Gå til innhold

Home and Away [Spoilertråd]


liv

Anbefalte innlegg

4 timer siden, The Kitten skrev:

 ALT absolutt ALT er fint ved Brax. 


 Smaken er som baken. :flekke:

Anonymkode: 459f5...86e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mysticgirl
Den 6.7.2016 at 13.20, Sitronmelis skrev:

Heelt til 24.juli....... :sFun_sleeping::daane: 

Det er ihvertfall Home and away de dagene det er pause på Tour de france.. Noe som er to dager tror jeg.. 11.Juli er det ihvertfall Home and away på tv'n :) Ser det er pause på Tour de france 19.juli også. Så da er det vel Home and away på tv'n 11 og 19.juli :)

Forbanna Tour De France, får jo aldri sett jo :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 8. juli 2016 at 3.26, The Kitten skrev:

ALT absolutt ALT er fint ved Brax. 

Som hva?

 

Anonymkode: 4ed0f...be1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

JA!!!! Da er endelig TdF over, og H&A er tilbake på TV2 på mandag - juhuu!!!

Anonymkode: a587a...3bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

 JA!!!! Da er endelig TdF over, og H&A er tilbake på TV2 på mandag - juhuu!!!

 Anonymkode: a587a...3bd

 Dette var sannelig på tide!

Anonymkode: 459f5...86e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

JA!!!! Da er endelig TdF over, og H&A er tilbake på TV2 på mandag - juhuu!!!

Anonymkode: a587a...3bd

Endelig!!!!! :danse::hoppe::bolledeig::hoppendeglad::skya:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mysticgirl
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva skjer egentlig videre med Brax?

Anonymkode: 36754...5dd

Trodde Ricky skulle bli med han , i følge det noen har sagt i denne tråden, men hun ble jo igjen med Nate..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Trodde Ricky skulle bli med han , i følge det noen har sagt i denne tråden, men hun ble jo igjen med Nate..

Han kommer vel tilbake før han og ricky flytter sammen?

Anonymkode: 4ed0f...be1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva skjer egentlig videre med Brax?

Anonymkode: 36754...5dd

Han kommer tilbake for å ta med Ricky og Casey. Men Ricky vil ikke leve på rømmen så de blir igjen sammen med Nate og de gifter seg. Etter dette krangler de hele tiden, og Ricky blir skadd i eksplosjonen hvor Oscar og Hannah døde. Husker ikke akkurat hva som skjedde med henne, men hun kunne i alle fall ikke få barn etter det. Dette førte til at forholdet mellom Ricky og Nate ble enda verre. Derfor tar Nate kontakt med Brax og ber han komme tilbake og hente Ricky og Casey, fordi Nate tror Ricky har angret på at hun ikke ble med Brax forrige gang. 

Brax kommer tilbake og forteller at han har blitt renvasket for drapet han satt inne for, men at det ikke var noe som holdt de i Summer Bay lenger og at han ville starte på ny frisk ett nytt sted. Så Ricky og Casey blir med. Så nå har vi nok sett dem for siste gang. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, _Aries skrev:

Han kommer tilbake for å ta med Ricky og Casey. Men Ricky vil ikke leve på rømmen så de blir igjen sammen med Nate og de gifter seg. Etter dette krangler de hele tiden, og Ricky blir skadd i eksplosjonen hvor Oscar og Hannah døde. Husker ikke akkurat hva som skjedde med henne, men hun kunne i alle fall ikke få barn etter det. Dette førte til at forholdet mellom Ricky og Nate ble enda verre. Derfor tar Nate kontakt med Brax og ber han komme tilbake og hente Ricky og Casey, fordi Nate tror Ricky har angret på at hun ikke ble med Brax forrige gang. 

Brax kommer tilbake og forteller at han har blitt renvasket for drapet han satt inne for, men at det ikke var noe som holdt de i Summer Bay lenger og at han ville starte på ny frisk ett nytt sted. Så Ricky og Casey blir med. Så nå har vi nok sett dem for siste gang. :sukk:

Sett dem for siste gang? Kommer han ikke tilbake for å hente Ricky da? Er vel siste gang da

Anonymkode: 4ed0f...be1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Sett dem for siste gang? Kommer han ikke tilbake for å hente Ricky da? Er vel siste gang da

Anonymkode: 4ed0f...be1

Var jo det hun mente, at når han kommer tilbake for å hente Ricky neste gang, så har vi sett dem for siste gang.

Endret av Sitronmelis
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har så lyst til å begynne å følge med på dette igjen, men har falt ut for lenge, lenge siden. Er Irene fortsatt med? Roo, Marilyn, Dex, April, Bianca osv., osv.? Ja, og hun politidama med søster med diabetes. Blander veldig her, men husker Gina døde. Vet noen hvor jeg kan se gamle episoder på nett og hvilken episode de sender på tv2 nå om dagen? Jeg tror jeg falt ut en gang rundt episode 4600 (omtrent.)

Anonymkode: 5f9f7...792

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sett dem for siste gang? Kommer han ikke tilbake for å hente Ricky da? Er vel siste gang da

Anonymkode: 4ed0f...be1

 

6 timer siden, Sitronmelis skrev:

Var jo det hun mente, at når han kommer tilbake for å hente Ricky neste gang, så har vi sett dem for siste gang.

Dette. Og det har allerede skjedd der jeg ser. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har så lyst til å begynne å følge med på dette igjen, men har falt ut for lenge, lenge siden. Er Irene fortsatt med? Roo, Marilyn, Dex, April, Bianca osv., osv.? Ja, og hun politidama med søster med diabetes. Blander veldig her, men husker Gina døde. Vet noen hvor jeg kan se gamle episoder på nett og hvilken episode de sender på tv2 nå om dagen? Jeg tror jeg falt ut en gang rundt episode 4600 (omtrent.)

Anonymkode: 5f9f7...792

  • Irene er fortsatt med. 
  • Roo er også med.
  • Marilyn har akkurat kommet tilbake etter å ha vært ute i mammaperm i ca. 6 mnd. 
  • April og Dex flyttet vel til Frankrike tror jeg, så de er ute for lenge siden. 
  • Bianca og Heath har også flyttet for en stund siden. 
  • Hun politidama er vel Charlie, hun ble drept av samme person som drepte Casey. 
  • Hun søsteren hennes, Ruby, viste seg etterhvert å være datteren til Charlie. Hun er også ute av serien for lenge siden. Hun ble vel satt i fengsel for drapsforsøk på Dex, da hun egentlig skulle drepe Indi. (Hun kuttet bremsene på bilen til Indi, men visste ikke at det var Dex som skulle bruke bilen.)

Om du vil begynne der du slap må du finne ut hva det siste du så var. Se om du finner en års-/sesongoversikt :) Nå er det vel ca på 6400 på tv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

31 minutter siden, _Aries skrev:
  • Irene er fortsatt med. 
  • Roo er også med.
  • Marilyn har akkurat kommet tilbake etter å ha vært ute i mammaperm i ca. 6 mnd. 
  • April og Dex flyttet vel til Frankrike tror jeg, så de er ute for lenge siden. 
  • Bianca og Heath har også flyttet for en stund siden. 
  • Hun politidama er vel Charlie, hun ble drept av samme person som drepte Casey. 
  • Hun søsteren hennes, Ruby, viste seg etterhvert å være datteren til Charlie. Hun er også ute av serien for lenge siden. Hun ble vel satt i fengsel for drapsforsøk på Dex, da hun egentlig skulle drepe Indi. (Hun kuttet bremsene på bilen til Indi, men visste ikke at det var Dex som skulle bruke bilen.)

Om du vil begynne der du slap må du finne ut hva det siste du så var. Se om du finner en års-/sesongoversikt :) Nå er det vel ca på 6400 på tv :)

Åh, tusen takk for svar! Supert at Irene fortsatt er med (hadde vært rart hvis hun ikke var det synes jeg), og Roo, og Marilyn. Nå kom jeg på at Dex var litt småforelska i Marilyn en gang,haha. Synd Bianca og Heath også dro. Ja, nå husker jeg at Ruby egentlig var dattera og at Charlie ble drept. Eller..Casey husker jeg ikke ble drept. Hm, tror ikke jeg har sett alt dette allikevel. Ruby likte jeg aldri så hvis hun fortsatt sitter i fengsel er det bare bra, hehe. Nesten  2000 episoder bak er mye å ta igjen, håper jeg husket feil. Men vil jobbe meg fremover hvis jeg finner episodene. Skal først finne det siste jeg så for å finne ut hvilken episode jeg egentlig er på. Takk igjen. :)

Anonymkode: 5f9f7...792

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk egentlig alt for treigt fremover på TV2 tidligere i år. I tillegg til ett temmelig langt opphold under de sykkel-greiene fra Frankrike. Så jeg leste meg opp en god del angående hva som kommer til å skje fremover. Derfor gidder jeg ikke å følge med noe som helst hos  TV 2 fremover. 

Anonymkode: 459f5...86e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ‎26‎.‎07‎.‎2016 at 22.38, AnonymBruker skrev:

Det gikk egentlig alt for treigt fremover på TV2 tidligere i år. I tillegg til ett temmelig langt opphold under de sykkel-greiene fra Frankrike. Så jeg leste meg opp en god del angående hva som kommer til å skje fremover. Derfor gidder jeg ikke å følge med noe som helst hos  TV 2 fremover. 

Anonymkode: 459f5...86e

Jeg kan heller ikke se på tv2 mer. Er på ep. 6480 eller noe på dailymotion.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Minitroll skrev:

 Jeg kan heller ikke se på tv2 mer. Er på ep. 6480 eller noe på dailymotion.

 TV 2 mister nok en god del seere ja!

 Jeg fatter ikke at de ikke skjønner dette selv også!

Anonymkode: 459f5...86e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...