Gå til innhold

Julies krotebok


Julie

Anbefalte innlegg

Hei kjære medsøstre!

Sitter her i halvsøvne og fant ut at jeg skulle skrible noen ord før jeg tar bussen til skolen :wink:

Hard morra dette, la meg LITT for sent i går, og rommet var ufyselig kaldt når jeg sto opp. Dog, "mammas gullklump" (les bikkja.. :briller: ) greide raskt å lokke frem smilet når hu kom å la hodet sitt på sengekanten og titta på meg med skikkelige hundeøyne..

For å ta litt kort om meg selv, jeg er 21 somre og student, jobber litt ved siden av. Har det i grunnen toppers, er bare litt stressa med yrkesvalg og studier, det jeg holder på med nå er ikke noe jeg trives med sånn sett :-? Føler liksom at "alle" rundt meg har ting helt klart og er godt i gang med sine studier...hjelp!!

Ellers har jeg frihelg (jippi!!), og skal bruke den på jakt sammen med bikkja. Gleder meg stort :D Jakter hovedsaklig på rype, men ser vi en saftig og mør turgåer, nøler vi ikke med å ta ham heller.... :kul:

Skal fortelle dere mer senere.

Klems,

Julie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Puh... godt å høre at det er flere som sliter med karriere valget!! :lol:

Ha en fin jakt da, og fortell om fangsten!! :wink: eller skal man kanskje ikke si sånn? Kanskje jeg bør si "skitt fiske" :ler: eller "skitt jakt" eller noe?? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har du en som så langt har foretatt to karriere-/studievalg, og begge har gått rett ad dundass. Føler også sånn at alle rundt meg har alt i orden, for de har både jobb, hus/leilighet, bil, kjæreste/mann, barn/hund/katt. De har liksom kommet ordentlig i gang med andre ord. Mens jeg bare flyr rundt og kaster bort tid (føles det som), har to gedigne studielån som nå skal betales ned, bare jeg kommer meg hjem og får meg jobb.

Men vi er nok ikke alene i verden om å ha det problemet, vi får trøste oss med det. Og at vi kommer nok på rett vei en gang vi andre også.

Ha en fin helg, og .......ja, skitt fangst!

Klem fra