Gå til innhold

Home and Away [Spoilertråd]


liv

Anbefalte innlegg

Har dere lagt merke til at hver gang det hender noe forferdelig, så regner det og er storm...  Vi bruker bare å si hver gang de tar frem paraplyen: "Lurer på hvem som nå dør..." :-D

:ler: Det har jeg ikke lagt merke til før, men heretter så er jeg nok obs på det :)

Kor finner dere desse dagbøkene??

Det er borte nå, det var på den gamle home & away siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Annonse

Ho køyrte på og skada Kane. Det regna og var stygt ver så ho såg ikkje at han sprang over vegen. Folk trur at ho kan ha gjort det med vilje sidan ho mislikar Kane så sterkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

noen som vet hva som skjedde med irene? bor kane hos irene? har ikke fått med meg så mye i det siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det skjedd noe med Irene? Ja, Kane bor hos henne nå. Det virker som om folk skjønner at han ikke er så ille allikevel.... (selv om jeg ikke liker han i det hele tatt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh... Så ikke gårsdagens eller dagens episode. Da skjønner jeg hvorfor noen lurer på hva som har skjedd med henne... Men er det rart, da? Dama går på høygir hele tida jo. Må snart begynne å tenke på seg selv hun der.

(jada, jeg vet at det er en Tv-serie ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Han pappan i campinsplass-hjemmet (faren til Kirsty og de) gifte seg med hun nye dama.

- Josh har sendt treningsutstyret tilbake til trimsenteret.

- Lea er utskrevet fra sykehuset, og alt er bra med babyen (eller var det to? :klø: ).

- Noah og Hayley kysset nesten. Det går dårlig med henne og Alex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei.. Men hun får jo babyen Lea har. Og Lea ammer i skul.. Tror det ble litt krangler om det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maikana

Nå er vi mye lenger fremme enn dere, så jeg vet ikke om dette jeg skriver har så mye mening for dere, men.. Jeg har lovet at jeg skulle komme inn her og oppdatere når sesongen begynte, så.. ;)

* mannen til Sally har kreft og har ikke lenge igjen å leve.

* Kim tok en overdose gbh og var i koma, men våknet etter et dagn. Han har bedt om hjelp til å komme over stoffproblemet sitt.

* Tash har joinet en sekt og Robbie prøver desperat og få henne til å innse at de ikke er det de utgir seg for å være. Han blir dyttet i en oversvømt elv under en storm og drukner nesten. Tash er fremdeles overbevist om at han har iscenesatt alt selv for å få henne tilbake.

*Leah og ektemannen Dan er separert etter at Dan løy til Leah om gamblingproblemet sitt, og like etterpå oppdager Leah at det tredje (eller noe sånt) prøverørsforsøket er vellykket. Hun vil ikke fortelle Dan om det ennå og er ikke villig til å ta han tilbake foreløpig.

*Amanda har lurt Graham til å gifte seg med han (hun er ute etter pengene hans). Familien hans er i opprør men han nekter å høre på dem.

*Hayley og Scott har flyttet med babyen, vet ikke om eller når de kommer igjen.

For ei suppe... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oi, oi! Det var litt av ei suppe ja! :ler:

- Å, nei! Dør Flynn? :grine:

- Kim, hvem er det egentlig? :klø:

(hvilken familie "hører" hun til?)

- Fikk ikke Leah baby til Sally og Flynn? :tristbla:

Er flere av de personene du nevner jeg ikke har sett før (eller husker?), kan dere være ca. et år foran oss?

Kom gjerne med mer! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maikana
Oi, oi! Det var litt av ei suppe ja! :ler:

- Å, nei! Dør Flynn? :grine:

Med mindre det skjer et mirakel tror jeg ikke han kommer til å være med så mye lenger nei..

- Kim, hvem er det egentlig? :klø:

(hvilken familie "hører" hun til?)

Kim er sønnen til den nye rektoren på skolen. Riktig kjekk er han ;)

- Fikk ikke Leah baby til Sally og Flynn? :tristbla:

Jo, Sally og Flynn har babyen. Leah må ha fått problemer med bli gravid etter hun gav babyen til dem (så ikke på serien i denne perioden, så jeg er ikke sikker..), men nå er hun altså gravid etter et prøverørsforsøk og i et superdilemma ifht hva hun skal gjøre ang Dan og om hun skal beholde babyen.

Er flere av de personene du nevner jeg ikke har sett før (eller husker?), kan dere være ca. et år foran oss?

Kom gjerne med mer! :hoppe:

Vi er kanskje et år foran ja, skal prøve å finne ut hvilken sesong vi ser nå.

Kommer med mer når jeg har sett litt flere episoder ;)

Endret av Maikana
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...