Gå til innhold

Home and Away [Spoilertråd]


liv

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Jacklost skrev:

Jo men før eller siden vil de finne ut hva kan gjorde og da blir det ikke de ikke så happy /: Jeg har faktisk begynt å like både han og den nye VJ

Åja, så det er ikke noe du vet, men noe du tror kommer til å skje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jacklost
9 minutter siden, Sol79 skrev:

Åja, så det er ikke noe du vet, men noe du tror kommer til å skje?

Det må jo skje. Det er en grense for hvor lenge man kan klare å holde noe slikt hemmelig. Det ser vi jo i sesongavslutningen, det er tydelig at gutten angrer sterkt på det han gjorde. Jeg hadde aldri klart å holdt noe slikt hemmelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting jeg lurer på er hvorfor i helvete tv2 sender reprise av en eldgammel jakten på kjærligheten sesong kl 14.00 -15.00.. Der kunne de jo f.eks sendt repriser av Home and away og så heller sendt to nye epsioder kl 16.00 og 16.30... Grrr!!! :angry:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig er Home and away igang igjen.  :D Ricky har akkurat fått vite at Brax lever, og når hun forteller det til Nate bryter han forlovelsen og slår opp til tross for at hun sier det ikke har noen betydning for forholdet deres. 

Ash og Phoebe er ikke sammen lenger (husker ikke om dette har kommet frem før her inne). Og det har dukket opp en ny etterforsker. Kommer tidlig frem at han og Kat har en forhistorie, viser seg at de har vært sammen før og at han ikke har behandlet henne bra. Kan være ham Kat snakket om til Nate? Da hun fortalte om hvorfor hun hadde problemer med å knytte seg til noen. I allefall så blir det helt sikkert noe drama og intriger der også. :P

De har også funnet Charlotte død og Kats tjenestevåpen.

Og Josh har plutselig fått synet tilbake. Jeg tror det er han som har drept Charlotte. Han finner også ut at Andy og Evie kysst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, _Aries skrev:

Endelig er Home and away igang igjen.  :D Ricky har akkurat fått vite at Brax lever, og når hun forteller det til Nate bryter han forlovelsen og slår opp til tross for at hun sier det ikke har noen betydning for forholdet deres. 

Ash og Phoebe er ikke sammen lenger (husker ikke om dette har kommet frem før her inne). Og det har dukket opp en ny etterforsker. Kommer tidlig frem at han og Kat har en forhistorie, viser seg at de har vært sammen før og at han ikke har behandlet henne bra. Kan være ham Kat snakket om til Nate? Da hun fortalte om hvorfor hun hadde problemer med å knytte seg til noen. I allefall så blir det helt sikkert noe drama og intriger der også. :P

De har også funnet Charlotte død og Kats tjenestevåpen.

Og Josh har plutselig fått synet tilbake. Jeg tror det er han som har drept Charlotte. Han finner også ut at Andy og Evie kysst

Herlig oppdatering :) Jeg har også lest at denne nye etterforskeren og Kat innleder et forhold..., men om det er han samme som behandlet henne dårlig vet jeg ikke.

Anonymkode: a587a...3bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Herlig oppdatering :) Jeg har også lest at denne nye etterforskeren og Kat innleder et forhold..., men om det er han samme som behandlet henne dårlig vet jeg ikke.

Anonymkode: a587a...3bd

Ikke jeg heller.. Han sa iallefall "I know i didn't treat you right when we were together" eller noe i den duren. Men jeg tror også de finner tilbake til hverandre. Ingen av de ser ut til å bære nag iallefall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser normalt H&A på Tv, men det går jo sååååå tregt! Klør i fingrene etter å se mer!

Men hvilken episode er vi kommen til her i Norge? Og hvor kan jeg finne episoder i OK kvalitet?  

Søkte litt på DailyMotion tror jeg det hette, men kvaliteten var dritt, og episode 6300 var langt etter det som vises på TV2 nå:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det like før Denny blir drept nå? Hun kikket jo på reiser til Europa i dag, så regner med hun dør før hun får dratt? Eller? 

Huff ble trist av å se at det var 1 år siden Casey døde i dagens episode 😢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Sitronmelis skrev:

Er det like før Denny blir drept nå? Hun kikket jo på reiser til Europa i dag, så regner med hun dør før hun får dratt? Eller? 

Huff ble trist av å se at det var 1 år siden Casey døde i dagens episode 😢

Da er det ikke så lenge til nei. Hun dør når hun drar. Derfor ingen melder henne savnet, fordi hun egentlig har dratt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sol79 skrev:

Men Kat skulle være med? Ombestemmer hun seg da eller?

Hun ombestemmer seg ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, _Aries skrev:

Da er det ikke så lenge til nei. Hun dør når hun drar. Derfor ingen melder henne savnet, fordi hun egentlig har dratt. 

Åjaa :o Åh nei så trist :grine: Hvor lang tid tar det før hun blir funnet da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 6.2.2016 at 1.42, Sitronmelis skrev:

Åjaa :o Åh nei så trist :grine: Hvor lang tid tar det før hun blir funnet da?

Tar ganske lang tid. Hun ble vel drept på episodene som ble sendt i midten av september, men ble ikke funnet før en av de siste episodene før sesongfinalen mot midten av desember.. Så ca 3 mnd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, _Aries skrev:

Tar ganske lang tid. Hun ble vel drept på episodene som ble sendt i midten av september, men ble ikke funnet før en av de siste episodene før sesongfinalen mot midten av desember.. Så ca 3 mnd. 

Oiii så lenge ja :O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud jeg kan ikke troo hvor lenge jeg har fulgt med på Home and away :fnise: I en evighet! Kom over gamle home and away videoer på youtube.. Så mye tragiske dødsfall som har skjedd opp gjennom årene :cry3:  Her er en video av Noah og Haley :grine:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den 5. februar 2016 at 14.35, Heart7086 skrev:

Ser normalt H&A på Tv, men det går jo sååååå tregt! Klør i fingrene etter å se mer!

Men hvilken episode er vi kommen til her i Norge? Og hvor kan jeg finne episoder i OK kvalitet?  

Søkte litt på DailyMotion tror jeg det hette, men kvaliteten var dritt, og episode 6300 var langt etter det som vises på TV2 nå:/

Har du funnet ut hvilke episoder vi ligger på her i norge? 

I følge tv2, så er vi på sesong 27 og episode 215 som skulle tilsvare 6100 ifølge google. Men det stemmer jo ihvertfall ikke.  

Anonymkode: 4b967...61b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett på YouTube en stund nå, men etter en ukes opphold finner jeg ingenting. 6355 mener jeg var siste jeg så..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det som gjør at Charlotte dreper Denny?

 

Jeg ser kun de episodene som går her i Norge på tv2.. Så skjønner det ikke helt, de har jo ikke engang snakket sammen i serien.. i tillegg virker jo Charlotte nesten ok nå..

Anonymkode: 09035...352

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...