Gå til innhold

Hotell Cæsar Tråden


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser virkelig folk på Hotel cesar enda? 😳

Det er jo så dårlig.

Anonymkode: 3e23a...e5c

Ikke nå lenger, siste episode kom sist uke. De ga seg på bunnen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Winza skrev:

Ikke nå lenger, siste episode kom sist uke. De ga seg på bunnen

Mildt sagt. Fy fader, så dårlig den siste episoden var. Teiteste episoden jeg har sett. Kunne heller endt med at Ninni klikka og sprengte hele hotellet i lufta. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Salka skrev:

Mildt sagt. Fy fader, så dårlig den siste episoden var. Teiteste episoden jeg har sett. Kunne heller endt med at Ninni klikka og sprengte hele hotellet i lufta. 

Hvordan ente det da?

Anonymkode: bc276...965

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Salka skrev:

Mildt sagt. Fy fader, så dårlig den siste episoden var. Teiteste episoden jeg har sett. Kunne heller endt med at Ninni klikka og sprengte hele hotellet i lufta. 

Spoiler

Likte den slutten med campingplassen hvor alle var blitt venner :)

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan ente det da?

Anonymkode: bc276...965

Spoiler

De hoppet 20 år fram i tid hvor juni var gammel og senil , juni sitt oldebarn april er der med en nyavansert touch skjerm og ser på sakene i ettertid av det som hendt. Hun spør juni hva som hendte men hun er surrete så hun forteller flere ting, på slutten så får hun et flashback og sier "Nå husker jeg alt"

Utrolig tåpelig slutt...

Hater også at dem drepte storm

Endret av Winza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Winza skrev:
  Skjul innhold

Likte den slutten med campingplassen hvor alle var blitt venner :)

  Skjul innhold

De hoppet 20 år fram i tid hvor juni var gammel og senil , juni sitt oldebarn april er der med en nyavansert touch skjerm og ser på sakene i ettertid av det som hendt. Hun spør juni hva som hendte men hun er surrete så hun forteller flere ting, på slutten så får hun et flashback og sier "Nå husker jeg alt"

Utrolig tåpelig slutt...

Hater også at dem drepte storm

Så teit

Anonymkode: bc276...965

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så teit

Anonymkode: bc276...965

Enda verre at de har fjernet 1998-2007 episodene :( Hadde dem gitt seg innen slutten av 2008 ville dem etter min mening gitt seg på toppen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

 Ser virkelig folk på Hotel cesar enda? 😳

 Det er jo så dårlig.

 Anonymkode: 3e23a...e5c

Cæsar var mye bedre for 10+ år siden. De siste par årene, så har nok kvaliteten falt...

 Men det var sikkert en del "blod-fans" som fulgte med, helt til aller siste slutt! :nisse:

Anonymkode: 0e0ee...3f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
På 18.12.2017 den 17.29, Winza skrev:

Enda verre at de har fjernet 1998-2007 episodene :( Hadde dem gitt seg innen slutten av 2008 ville dem etter min mening gitt seg på toppen 

Nå har visst alle episodene dukket opp igjen på sumo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Gjest Winza
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei!! Jeg ser på sesong 18 nå, det han, Marianne og May er med :( 

Anonymkode: 4be94...374

Jeg har sett at en del ikke likte Halvorsen familien i serien men jeg likte de, spesielt Cato. Jeg synes det var en artig karakter og jeg likte vennskapet mellom han og Svein :) Husker fortsatt da Svein hadde kjøpt en TV billig av en tvilsom fyr og så viste det seg at det var Cato sin TV som var blitt stjålet nylig 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Winza skrev:

Jeg har sett at en del ikke likte Halvorsen familien i serien men jeg likte de, spesielt Cato. Jeg synes det var en artig karakter og jeg likte vennskapet mellom han og Svein :) Husker fortsatt da Svein hadde kjøpt en TV billig av en tvilsom fyr og så viste det seg at det var Cato sin TV som var blitt stjålet nylig 😅

May går litt opp og ned for meg. Hun liker jo nærmest å bli behandlet som et sexleketøy for Jens August og Scott😅 Marianne er grei, men jeg tåler snart ikke trynet på Phillip lengre. Cato digger jeg! Men jeg har alltid lurt på om han gjør Voice-overs, han har en så spesiell stemme og jeg har hørt den før.

Anonymkode: 4be94...374

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Winza
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

May går litt opp og ned for meg. Hun liker jo nærmest å bli behandlet som et sexleketøy for Jens August og Scott😅 Marianne er grei, men jeg tåler snart ikke trynet på Phillip lengre. Cato digger jeg! Men jeg har alltid lurt på om han gjør Voice-overs, han har en så spesiell stemme og jeg har hørt den før.

Anonymkode: 4be94...374

Hun som spiller may er nå rundt 40 men ser like ung ut, nesten som om det ikke har gått 15 år :P Ja Philip var en sær karakter, jeg likte skuespilleren bedre i Olsenbanden junior

Han har hatt stemmen til noen reklame filmer de siste årene, han og Nils Ole Oftebro. De har udødelige stemmer 😄 

Ser nå at han hadde stemmen til Snorken i mummitrollet, elsket den serien som barn :rodmer: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Winza skrev:

Hun som spiller may er nå rundt 40 men ser like ung ut, nesten som om det ikke har gått 15 år :P Ja Philip var en sær karakter, jeg likte skuespilleren bedre i Olsenbanden junior

Han har hatt stemmen til noen reklame filmer de siste årene, han og Nils Ole Oftebro. De har udødelige stemmer 😄 

Ser nå at han hadde stemmen til Snorken i mummitrollet, elsket den serien som barn :rodmer: 

Nå som du sier det, snorken og Morten har veldig like stemmer! Å herregud barndommen min, nå må jeg finne frem VHSen og se mummitrollet😄

Anonymkode: 4be94...374

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå som du sier det, snorken og Morten har veldig like stemmer! Å herregud barndommen min, nå må jeg finne frem VHSen og se mummitrollet😄

Anonymkode: 4be94...374

Leste forresten i stad at Snorken bare var med i kometen kommer og en annen mummitroll fortelling, er dette virkelig sant? Føles ut som at jeg så han masse på mummitrollet :P

Jeg klarer faktisk å huske stemmen hans nå trass i at jeg ikke har hørt Snorken prate siden tidlig 2000 tallet 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...