Gå til innhold

Hotell Cæsar Tråden


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På 6. desember 2016 den 21.41, AnonymBruker skrev:

Hva har Kåre gjort?

Anonymkode: ec6b4...655

Driver sikkert og kler seg ut som dame :fnise::fnise:

Anonymkode: 1b579...3c2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fler som tenker at det er dattera til vilde og JA som er med Gjertrud? diskuterte frem og tilbake med ei venninne. den babyen som vilde fikk var 4-5 år yngre enn Jenny. passer bra med hvordan hun jenta så ut. 

Anonymkode: f1fa8...082

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fler som tenker at det er dattera til vilde og JA som er med Gjertrud? diskuterte frem og tilbake med ei venninne. den babyen som vilde fikk var 4-5 år yngre enn Jenny. passer bra med hvordan hun jenta så ut. 

Anonymkode: f1fa8...082

Har Vilde flere enn ett barn? Jeg mener å huske at hun fikk en sønn med Jens August og at gutten heter Gert, oppkalt etter mormoren, Gjertrud. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Arabella skrev:

Har Vilde flere enn ett barn? Jeg mener å huske at hun fikk en sønn med Jens August og at gutten heter Gert, oppkalt etter mormoren, Gjertrud. 

Hun fikk gjert med en tilfeldig fyr. Men hun var gravid når hun forlott hotel cæsar med enten jens eller storm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

37 minutter siden, wilmap skrev:

Hun fikk gjert med en tilfeldig fyr. Men hun var gravid når hun forlott hotel cæsar med enten jens eller storm.

Var det sånn det hang sammen. Det er neimen ikke lett å følge med i alle amorøse sidesprang. :ler: Jeg tror jeg skrev feil i innlegget mitt angående slektskap. Gertrud er vel farmor til Vilde, moren til Svein?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde hun fikk Gjert med Storm eller Jens August jeg og ble gravid igjen med Jens August og sa hun hadde tatt abort, men ikke gjorde det. Husker hennes siste scene da hun satt på bussen og strøk seg på magen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Salka skrev:

Jeg trodde hun fikk Gjert med Storm eller Jens August jeg og ble gravid igjen med Jens August og sa hun hadde tatt abort, men ikke gjorde det. Husker hennes siste scene da hun satt på bussen og strøk seg på magen. 

Gjert fikk hun med en tilfeldig fyr på byen. Men hun ble gravid igjen med enten jens august eller storm. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12. desember 2016 den 22.10, Jacklost skrev:

Hvor har du lest det?

Jeg bare vet det. Kan ikke si hvorfor. Følg med på torsdag;)

Anonymkode: f77c3...12f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Loki Laufeyson skrev:

Jeg tror det er Jens August som er den hemmelige eieren av Hotell Cæsar.

Det tror jeg også. Fikk den følelsen da Amanda tok opp bildet av han og smilte da hun dro. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Jacklost skrev:
  Vis skjult innhold

Cathrine Hove! O: Det hadde jeg aldri trodd. Dette blir spennende!

 

:sjokkert:

Anonymkode: bc276...965

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem var Cathrine hove😳 Jeg var bombe sikker det var Jens August😂 At han ikke døde allikevel.

Anonymkode: 7505a...24d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...