Gå til innhold

Home and Away [Spoilertråd]


liv

Anbefalte innlegg

Chris føler han "skylder" Nate en tjeneste på grunn av ett eller annet jeg ikke husker, så Chris lurer Billie, sånn at hun avslører seg. Det hele går vel ganske fort over. Varer ikke så mange episodene. 


Åh takk gud :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Billie becomes jealous of Nate's relationship with Katarina Chapman and tries to break them up. She later enters Nate's home and uses his phone to send herself sexually explicit text messages. Chris asks Billie out on a date, but she turns him down. Billie apologises for trying to split Kat and Nate up.

She later arranges to meet Chris outside the gym and then scratches Nate's face, before ripping her clothes and shouting for help. Chris comes to her rescue and Billie tells him that Nate attacked her, leading to his arrest for attempted sexual assault. Billie manipulates Chris by kissing him when she feels he is doubting her. Chris invites Billie to spend some time with him and she finds that he is recording their conversation.

She insults his intelligence, before admitting to lying about Nate. The police enter the house and Chris reveals he was wearing a wire. Billie is arrested for making a false accusation with intent and all the charges against Nate are dropped. Billie helps to save Zac, Oscar MacGuire and Matt Page when their house catches fire. But she gets trapped by falling debris and is seriously injured. Her condition deteriorates, and she is placed in an induced coma. After she wakes up, she is charged with arson of their house.

Ash refuses to stand by her side anymore, and Billie develops depression. Billie writes Ricky a letter, telling her Darryl Braxton is alive. And she leaves the hospital. Kat finds her on a big cliff. And when Billie panics that she is about to be arrested, she moves closer towards the edge. Kat tries to grab her, but she falls over the side and Billie helps to get her back up. Ash tells Billie that he loves her, before she is transferred to the city's burns unit....

Anonymkode: 459f5...86e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Billie becomes jealous of Nate's relationship with Katarina Chapman and tries to break them up. She later enters Nate's home and uses his phone to send herself sexually explicit text messages. Chris asks Billie out on a date, but she turns him down. Billie apologises for trying to split Kat and Nate up.

She later arranges to meet Chris outside the gym and then scratches Nate's face, before ripping her clothes and shouting for help. Chris comes to her rescue and Billie tells him that Nate attacked her, leading to his arrest for attempted sexual assault. Billie manipulates Chris by kissing him when she feels he is doubting her. Chris invites Billie to spend some time with him and she finds that he is recording their conversation.

She insults his intelligence, before admitting to lying about Nate. The police enter the house and Chris reveals he was wearing a wire. Billie is arrested for making a false accusation with intent and all the charges against Nate are dropped. Billie helps to save Zac, Oscar MacGuire and Matt Page when their house catches fire. But she gets trapped by falling debris and is seriously injured. Her condition deteriorates, and she is placed in an induced coma. After she wakes up, she is charged with arson of their house.

Ash refuses to stand by her side anymore, and Billie develops depression. Billie writes Ricky a letter, telling her Darryl Braxton is alive. And she leaves the hospital. Kat finds her on a big cliff. And when Billie panics that she is about to be arrested, she moves closer towards the edge. Kat tries to grab her, but she falls over the side and Billie helps to get her back up. Ash tells Billie that he loves her, before she is transferred to the city's burns unit....

Anonymkode: 459f5...86e

OI OI OI. Spennende! :ohmy:  Men da er det ikke såå lenge til huset til Leah brenner opp da?? :o Og er det ikke Charlotte som gjør det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OI OI OI. Spennende! :ohmy:  Men da er det ikke såå lenge til huset til Leah brenner opp da?? :o Og er det ikke Charlotte som gjør det?

Nei, er sønnen til han selveste Zac det :ler:

-

 

Charlotte har jo gått helt psyko, nå prøver hun å gjøre det som at Cath har gjort noe, dopet henne ned (med noe som gjorde at hun fikk høy promille / alkohol i blodet eller noe sånt)  å plantet hun i bilen samtidig som hun har stikket av med våpenet. Cath kommer sikkert til og slite med å forklare seg med tanke på at hun har hatt litt alkoholperioder.  

Jett kommer også tilbake med en kjerring, usikker på hva hun er for noe egentlig, men de skal liksom være sammen også har hun mommy issues, i og med at hun stakk av. 

 

Edit: Josh klarer seg.. Men ser ut til at han har blitt blind, om det er permanent vet jeg ikke og han er fremdeles sint på Evie.. Han sliter også litt med språket / tale. 

Endret av Frk.K
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er Cath?

 

jeg elsker home and away 😂 Litt for engasjert merker jeg 🤓

Anonymkode: 4b967...61b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem er Cath?

 

jeg elsker home and away 😂 Litt for engasjert merker jeg 🤓

Anonymkode: 4b967...61b

kjæresten til nate

Anonymkode: 58372...83d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er jo sammen nå :)

Anonymkode: 58372...83d

Nei, det er de ikke. Ricky og Nate er sammen nå og han har planer om å fri. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er de ikke. Ricky og Nate er sammen nå og han har planer om å fri. 

Jeg tenkte på de episodene de viser nå når jeg siterte ab. Fri? Seriøst? Wow...

Anonymkode: 58372...83d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper Ricky og Nate holder sammen selv om Brax kommer tilbake. Jeg vil ha en lykkelig slutt for Brax også, men Ricky passer bedre sammen med Nate enn med ham. 

 

Må også nevne at det tok meg ganske lang tid før jeg innså at personen som spiller Snelgrove, er samme person som spilte Larry Jefferies (faren til Aden). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Billie blir ikke lenge.

Nå har Phoebe funnet ut at Brax lever. :danse: 

Så nå spørs det om hun kommer til å si noe til Rikcy fordi hun finner ut at Nate skal fri eller om hun holder det til seg selv. Nate prøve å fri, hadde alt planlagt men så kom Ricky sent og hadde ikke muligheten til å bli dermed fridde han ikke. Så blir spennende og se hva som skjer fremover.

Cath har blitt suspendert fra jobben å gjør alt for å gå etter Charlotte. Charlotte liker ikke dette så ser ut til at hun leier noen for å drepe henne på en slik måte at det virker som en ulykke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Billie blir ikke lenge.

Nå har Phoebe funnet ut at Brax lever. :danse: 

Så nå spørs det om hun kommer til å si noe til Rikcy fordi hun finner ut at Nate skal fri eller om hun holder det til seg selv. Nate prøve å fri, hadde alt planlagt men så kom Ricky sent og hadde ikke muligheten til å bli dermed fridde han ikke. Så blir spennende og se hva som skjer fremover.

Cath har blitt suspendert fra jobben å gjør alt for å gå etter Charlotte. Charlotte liker ikke dette så ser ut til at hun leier noen for å drepe henne på en slik måte at det virker som en ulykke. 

Men hvorfor blir Cath suspendert ?

Anonymkode: 459f5...86e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor blir Cath suspendert ?

Anonymkode: 459f5...86e

Fordi Charlotte doper hun ned med noe som virker på den måten at hun får promille / alkohol i blodet. Putter hun inn i en bil å tar våpenet + håndhjern. Siden det ikke kan bevises så tror de hun har vært på flasken i arbeidstiden så.. Suspendert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi Charlotte doper hun ned med noe som virker på den måten at hun får promille / alkohol i blodet. Putter hun inn i en bil å tar våpenet + håndhjern. Siden det ikke kan bevises så tror de hun har vært på flasken i arbeidstiden så.. Suspendert. 

Men hvordan går egentlig dette da?

 Finner de ut av hvem som egentlig gjorde dette?

Anonymkode: 459f5...86e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...