Gå til innhold

Home and Away [Spoilertråd]


liv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvem er Morgan-familien?

Anonymkode: bb6a8...1e6

Familien som har tatt over etter braxtons. 

Anonymkode: 7c961...ed2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Familien som har tatt over etter braxtons. 

Anonymkode: 7c961...ed2

Tusen takk, jeg følger tv2 og de har vel nettopp kommet. 

Anonymkode: bb6a8...1e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal de ikke snart begynne å lure på hvor Irene er? Vet de tror hun er hos sønnen, men de må da snart skjønne at noe er galt? Har vært lenge borte nå.. helt siden ulykken... 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kjipe med å følge australsk sendetid er at når det ikke er fler episoder når det er spennende, så kan man liksom ikke "snike" seg til å se den neste :icon_frown: Selv om det skrives fra forskjellige hold om hva som skjer i fremtiden, så er det ikke helt det samme som å faktisk se det når det skjer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan finner de ut at Irene er kidnappet? Nå fikk Chris melding om at hun er på rehab og at hun kommer tilbake om noen uker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Sitronmelis skrev:

Hvordan finner de ut at Irene er kidnappet? Nå fikk Chris melding om at hun er på rehab og at hun kommer tilbake om noen uker. 

Olivia får en melding med bilde av Irene sittende bundet til en stol etterhvert. Det tok egentlig ganske lang tid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, _Aries skrev:

Olivia får en melding med bilde av Irene sittende bundet til en stol etterhvert. Det tok egentlig ganske lang tid..

Åja :O Så det er en stund til enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.12.2016 den 13.49, Sitronmelis skrev:

Åja :O Så det er en stund til enda?

Vet ikke hvor langt TV2 har kommet nå, og husker ikke så godt når ting skjedde. Men husker at jeg synes det var merkelig lenge, at de ikke engang reagerte på at hun ikke tok kontakt etter ulykken etc. 

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva skjedde med Irene? Hvem kidnappet henne?

Anonymkode: 08978...b2a

Sønnen hun adopterte bort, som hun har lett etter en stund. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, neon_sun skrev:

Noen som vet hva greien med Tori og brødrene er?

Ja, de lever under witness protection, og har fiktive navn for å ikke bli kjent igjen. Faren deres var involvert i en alvorlig sak som omhandlet kriminalitet, og de måtte flykte etter at foreldrene døde og har vært på flukt i 7 år. Justin ble da vitne til dette. De har også en halvsøster som heter Raffy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, ♥Missy♥ skrev:

Ja, de lever under witness protection, og har fiktive navn for å ikke bli kjent igjen. Faren deres var involvert i en alvorlig sak som omhandlet kriminalitet, og de måtte flykte etter at foreldrene døde og har vært på flukt i 7 år. Justin ble da vitne til dette. De har også en halvsøster som heter Raffy.

Takk! Det er jammen mye witness protection for å være en så liten plass, altså. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, neon_sun skrev:

Takk! Det er jammen mye witness protection for å være en så liten plass, altså. :P

Jo, men de er jo ikke fra Summer Bay, men måtte flykte for n´te gang. Det var da de kom inn i serien. Så havnet de der da vettu:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, The Kitten skrev:

Er det bare meg som synes han som spiler Mason ligner litt på han som spilte Drew for mange år siden?

Bare deg:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 16.12.2016 den 2.33, The Kitten skrev:

Er det bare meg som synes han som spiler Mason ligner litt på han som spilte Drew for mange år siden?

Ah, der var det jeg hadde han fra! Helt enig :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.12.2016 den 9.37, Titania skrev:

Blir visst ny spin-off i år også :D Revenge - tror den går i australia idag :klo:

Vet du om denne er blitt lagt ut på daily motion, eller vet du om en side jeg kan finne den på? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Ellendo skrev:

Vet du om denne er blitt lagt ut på daily motion, eller vet du om en side jeg kan finne den på? :-)

Ingen anelse - vært på ferie noen dager, så ikke sett etter den enda :P Men regner med den dukker opp den også, siden eye for an eye (eller hva den het) ble lagt ut i fjor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...