Gå til innhold

Dagbok:)


jordbær

Anbefalte innlegg

Tja.. Her er jeg da.

Ser greit nok ut. Kanskje like greit å skrive dagbok her, som på PC-en.

Nå har jeg somlet meg til å lære meg alfabetet igjen.. *knis* Jordbær-J... Hmm.. F-G-H-I-J!! Hurra. Håper jeg traff rett kategori:)

Nå er klokka halv ni. Sitter på jobb. Er dødstrett. Jeg MÅTTE jo selvfølgelig se Akutten før jeg sovnet i går.

I dag er det 65 dager til julaften. På tide å begynne med forberedelser ja! Har allerede vært og kjøpt inn kalendergaver til samboeren min.

Åååh... Har hatt den fantastiske helga. I går tok samboeren min med meg ut. Spiste en deilig middag. Etterpå dro vi på kino(xXx). Han er sååå skjønn. Heldig som har en så snill og grei gutt. Tidligere på dagen var vi ute med ilderene. Kjempemoro. Første møte med snø. Hehe. Deilig vær. Sol og blå himmel.

I går var det også tv-aksjon. Syns det er hyggelig at folk bryr seg. Penger fikk dem.. øh.. "Puuus, har du kontanter? TV-aksjonen er her" :ler: Slapp billig unna med den.. Neida. Jeg skal sette over penger fra nettbank jeg. De går jo til en god sak.

Nei! Nå skal jeg fortsette og jobbe! :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åneei! Nå begynner jeg å få panikk for julehandelen.

Det er jo ikke så lenge siden det var over 100dager igjen til jul! Nå er det "bare" 64..

Brr.. Det er kaldt ute idag. Egentlig ikke kaldere enn normalt, men! Det var utrolig kaldt å stå opp i fra den gode varme senga!

Hørte på radioen når jeg dro på jobb, at det var meldt 13cm til kl1500..

Åsså vi som ikke har vinterdekk på bilen! :x

JA! Jeg ER glad i snø... Men da må jeg også ha et fjell og en snøscooter.. Og det er ikke alt for masse av slikt i Oslo.

I går dro jeg til byen for å møte ei venninne. Det var MEGAkoselig! Kafe-besøk og litt småshopping. *fant seg 6g-stringer til 100kr* Nå skal INGEN ildere få tygge i stykker trusene mine nei.

Snakker om ildere.. GJETT hvem som ble sur da hun fant det nye dyyyyre ilderbåndet halv-fordøyd på ilderrommet i dag? Jepp.. Jordbær.. *flippe*

Hvis jeg kjøper nytt bånd nå, har jeg brukt 500-600kr på ilderbånd de siste mnd.

Jeg skal DRA ut de (/¤()/#)?/&"¤ tennene.

Jeg tror det skjer noe mystefistisk på jobben for tiden.

Etter at ejg begynte her i Juni, har ENORMT mange personer sluttet her. (Adm. dir. Personalsjef, markedsføringssjef + MANGE ansatte.. ca 6tilsammen. Ganske mange når vi er 50 fast ansatte.)

Lurer på hvorfor. Kanskje det er meg :ler:

Idag er sjefen syk. Håper det ikke blir alt for mye å gjøre... Pleier alltid å bli masse stress de gangene sjef er borte.

Jeg sitter vanligvis bare på kontor og knoter på PC. Skal ikke klage jeg. Veldig usosialt egentlig.

Matvanene mine har endret seg i det siste.

Nå er magerost, agurk, roastbeef, big orginal ooooog.. urk ja!

Jeg takler det ikke lengre. æsjæsjæsj! Snakk om å bli lei av gode ting da.

Jaja.. Jeg er ikke lei av sjokolade enda da! *glise*

Gleder meg til det blir ordentlig vinter! Da skal jeg dra med samboer på skøytebanen. Moro blir det. Han sier at han ikke vil, men det skal vi bli to om.

Drømte om skøytebaner i hele fjor joo! hihi..

Vel.. jeg får slutte av her nå.

Jeg er jo.. på jobb.. Hmm

Ha en fin dag da, allesammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj! Det regner idag:(

Da vil jeg heller ha masse snø... Iallefall akkurat når jeg vil ut og ta meg en :kul:

Blærk! Til min store forskrekkelse, oppdaget jeg at panini og paniniburger ikke er det samme. Paniniburger=hamburger i wannabe paninibrød..:( Måtte lære det på den harde måten jaaa.. Ohwell

Alltid like moro å komme til en.. tom dagbok hver morgen ;) (HINT)

Sov lenge idag jeg. Helt til kl 0730 (wow)

Fra idag av, må jeg forsøke å slutte med light-brus. Fant ut at det var det eneste jeg drikker hver dag som kan gi meg utslett..*kløklø*

Hvordan skal jeg klare meg uten pepsimax? Vanskeligere å ikke drikke brus enn å ikke røyke! :sjarmor:

Nåh er det bare *telle* tre dager til jeg skal ta med ilder på utstilling. Blir mojjo jo! :)

Håper bare jeg får buret jeg bestilte for snart 14dager siden"¤)("!¤

Sjefen min er fortsatt syk.. Og jeg er trett.. Typisk. Han sover.. Jeg jobber.. eller.. "jobber" *hihi*

"Jeg jobber ikke her, jeg er bare ansatt" :ler:

Ha en fin dag da!

*klemmmz*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Tom dagbok ja... Hint kan jeg ta. Pleier jo å skrive en liten kommantar i dagbøker jeg leser. Koselig med slikt.

Sov masse lengre enn deg i dag jeg.. vekkerklokka på ni, men vi sovna tiligjen og sov til ti. Sånt skjer når det er fri (jeg har jo alltid fri *furte*)

Kos deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, den jobben din hørtes midt i blinken ut for meg da!!!!! Vil helst sitte på et kontor å knote på PC jeg også. Trenger ikke være så sosialt for min del. Har ingen spesielle interesser jeg, så samma hva jeg driver med. Kan-kan-kanke du legge inn et godt for Majken da?

Sov lengere enn deg i dag jeg også. Helt til halv tre. **skamme skamme skamme seg****

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurraaa så glad jeg ble! Tusentakk for hilsen, Majken og fredagsbabe :D

Jaja..

Jau.. Så sitter jeg her igjen da. Har ikke så mye å skrive om idag.

Dagen har gått sin faste gang den.. Spiste en HERLIG frokost på hydro.. Hadde aldri falt meg inn at chiabatta med egg, salat og majones skulle være godt.. :ler: Velvel..

Hurraaa! Endelig torsdag! Sjefen har vært på jobb idag. Har hatt veldig lite å gjøre denne dagen også. Hmz..

Vurderer å skaffe meg ekstrajobb.. MEN!! Sambo vil helst at jeg "blir hjemme" på kveldstid.. HVORFOR DET!? Han trener jo mange timer i uka.. F.eks. fra 1600 - 2100 tre ganger i uka..

Da må jo jeg få jobbe også da? *snufs* Pengene trenger jeg også.. Etter at jeg kræsja bil.. :ler:

Huff.. Nei. Nå blir jeg hentet. Skal stikke innom butikken og kjøpe OstogLøk potetgull.. Det er en slik dag idag:D OOOGSÅ! er det 71grader nord.. *må-se*

Ha en fin ettermiddag folket!

*klem* :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*sparke veggen*

Ahh! Jeg må bare lette mitt sinne litt. Det er ikke greit å være en hissigpropp!

Nå skal du høre.

Jeg vår SÅ flink i går. Diskuterte/kranglet med en bekjent. Var bare en bagatell egentlig. Så jeg sa seff i fra at jeg ikke gadd å krangle mer om det, for jeg mente det var lit for bagatellmessig å bli uvenner over.

Og at jeg ba om unskyldning hvis det gjorde saken noe bedre osv osv..

Jeg la meg FLAT! Jeg er en utrolig "stolt" person. Det skal jeg innrømme. Jeg ber nesten ALDRI om unskyldning for å gjøre en person glad (jeg sier det når jeg mener det altså :) )

Det denne personen svarte meg var. "Jeg gidder ikke diskutere mer med deg heller. For du forstår jo ingenting."

GJETT om jeg ble sinna?

Pøh.. Det var så dårlig gjort. Følte meg ganske tråkket på ja! Egoistiske kvinnfolk! :evil: :evil:

Jenter kan være så onde. Jeg er glad jeg forsøker å være forståelsesfull ovenfor andre.

Jeg har jo alltid vært her for personen. Jeg vet jo stortsett det meste om henne og at hun har hatt det vansklig. Og jeg har alltid vært der for henne... Også gjør hun slik mot meg? Jeg blir bare forvirret jeg.. *sukk* :roll:

Huffjaja...

Må bare skrive dette ned noen plass... Hvis ikke kommer jeg sikkert til å plage en eller annen utkåret til å høre på dette in real life.. Og det gidder jeg ikke.. :D

Ellers da?

Joo.. I går sov jeg. Eller.. jeg forsøkte å sove. Ble vekt et ukjent antall ganger av ildere som bråket og bet.. + dørklokke og mobiler.. :P

:x Livet ekke alltid like lett! Selv om det kanskje føles slik fra en tid til annen..

Ha en god dag da, damene:) (og herrene..)

*klem*

oh, btw: 61dager igjen til julaften.. :sjokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff ja, jeg er helt enig, livet er noe herk for oss stolte hissigpropper i blant!

Og det går fort til jul ja! Altfor fort!!!! *biter negler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heei folket!

"endelig" mandag.. buh.. Trett jo! Har ikke helt vent meg på tanken på å sove en time ekstra... ;) Legger meg jo en time senere også. Kanskje det som er "verst"

Nåda..

Har hatt en fantastisk helg! Føler meg veldig sosial faktisk.

Lørdag var jeg på ilderutstilling. Var kjempemoro.

Fikk litt sjokk da jeg kom. Alle ilderene måtte gjennom "middkontroll"

Jeg var til dyrlegen i begynnelsen av mnd og fikk tatt en middprøve.. Den var negativ, jo! Nå var ilderen min tydligvis FULL av midd.. *hjelp*

Så vi ble plassert i "middkarantene"

Men det gjore ingenting! Vi hadde det kjempekoselig, selv om ilder ikke fikk helse på så veldig mange ildere.. (bare de uten midd) og vi fikk ikke klappe på dem uten midd.. Menmen.. MAAANGE nydelige ildere.

Også vant vi til min store overraskelse 2.plassen for min ilder sin klasse. Hadde nok slått 1-eren også, hvis ilderen min var middfri. (Blir trekt poeng for slikt)

Menmen.. Nå skal jeg myrde litt dyrleger.. :x SKAL ha en gratis time.. Hvis ikke blir det bråk. DYRT med middfjerning. Må ha tre sprøyter pr ilder.. Dv.. 6sprøyter.. HJELP! *bli fattig* Jaja.

I går dro jeg, sambo og venner på kino. Så Lilja 4-ever. Kjempebra film... Eller.. VELDIG trist.. Gripende.. Anbefales på det sterkeste, for dem som liker slike filmer.

Ellers.. Min første vinfrie helg på lenge. Vi rakk ikke vinmonopolet på fredag. *furte* Vin er lissom tegnet på helg. Det er SÅ deilig med et glass rødvin mens man slapper av i stolen. :) Må vel dra til sverige og smugle inn litt rødvin.. :ler:

Mush! Har ikke noe mer å skrive om, jo!

Have a nice day! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Nå har jeg somlet meg til å lære meg alfabetet igjen.. *knis* Jordbær-J... Hmm.. F-G-H-I-J!! Hurra. Håper jeg traff rett kategori:)

Åneji, som jeg kjente meg igjen :oops: Jeg satt også å regna og styra når jeg skulle skrive mitt første innlegg i dagboka mi. Så det som en rimelig stor tabbe å legge inn dagboka under feil bokstav liksom :lol:

Men jeg var flink og klarte meg heeeeelt selv, uten noen slags hjelp fra de andre T`ene på dagbok tråden :roll:

Kjempe fin dagbok du har Jordbær. Og det søte nicket da, munnen min løper i vann nuh :wink:

Keep up the good work ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

W00h! Jeg har glemt dagboka helt jo! :oops:

Litt senil? :ler:

Anyways.. Oppdateringer..

Tja.. DEt er snø ute.. Masse sjåfører som ikke kan kjøre, masse kaos på veiene osv. Menmen. :)

Var hos dyrlege med ilder. De skulle få gratis middbehandlign! *jaaaah* Jeg blir ikke fattig! *koseseg*

Ellers sitter jeg på jobben og halvsover. Tror jeg holder på å bli forkjølt eller noe slikt.

Hjemme er det faktisk litt ryddigere enn vanlig. Dvs.. Det er en stor oppvask der, men resten er ok.

Nå er jeg ferdig med jule- + bursdags-gave til mamma, julegaver til to tantebarn og pappa+sambo.

Jeg sitter og broderer litt.. Håper jeg har nok tolmodighet til å bli ferdig med det siste bildet også. (Hjelp.. :o de er bittesmå jo)

Ellers.. Har jeg fått dilla på smint!

Mmh.. De deilige smintene som kommer ut fra den røde eska og smaker "wildberry".. *smattmmmh*

Jaahh! Jeg er utrolig glad for at det endelig er helg. Skal bli sååå deilig å sove leeeng..faen! Hihi.. Ikke sove lenge nei.. Det er alternativmesse i Oslo Spektrum i morgen.

MÅ dit igjen. :) *glede seg* Årets begivenhet! Weee.. *snurre* :kul:

Uheldigvis kommer mamma dit også i år. Hun har ikke helt forstått det der at det er en "møtedag" for paganister;) Hihi.. Surrehue.. Også tar hun med seg søstra mi.. Også wips.. FAMILIETREFF! JAAH! Uh.. ;)

Nåda.. Jeg skal vel klare å overleve. Vi skal på pizza rio etterpå! DER har de utrolig god pitsaaaa! Og rømmedressing som jeg mener smaker thzasiki[tsasiki].. (Skrives det slik?)

ENDELIG har jeg fått mer RAM til PCen min. Nå kan jeg faktisk sitte på IRC, lese meldinger på KG og høre på musikk samtidlig uten at PC flipper i vinkel:) *yeah*

Nå skal jeg ringe muttern.. Ha en god helg allesammen! *veive*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Phew!

Så var det mandag igjen.. *gjeeesp*

Helga har vært kjempedigg.. Bare litt for kort! ;)

Fredag dro jeg med sambo på shopping. Dvs.. Hehe.. Menn på shopping funker bare ikke! :ler:

Han var søt da.. Kjøpte harrypotter2 til PS2 til meg! *smiiile* Det er kjempemoro joo!

Lørdag var det alternativmesse i Oslo Spektrum. Møtte ei venninne av meg og dro sammen med henne.. IK! Man blir sliten av å være der i 7timer. Glad jeg ikke var gravid, for det kom en ny lukt anna hvert min. Alt fra vegitarmat til hasjrøkelse og saliviebrenning..

Menmen...

Fikk lagt tarot. Kjempespennende. *sier ikke noe mer* :)

Søndag.. Hmm.. JO! Jeg har laget forum.. http://www.gudinne.tk, for de som vil leke litt der :)

Skal bytte utseende osv senere.. Må bare finne ut åssn det funker først. *plystre*

Neei.. Nå må jeg stikke og fikse radiator. VI er ikke helt venner.. Det er alltid for kalt eller for varmt på kontoret mitt... *fnys* :)

Ha en fin dag, alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

*oooh* Jeg er sååå sulten! Fri for brød.. Urk.

Wee... Har damene(og mannene) det bra idag? Det har jeg! Jeg skal på førpremieren til Harry Potter2! *gledeseg*

Sambo fikk billetter gjennom jobben. Kjempesnill sjef som sparte to til oss!

Ellers er jeg bare trett vil soooove hele tiden.. Kanskje jeg har fått sovesyken? Eller kanskje ejg bare har blitt delvis bjørn..*knis* Skulle gjerne ha gått i dvale for vinteren ja!

I går kom sambo hjem fra business-reise:D Liker ikke å sove alene i senga, selv om han bare var borte en dag!¨

Vet dere hva? Til helga skal jeg sooooooooove masse! INGEN planer.. Bare sove.. ahh.. det skal bli sååå herlig..

Okda.. En plan.. Skal på pizza rio (karljohan) og spise masse deilig pizza! (namnamgledeseg) også skal sambo ta med kompis hjem og spille GTA vice city..(urk) ;)

Neste tirsdag må jeg huske på å ta med ildere til vetten.. Siste middsprøyte, så er vi kvitt de jævlene! *jippiii*

Nei! Nå må jeg jobbe litt.. Skriver mer i fremtiden tenker jeg;)

Ha en fin dag!

*hugz*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

*oooh* Jeg er sååå sulten! Fri for brød.. Urk.

Wee... Har damene(og mannene) det bra idag? Det har jeg! Jeg skal på førpremieren til Harry Potter2! *gledeseg*

Sambo fikk billetter gjennom jobben. Kjempesnill sjef som sparte to til oss!

Ellers er jeg bare trett vil soooove hele tiden.. Kanskje jeg har fått sovesyken? Eller kanskje ejg bare har blitt delvis bjørn..*knis* Skulle gjerne ha gått i dvale for vinteren ja!

I går kom sambo hjem fra business-reise:D Liker ikke å sove alene i senga, selv om han bare var borte en dag!¨

Vet dere hva? Til helga skal jeg sooooooooove masse! INGEN planer.. Bare sove.. ahh.. det skal bli sååå herlig..

Okda.. En plan.. Skal på pizza rio (karljohan) og spise masse deilig pizza! (namnamgledeseg) også skal sambo ta med kompis hjem og spille GTA vice city..(urk) ;)

Neste tirsdag må jeg huske på å ta med ildere til vetten.. Siste middsprøyte, så er vi kvitt de jævlene! *jippiii*

Nei! Nå må jeg jobbe litt.. Skriver mer i fremtiden tenker jeg;)

Ha en fin dag!

*hugz*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Uææh! God morgen!

Ny dag.. nye muligheter.. nye TEITE innlegg her på KG. (Ikke alle da seff)

Bare noen enkelte personer som ALDRI klarer å holde kjeft her inne. Det frustrerer meg. Enkelte glemmer å lese "Du skalikke plage andre, du skal være god og snill, og forøvrig kan du gjøre hva du vil" banneren øverst på siden her. :evil:

DEt er ikke snilt å kalle folk traktorlesber, harry osv. Man er ikke lesbe selv om man ikke napper bryn, og ikke minst.. Lesber napper bryn de også!

Jeg blir seriøst KVALM av slike folk. AT de kan oppføre seg sånn mot andre, kunne aldri falt meg inn!

*sukk*

Anyway.

Mandag igjen.

Hva har skjedd siden sist?

Joo.. Jeg har vært på harrypotter før-premiere. Den filmen var superbra! :)

Fikk også smake vanilla coke. ÆÆÆÆÆSJ sier nå bare jeg.. *kaste flaske*

Fredag var jeg ute og spiste på Pizza Rio. Anbefales for de som er pizzaelskere. ALLE sier at de har verdens beste pizza der. Ikke snakk om no masseprodusert skvip som peppe's har. Neida, denne har fluffy STOOOR bunn og smaker himmelsk! :)

I dag skal jeg ta med mine kjære dyr til vetten igjen. *tri for å ikke holde ilder som får middsprøyte* Ble oppgnagd på fingrene sist.. :ler:

Nå er det bare 29dager igjen til julaften og 6dager til jul på månetoppen begynner.. *gleder seg*

Lurer på hva jeg skal gjøre i jula, jeg.

Sambo reiser hjem til sin familie. Jeg er invitert til mamma.. MEN! Søstra mi + to barn og venninna til mamma og døtrene hennes skal være med.

Jeg savner den stille og rolige julen jeg pleide å ha sammen med mammaen min jeg:) Hihi..*bortskjemt drittunge* :ler:

NEI! Nå MÅ jeg bestille legetime slik at jeg får meg ppiller.. Også må jeg huske på å flytte feriedager!

Have a nice day!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Ja, så får jeg vel starte på dagboken min igjen.

Store ting har skjedd. Tre år har gått :rodme:

Frøken er litt vimsete av seg.

Jeg har tatt fagbrevet(meget godt bestått), jeg har tatt mer utdanning og er nå "Nettverksadministrator med Design". Jeg har fått ny jobb og trives der.

Er bare vikar, men om mirakler skulle skje, så kan jeg bli fast ansatt.

Livssituasjon?

To katter, et ukjent antall fisker, en ilder(Nemi lever fortsatt :) , Jasmine døde for et par år siden :tristbla: )

Har fortsatt samme samboer, og vi har vært sammen i fem år.

Egen leilighet med to soverom, pen bil og tjener greit med penger. Koser meg egentlig, selv om livet tar mange rare vendinger. :sjarmor:

Det er en stor ting på gang, men det kommer jeg tilbake til senere! Så nå kan dere bare sitte der og lure.

I helga har jeg vært på alternativmessen sammen med en kompis. Var veldig koselig. Dro på kino og så "Proof" etterpå. Grei film.

Er så trett for tiden. All fritid går med til soving. :sove:

Må være mørketiden :sjarmor:

Ellers går dagene raskt frem mot jul Reiser til Cardiff den 1.-5. desember. Gleder meg kjempemye! Alt er ordnet, fly, leiebil, hotell og selskap! Jentetur. Skal shoppe julegaver der, håper jeg.

Nei, nå skal jeg se siste episode av mythbusters.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julegaveliste:

Mamma: Har fått iPod-mini, får digitalkamera i bursdagsgave. (26.des)

Pappa+samboer: Gavekort på noe drikkende + ;)

Tante Kirsten: Gavekort på noe drikkende.

Tante Marit og onkel Helge: Gavekort på noe drikkende/Noe hjemmelagd

Søster: Time til hudpleier el.

Henrik: Nintendo DS (Spleise sammen med mamma)

Victor: Nintendo DS (Spleise sammen med mamma)

Sebbe: Barneklær + leke

Søsters samboer: Congac

Kjæresten: Ønsker seg Starwarsfilmene

Litz: :sjarmor:

Tattooed: :sjarmor:

Berit: :sjarmor:

Berits Emma: Klær/leke

Mormor: DVD

Morfar: DVD (+ DVD-spiller i bursdagsgave)

Svigerforeldre: Tips mottas med takk!

Eva: :sjarmor:

Dattra: :sjarmor:

Yngste: :sjarmor:

Kattebeistene+ildern: Sovekoseseng!

Ellers;

Trett som faen! :sjenert:

Sove!

Endret av jordbær
Lenke til kommentar
Del på andre sider

uuurk!

Har spydd i hele dag :grine: Det verste jeg vet.

Føler meg helt jævlig. Ligger på sofaen og venter på at samboern skal komme hjem, slik at vi kan dra på legeformidlingen og skaffe sykemelding til meg. :tristbla:

(Ikke bare for spyingen ;) )

Menmen!

Nå skal jeg ta livet med ro og slappe av, til jeg reiser til Cardiff, neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...