Gå til innhold

Hotell Cæsar Tråden


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

 Hmmmm, veldig aktivitet her inne for tiden, gått tom for ting å diskutere ?

Anonymkode: 0e0ee...3f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

 Hmmmm, veldig aktivitet her inne for tiden, gått tom for ting å diskutere ?

Anonymkode: 0e0ee...3f7

Ikke mye interessant på Cæsar for tiden :sukk:

Takk gud for han der Jonas, jeg tror han kommer til å stå for humoren denne sesongen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cæsar er ganske kjedelig om dagen, ja. Håper det tar seg opp. Hehe, Jonas var en artig skrue, ja. :fnise: 

Cici Henriksen er sikkert en god skuespiller ja, men karakteren Beate er helt fryktelig! Grøss og gru. Og jeg vedder på at han det Tommy er en kriminell faen som ikke er noe snill. 

Fikk en følelse av at han Kai på det ungdomshjemmet blir sammen med Jenny. Vet ikke hvorfor, fikk bare den følelsen. Og sånn som jeg lo da Eva ikke visste hva milf betyr, :hoho: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror det kommer til å bli noe mellom Eva og han lederen for ungdomshjemmet...

jeg liker Lotte, jeg. det blir gøy å følge med på forholdet mellom Lotte og Storm. og blir sikkert bra med nye karakterer fra ungdomshjemmet. Beate kunne jeg godt ha vært foruten. Cici Henriksen er sikkert en flink skuespiller - det er karakteren hun spiller jeg ikke liker. hun er bare irriterende! og hun prater Østfoldsdialekt... det blir feil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rap/hiphop sangen som ble spilt i gårsdagens episode da Eva besøkte ungdomshjemmet. Noen dom kan finne ut av det for meg? På forhånd takk! :)

Anonymkode: 2b1b6...264

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han ungdomshjemlederen er litt kjekk da, heheh. 

Anonymkode: 95fe4...814

Usj, syns han hadde et skikkelig ekkelt utseende jeg. 

Anonymkode: 522ff...271

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, ja. Greit at noen 40-åringer aldri blir voksne, men det der er bare overdrevent og kleint å se på. Huff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 14.1.2016 at 20.47, Salka skrev:

Cæsar er ganske kjedelig om dagen, ja. Håper det tar seg opp. Hehe, Jonas var en artig skrue, ja. :fnise: 

Cici Henriksen er sikkert en god skuespiller ja, men karakteren Beate er helt fryktelig! Grøss og gru. Og jeg vedder på at han det Tommy er en kriminell faen som ikke er noe snill. 

Fikk en følelse av at han Kai på det ungdomshjemmet blir sammen med Jenny. Vet ikke hvorfor, fikk bare den følelsen. Og sånn som jeg lo da Eva ikke visste hva milf betyr, :hoho: 

Samme her :fnise:

Anonymkode: 47052...f69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 14.1.2016 at 20.47, Salka skrev:

Cæsar er ganske kjedelig om dagen, ja. Håper det tar seg opp. Hehe, Jonas var en artig skrue, ja. :fnise: 

Cici Henriksen er sikkert en god skuespiller ja, men karakteren Beate er helt fryktelig! Grøss og gru. Og jeg vedder på at han det Tommy er en kriminell faen som ikke er noe snill. 

Fikk en følelse av at han Kai på det ungdomshjemmet blir sammen med Jenny. Vet ikke hvorfor, fikk bare den følelsen. Og sånn som jeg lo da Eva ikke visste hva milf betyr, :hoho: 

Samme her :fnise:

Anonymkode: 47052...f69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Sliter veeeeeeldig med han derre Bo kjenner jeg. For en dritt! Håper Jenny klarer å sette han skikkelig på plass etterhvert! Og jeg er så lei Amanda at jeg ikke vet mine arme råd. Godt Juni er tilbake ihvertfall! Men kjipt at det bare er Juni, Eva, Storm og Pelle igjen av de "gamle"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer Eva til å skille seg igjen denne sesongen? :P

Hun er (åpenbart) veldig betatt av han lederen for ungdomshjemmet, men det virker også som Harshad er veldig opptatt av å stille opp for og å hjelpe Ninni? Husker også talen om at han ønsket barn osv. da Eva var gravid. Blir interessant å se hva som skjer videre der...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sossen Krogh er død. :( Hvil i fred "Astrid Anker Hansen"  :dagens-rose:

Det som er litt stilig er at hun faktisk het Anker i virkeligheten og. Pikenavnet hennes var Sossen Anker Olsen. Skulle vært Anker Hansen da. :) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Salka skrev:

Sossen Krogh er død. :( Hvil i fred "Astrid Anker Hansen"  :dagens-rose:

Det som er litt stilig er at hun faktisk het Anker i virkeligheten og. Pikenavnet hennes var Sossen Anker Olsen. Skulle vært Anker Hansen da. :) 

Trist :icon_frown:

Jeg håper Amanda driter seg skikkelig ut! Jeg er definitivt på Team Juni. Håper Harshad og Ninni blir sammen :fnise: og Storm og hun med Stavangerdialekta (husker ikke hva hun heter) blir sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Veldig kjedelig de siste par episodene....

 Ide-tørke blant manus-forfattere og produsenter / regissør-folk?

Anonymkode: 0e0ee...3f7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 11.2.2016 at 2.59, _Aries skrev:

Kommer Eva til å skille seg igjen denne sesongen? :P

Hun er (åpenbart) veldig betatt av han lederen for ungdomshjemmet, men det virker også som Harshad er veldig opptatt av å stille opp for og å hjelpe Ninni? Husker også talen om at han ønsket barn osv. da Eva var gravid. Blir interessant å se hva som skjer videre der...

Har jeg lurt på og.. Tenk om Eva skal skille seg enda en gang? :hoho: Er det ikke 10 ende gangen eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...