Gå til innhold

Noe man bør si


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hei. Noen som har noe forslag på noe fint å lurt man kan si i håp om å få napp hos en person som man virkelig er glad i.. ????

Men som desverre er 'opptatt'..

Trenger noen gode råd på å få napp og på å få en person til å forstå.......... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nope, for jeg ønsker ikke å hjelpe til å bryte opp et forhold  ;)

Det er ikke å bryte opp i den forstand.. :frustrert:

Det gjelder eksen min. Å ei dame stjal han fra meg, rett foran trynet på meg. Å han var dum nok til å gå på. Men de er ikke lykkelige.

Vil bare ha eksen min tilbake..............

:cry: :grine:

Enten så kom med gode råd, eller la være piper. Du sårer meg :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du virkelig vil prøve bør du kanskje bare være ærlig og si hva du føler?

Men du bør tenke over om du virkelig vil ha han tilbake. Man stjeler nemlig ikke mennesker, for de velger selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_trådstarter_*

Drit i det folkens, er jo ikke noe vettuge svar å få ut av dere uansett. Dere svarer jo ikke på det jeg spør om!!!

Jeg veit hvem jeg vil ha.

jeg er sikker på det.

Jeg sier hva jeg mener

Men jeg er ville bare ha et 'gullkorn' som ofte slår an.

:forvirra::tristbla::grine: :cry: :sur::sad: :icon_frown: :sove: :klø: :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sa det jo sjøl i første innlegg. "Jeg er virkelig glad i deg"

Når det er sagt så støtter jeg de andre innleggene. Man bryter ikke opp andres forhold, selv om du har mistanke om at de ikke er lykkelige. Dessuten, vil du ha en som ikke ville være hos deg? Du har ingen garanti for at det ikke skjer igjen. Been there done that................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den ultimate sjekkereplikken som alltid funker eksisterer så vidt jeg vet ikke. Og om den gjør det, kan du sende den til meg på pm når du finner det ut? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellatrix
Om du virkelig vil prøve bør du kanskje bare være ærlig og si hva du føler?

Men du bør tenke over om du virkelig vil ha han tilbake. Man stjeler nemlig ikke mennesker, for de velger selv.

Enig i alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare så kjærlighetsSORG!!!!!!    :grine:  :grine:  :grine:  :grine:  :herremann:  :grine:

Jeg skjønner godt hvordan du har det. Det er kjempevondt.

Men du er verdt mer enn en som dropper deg for en annen. Du er verdt at noen er ordentlig glad i deg. Det er derfor jeg skriver at du bør tenke over om du virkelig vil ha han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I slike situasjoner er jeg mest for å snakke skikkelig med vedkommende.. Og hvis dere har hatt et skikkelig forhold, burde jo det kunne gå. Ikke sats på forskjellige triks og lurerier eller sjekkereplikker. Hvis ikke mer skal til får å "vinne han" er han vel ikke den store typen å spare på.

Snakk med eksen din. Fortell han hvordan du ser på det, spør hvordan han mener at han har det nå sammenliknet med hvordan han hadde det før. Kan være han har et helt annet syn på ting. Er dessverre sånn når det kommer til brudd i forhold.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ultimate sjekkereplikken som alltid funker eksisterer så vidt jeg vet ikke. Og om den gjør det, kan du sende den til meg på pm når du finner det ut?  :sjarmor:

Veit det ikke finnes en ultimat sjekkereplikk.

Ville bare ha noen gode ord, et fint dikt el.l som kan knuse ett hvert tøfft hjertet, å få personen til virkelig å bruke hue til å tenke på hva han har gjort.. :tristbla:

Har nok av andre 'vanlige' ting å si, var ikke det som var problemet.. er bare tom for det 'lille ekstra'...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veit det ikke finnes en ultimat sjekkereplikk.

Ville bare ha noen gode ord, et fint dikt el.l som kan knuse ett hvert tøfft hjertet, å få personen til virkelig å bruke hue til å tenke på hva han har gjort.. :tristbla:

Har nok av andre 'vanlige' ting å si, var ikke det som var problemet.. er bare tom for det 'lille ekstra'...

Det finnes mange slags dikt, men jeg tror det du sier ærlig oppriktig og fra hjertet slår alle langt ned i støvlene. Om det ikke gjør det kunne ikke et dikt eller lignende hjulpet deg heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ring ham,si høyt og tydelig:"jeg elsker deg enda!jeg vet at du ikke er lykkelig nå!jeg vil ha deg tilbake,men da må du komme innen en time" :)

lykke til,og da er det opp til ham.Her må du smi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring ham,si høyt og tydelig:"jeg elsker deg enda!jeg vet at du ikke er lykkelig nå!jeg vil ha deg tilbake,men da må du komme innen en time" :)

lykke til,og da er det opp til ham.Her må du smi

Takk det skal jeg prøve... er jo verdt et forsøk hvertfall.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:Nikke: Fornuftig! Og lykke til,få høre hvordan det går da!!!!! ;)

Han svarer meg ikke....................... :grine::grine::grine::grine::grine:

Løpet er vel sikkert kjørt..må vel bare innse det. Men han kan bare angre!! :cry:

Ellers får jeg krysse fingrene i at vennenne mine har rett... -at vi er lykkelig :bryllup: om ti år...... :icon_question:

Har mest lyst til å grave meg ned i et stort høl!!!!

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ :sur::sad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_trådstarter_*
:klem:

Takk for støtten

.. hmm, men nå har det skjedd ting. Tror det kanskje ordner seg jeg :hoppe:

hihi, håper det, nå blei jeg litt glad her.. :tommelsmil:

Krysser alt jeg har av fingre :)

En ting er å smi mens jernet er varmt, en annen ting mens det er kaldt..

kanskje det var varmere enn jeg trodde..

sier tvi tvi til meg sjøl jeg, det kribler i hele meg :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...