Gå til innhold

Dagbok:)


jordbær

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heihei :vinke:

Du har jo kommet et stykke på vei allerede men sier allikevel Velkommen til F-J gjengen ;)

skjønner godt at du er stolt av mannen din, er koselig når det går bra :)

God helg! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Evelina: Takk, ja! Formen er topp! :)

Kattastrofe: Hysj nå;) Hemmlig fortsatt! :D Er skumle dyr som overvåker disse sidene og som kjenner meg godt! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaja.. Så er det ikke en stor hemmlighet lengre.

Hvis alt går slik det skal, skal vi ha baby! Termin 9. juli 2006, og er 12 uker på vei på fredag. :)

Kjempesjokk egentlig. Snudd livet på hodet. Kommende far er like skremt som meg. Hihi. Det går seg til.

Svigerforeldre + kommende onkel og bestefar vet ingenting enda. Dem får nyheten til jul. Samboern reiser nordover og forteller dem face2face.(foreldrene sine iallefall).

Formen er bedre. Er ikke like trett og kvalm lengre. Heldigvis!

Nå har jeg bare vondt i hodet! Hihi. Magen er på tur ut! Det liker jeg ikke. Eller.. Det er jo ikke babymage. Mer.. Tja.. Bilring på avveie;) Vekten er stabil, har gått ned 1kg og er fornøyd med det, iom at jeg har blitt matvrak. Har nok fått opp forbrenningen litt.

Bestemoren gleder seg som bare rakkern. Hun har allerede kjøpt inn rosa babypledd og babysokker. Hehe. Håper det blir ei jente da, slik at familien får kjøpt litt jenteting for en gangs skyld. Men det virker som om det er umulig å få til jenter i min familie, så vi får se.

Den kjipe tingen er at jeg var superhappy ei stund. Fordi jeg fikk forlenget kontrakten på jobb ut mars. (vikar).. Men jeg må ha kontrakt til 3. april for å få de berømte 6/10 mnd i jobb, slik at jeg har krav på svangerskapspenger. Håper dem skjønner dette og hjelper meg litt der. Men hvem vet.

Første legetime har jeg i uke 13+4. Litt sent, men jeg er generelt frisk, så det går nok greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urk. Ulempen med sen legetime: Er jeg virkelig gravid?

Selvfølgelig er jeg det, men jeg føler meg som verdens største hypokonder, fordi jeg ikke har fått bekreftet graviditeten hos legen enda. (Selv om tre stk graviditetstester sier sitt!)

Nå er kvalmen så og si borte, energien er på vei tilbake, puppene har stabilisert seg og det eneste som "plager meg" er hodepine. (Misforstå meg rett, jeg er veldig takknemlig fordi jeg er frisk og har det bra!)

Hoppet opp på vekta i dag. Gått ned 1kg siden jeg fant ut at jeg var gravid. :sjenert:

Ikke har jeg spydd mye.. Mat er noe jeg har dyttet nedpå hele tiden. Skjønner ikke hvordan vekta kan gå NED da. Jeg er jo sånn ca 12 uker på vei. Har lest at den burde ha gått opp 1-1,5kg da. Og hvis jeg egentlig har det, har jeg gått ned 2,5kg?

For all del. Jeg burde vært glad for vektnedgang. Jeg er jo ikke akkurat.. slank lengre ;)

Menmen. Bare 11 dager igjen til 1. legetime.

Stakkars jordbærmann, tror han begynner å bli lei av snakking. Hihi.

Han har endelig funnet ut hvordan han skal si det til foreldrene sine. Han har kjøpt et par babysokker, som han skal pakke inn hver for seg. Den ene er til mamma og den andre er til pappa. Så skal dem liksom finne ut resten selv.

Det hele er egentlig litt søtt. :grine2:

Dem blir åpnet foran hele slekta hans. Aldri trodd han kom til å "si det" til alle på en gang. Han er vakker :)

Ellers er jeg NESTEN(!!) ferdig med julegavene. Jeg har en igjen. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagbok startet høsten 2002, og allerede på side 2?!? Jøss... Gratulerer da du!

Og gratulerer så masse med babyen i magen! Har en slik liten en jeg og, termin 4. juli her så vi er ganske så likt. Fy filler så spennende dette er!

Håper du har det fint i romjula og at formen er god!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle hilsner i dagbok. God jul til deg også reddelinnea!

Grooo: Utrolig morsomt at du også skal ha da:)

Jeg har hatt en kjempefin jul. Selv om det har vært litt skuffende å jobbe. Ikke helt jul, liksom.

Desverre har jeg hatt en sinsyk hodepine mesteparten av jula. Heldigvis har mamma massert skuldrene mine, og jeg fikk masse kjeft for at jeg hadde vært så anspent så lenge. Men vi ble enige om at jeg skulle få en time hos en kiropraktor som kunne knekke meg litt opp.

Har hatt det rimelig greit de to siste dagene på jobb. Det har vært lite å gjøre, slik at jeg aldri har blitt stressa, så da har hodepinen holdt seg nogenlunde borte :D

I dag er jeg 13 uker akkurat! Nytt trimester. Hallo! Nå går hele babygreia litt for raskt. *pese*

Jeg har fått mage! HELT UTROLIG. Den kom over 2-3dager. Mamma lo av meg! Hihi. Ikke kjempemye da, men nok til at det er veeeldig vanskelig å holde inne magen. Dessuten er den under navlen!

På mandag har jeg første legetime. Blir deilig å få det bekreftet nå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 timer igjen til kontroll! Gruer meg litt.. Tenk om jeg faktisk ikke er gravid?! >:|

Glemte selvfølgelig urinprøveglass.. Må vel stikke og sterilisere syltetøyglass.. Typisk! Sukk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sånn!

Legetimen er over.

Føler meg like lite gravid. Dem stjal litt blod og skrev ut helsekort og sjekket urin. Det var det. Celleprøve får jeg etter fødsel.

Hun ville ikke en gang se på magen min. :tristbla:

Menmen. Hyggelig lege og kjempekoselige sekretærer.

Neste time hos legen er i uke28!! :overrasket:

1. kontroll, uke 13+3

Blodtrykk 110/75

Vekt: -1kg

Hb: 13

Ødem: 0

Endret av jordbær
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...