt ja. Var ute og sykla en tur før i dag da, ikke bra å sitte inne hele dagen. Får "mark i ræva" da.. :roll:

Gleder meg til i kveld, skal på middag da. Blir koselig tror jeg. Har bare sittet hjemme de siste kveldene, godt å komme seg ut en tur. Ellers har jeg fått vite at kjæresten kommer hjem en tur :hoppe: Han må lese til eksamen, så jeg skal ikke akkurat "henge i buksebeina på'n". Men litt tid sammen blir det nok. Heldigvis :sjarmor:

Lurer på å dra utover til hytta en tur, evt. dagstur til Oppdal hvor ei venninne er. "Må" liksom ut på ski i påska, hører med.

Skal pelle meg i dusjen nå, skal teste en ny selvbruner etterpå. Håper på litt snacksy farge shø :briller:

God påske alle sammen!

Julie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Her var det leeenge siden noen hadde vært. På tide å oppdatere litt!

Påska var knall! Hadde ikke regna med å være så mye sammen med kjæresten når han var hjemme, men... :oops: ..ingen av oss greide liksom å holde oss unna hverandre. Ellers fikk jeg opparbeida meg en fin-fin farge :briller: Dessverre så regner det her nå..

Helga var fin. Fredagskvelden stakk jeg og noen venner på café og tok en kaffekopp. Lørdagen tilbragte jeg med jentegjengen over et glass rødvin. Koselig.

Mai er eksamenstid *urk*.. Ser for meg mange lange og sene kvelder over bøkene..har så smått begynt. Huff. Gleder meg til sommer jeg!

Skal lage middag nå..lurer på hva jeg skal lage..hm...krydra,strimla svinekjøtt med pitabrød, hjemmelaga salat og tsatziki dressing kanskje? Har i hvert fall ingrediensene. Orker ikke fyke til butikken nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Så er helga her igjen da.. :D

Vært en travel uke dette, har jobba mye. Litt for mye egentlig, skal egentlig lese til eksamen også :oops: Men det er bemanningsproblemer på jobb, så jeg ble "nødt" til å gå ekstra. Sjefen er sykmeldt,så det er litt vill vest der for tida :evil: :evil: :evil: Blir nuts på assistenten hans som er sjef når han er borte. Får nesten hodepine når jeg hører stemmen hennes (veeeldig snakkesalig type,litt sånn gneldrete stemme. Gjemmer meg nesten når jeg hører hun roper på meg..) Glad jeg har frihelg, det skal bli godt.

Kjæresten kommer hjem, så jeg regner med det blir en fin-fin helg :sjarmor:

God helg folkens!

Julie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...