Gå til innhold

KJære alle vesper... vepser....


Kid-a

Anbefalte innlegg

Dette er dagboka dedikert til dere!!!

Jeg er jo egentlig imot sånn offentlig utlevering av en selv. Men, men... det frister allikevel, det er vel noe med spenningen. Og for ikke å snakke om oppmerksomheten som vi alle higer så etter. Den kan hende dukker opp i ny og ne... Så da setter jeg igang.

Eeeen - toooooo - treh! (vet dere, det rimte tilogmed!!)

Jepp, hvor skal jeg starte. Hadde en guffen opplevelse foran klassen i dag... ble mer eller mindre tvunget til å vise frem noen herlige sår jeg har oppover den ene armen. Det var jo selvfølgelig ikke i den sakens anledning, men jeg ble bedt om å brette opp ermene. Det var jo ikke tvil da, om hvordan sårene var laget eller av hvem. Læreren ble betuttet, jeg ble bettuttet og klassen ble stille som mus. Pinligheten selv var tilstede akkurat da. Jeg ville synke dypt ned i jorden et sted. Men det gikk ikke.

Nuvel. Ellers har det ikke skjedd nevneverdig mye. Jeg har ikke konsentrasjon for fem flate øre, og vil egentlig bare sove. Det kan jeg ikke, så jeg blir sittende her isteden. Haha, prioriteringer, folkens! Jeg skal skrive noe naturfaggreier, noe norskgreier og noe musikkgreier. Så er det nattinatt og bysselulle for min del. Alt tyder imidlertid på at det blir en stund til...

Ha en fin dag, nå skal kidden ut i den store verden for å gjøre fornuftige saker og ting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tristessa

Heisann vennen!

Uff, du har og hatt en hard dag på skolen? Min opplevelse var kanskje ikke så ille som din, men det er ikke kjekt når ting ikke går som en vil. Ikke er det kjekt når skolearbeidet hoper seg opp heller, vet godt hvordan du har det! Konsentrasjon er tydeligvis mangelvare hos begge oss!

Jaja, håper det bedrer seg snart da, det fortjener du virkelig!

Klemmer,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uhuu... nå sitter jeg her på skolen og har min tredje fritime på rad. Rasende festlig! Det er ikke mer å gjøre... da blir det kg, da. Effektiv bruk av tid! Tjohei... uff, dette blir jo bare fjas.

I dag har det ikke skjedd noe særlig. Føler ikke at jeg får gjort noe her jeg sitter. Samme kan det være, jeg orker ikke å bekymre meg lenger. Det får gå som det går... håper bare at tingene ordner seg for meg snart, skolen får jeg ta en annen gang.

Skal på jazzlinja etterpå. Har selvfølgelig ikke forberedt meg... typisk meg, hive penger ut av vinduet på den måten. Dritten! Dessuten har jeg funnet ut at jeg skal slutte å banne... folk kommenterer det hele tiden. Derfor.

Ha en fortreffelig dag, da dere!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei Gringoz (ja, det var et gammelt og godt navn det):)

jaja, det er ikke såå greit å gå på skole, er lettere stresset selv jeg.. Skal ha samfunnslære senere i dag... får antakelig igjen en prøve, som jeg antakelig får 3 på... det er ikke så kult det, nåe det er avgangsfag i år... :o Heller litt kjipt spør du meg...

Men nok om meg... hvordan går det med deg da, Pingo (enda et gitt..)?? Er du i bedre humør nå som du har fått en beskjed i dagboken din eller? Det burde du være ass, selv om denne var heller teit, men det er jo tanken som teller har jeg hørt...

jaja, vil bare få si til slutt at lærerne mine er noen skikkelig gresshuer, og at minst halvparten røyka når de var små.. det er selvfølgelig grunnen til at de er så loste den dau i dau.. :kul:

STOOOR klem fra Sonja :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sonja, og takk for hilsen. Men ikke kall meg Pingo, vær så snill...

I dag har jeg blitt stukket av veps. IGJEN! Jeg merker at det bygger seg opp et stadig større og fullere aggresjonslager inni meg, merket hr.vepsesen. Jeg blir så sint! Nå er det vel på tide for dem å dø?

Var på skolen i dag, føler ikke at jeg får gjort noe fornuftig der. Det skjer ingenting, og jeg bare bruker tida på tullball og pølsevev. Rasende festlig!

Skulle bare skrive en liten hilsen, nå må jeg øve. Skal jo spille konsert snart... *gruer meg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Hei vennen!

Ville bare si at jeg synes så synd på deg som har blitt stukket i ansiktet av veps! De er noen skikkelige plageånder, men trøst deg med at det snart blir for kaldt til at de kan gjøre noe som helst. Men hva med å sjekke huset for vepsebol?

Klemmer,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Kid-A!

Jeg er nysgjerrig: Er det videregående skole du går på? Jeg bare kjente meg sånn igjen fra den tida. Fikk aldri gjort noe fornuftig der, for det var jo verdens kjipeste mest gråe og uinspirerende sted. Jeg tror det er der de samler alle kørka lærere, for i hvert fall de jeg hadde på vgs hadde et et likhetstrekk seg imellom som skilte dem fra de jeg hadde på ungdomsskolen. Så, altså jeg likte de på u-skolen best.......

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, jeg går på videregående. Egentlig er det et kult sted, med flinke lærere og ålreite folk. Det er jeg som er sliten av meg selv og livet mitt, som jeg aldri får noe ut av allikevel...

Kan ikke skrive mer nå, skal fortsette i arbeidet mitt. Er på jobb, vet dere. Ha en vidunderlig dag, da!!!

Kid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Følger opp den gode tanken og sender deg en *klem* for å live pittelittegranne opp! Håper du får en fin dag vennen min!

Og jeg er her hvis du vil snakke om noe, sant?

Masse klemmer,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter her i resepsjonen og tenker langsomme tanker om livet og døden... føler meg ensom, det er ingen å dele dem med her. Alene med datamaskinen og de sterile veggene og møblene. Det er til og med kaldt her. Herligheten selv! Takk gud for at jeg får penger for dette....

Jeg skal aldri bli kontordame.

Funderer på hva jeg skal bruke kvelden på. Hadde planlagt å bli hjemme for å øve til konsert neste torsdag... føler at jeg ligger dårlig an, og vil helst slippe. Men jeg kan ikke det. Derfor. Men neida, mamma skal ha masse kjerringer på besøk, da blir det ikke øving på meg... håper jeg finner en venninne eller noe som er hjemme i dag. Orker ikke dra ut.

Nuvel, dette ble bare svada. Ha en fortreffelig aften!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for klem!

Heldigvis fant jeg en venninne. Leier en film og slapper av med henne i kveld, jeg.... er trøtt og sliten og lei. Tror jeg er i ferd med å nå stadig nye dybder i dalen. Kjipt, men sant.

Jeg har spist masse ryvita med pastasalat, og begynner å bli kvalm og dårlig av det. Føler meg helt utslitt, selv om jeg har brukt dagen på ingenting. Kanskje jeg snart må begynne på ginseng??

Hva feiler det meg?

Jeg gjør ikke nytte for meg, tror jeg må ha tid alene. Jeg vil bare sove i dag, men kan ikke det heller. Blir jeg hjemme i kveld, kommer jeg til å gjøre ting jeg vil angre på senere. Så jeg får se en film. Håper det blir ok...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi to er nesten i samme båt tror jeg, men kanskje av forskjellige grunner!

Er deppa, sint, sur og sliten jeg.

Føler at jeg stresser rundt uten å få gjort noen ting.

Høsten er ikke god mot oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj, ja jeg vet ikke... høsten er en riktig slemming!!! Jeg har vondt i hele kroppen og føler meg dårlig. Men er jo ikke syk, ikke fysisk iallefall...

Har vel ingen grunn til å ha det på denne måten, heller. Det bare er sånn. Ingen god unnskyldning for min del, iallfall.

Håper det snart går litt oppover med oss begge, lea!!! Det fortjener vi, eller hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*sender en stoooooor kose-oppmuntringsklem til Kidden min*

:D

Det går nok over, lille venn.... Man må bare ta tiden til hjelp, og seg selv da.... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

  • 1 måned senere...

Hei Kid-aen min!

Tenkte jeg kunne se om du hadde begynt med dagbok, også fant jeg denne! Overrasket nå egentlig.

Vel, skulle bare si ifra at jeg er veldig glad i deg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Og en ting til - ikke si hvem jeg er... skjønner?

Stooooore klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hope: Si hvem du er? Hva mener du? Hmm, er visst litt tungnem. Er veldig glad i deg også, vennen. Håper det går fremover. Life goes on.

Nok en dag. Skal sitte på jobb i seks timer, uten å ha noe særlig å bedrive. Det blir mye tanker.

Er sliten av å strebe etter utopiske forestillinger og mål. Jeg har så lyst til å drite i alt, bare legge meg under dyna med en kopp kakao og bli der.

Tenk å kunne administrere livet sitt fra senga. Bestille maten sin. Jobbe gjennom internett... akkurat det har jeg lyst til nu. Så slipper jeg å få angst. Jeg slipper å sette på meg fasaden, som jeg hater mer enn noe. Jeg vil bare være meg selv.

Kid-a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...