Gå til innhold

Huskeliste for bruden.


Gjest Mzfire

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hva bruden burde gjøre for seg selv før den store dagen?

Hva er vanlig å huske på?

Ting jeg kommer på i farten er dette:

* Hudpleie for ansikt og kropp

* Spraye seg brun om man vil det. Istedet for solarium.

* Kjøpe inn undertøy, er strømpebånd et must?

* Veske med leppestift og hva annet i vesken er lurt å ha i den?

* Planlegge sminking, evt bestille time til sminkør?

* Bestille time til frisør ang sette opp håret. Hørt det også er lurt å planlegge hvordan man vil feire på dagen hos frisøt med eks baguette og champagne.

Kjøper forlover inn eller frisør for deg?

Hvordan er det med slør? Tas dette av etter vielsen? Hva lønner seg, kort, medium eller langt? Mye jeg lurer på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lurer på hva bruden burde gjøre for seg selv før den store dagen?

Hva er vanlig å huske på?

Ting jeg kommer på i farten er dette:

* Hudpleie for ansikt og kropp

* Spraye seg brun om man vil det. Istedet for solarium.

* Kjøpe inn undertøy, er strømpebånd et must?

* Veske med leppestift og hva annet i vesken er lurt å ha i den?

* Planlegge sminking, evt bestille time til sminkør?

* Bestille time til frisør ang sette opp håret. Hørt det også er lurt å planlegge hvordan man vil feire på dagen hos frisøt med eks baguette og champagne.

Kjøper forlover inn eller frisør for deg?

Hvordan er det med slør? Tas dette av etter vielsen? Hva lønner seg, kort, medium eller langt? Mye jeg lurer på :)

Oj, dette var masse!!!

*Hudpleie er ein fin ting!! Eg trur eg skal ha meg ein time hos aromaterapeut før bryllupet, for avslapping, rens og kos!

*Kjem nok ikkje til å spraye meg brun, men sverger nok til eit par rundar i solarium, og litt sjølvbruningskrem, om det trengs.

*Undertøy skal eg kjøpe straks kjolen er i hus. Kjøpte meg strømpebånd på E-bay i sommar, syns det er litt kosleg å ha det, men det er absolutt ikkje noko "must".

* I den heime-laga veska mi kjem eg til å ha litt sminke, frisk-pust-drops, grine-serviettar og kamera.

* Eg har ikkje peiling på sminke, så eg må anten bli sminka hos frisør, eller få svigerinna mi til å hjelpe meg litt, trur eg...

* Det er ikkje bestemt om eg skal til frisør eller om svigerinna mi skal ordne håret mitt, men trur ikkje vi kjem til å styre med noko baguettar og champagne... Men eg veit ikkje heilt... Kankje vi tar litt musserande vin eller cider når forlovaren min og eg skal fotograferast saman før vigsla...? Noen frisørar har servering, andre ikkje - dette må du nesten høre med dei om, om du ønsker slikt..

Ang. slør er vel det mest praktiske å la vere å ha det.. Hehe... Elles må du bare velge det du føler for, trur eg.. :) Veit ikkje når sløret skal tas av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...