Gå til innhold

Hva gjør jeg?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Skriver det inn her jeg.. Er ganske så lei av å være alene om alt..

Det er et år siden det ble slutt med eksen min, det hadde aldri fungert optimalt, men likevel var jeg så vannvittig glad i han, å han var nok en periode enda mer glad i meg. Høres sikkert rart ut. men sånn er det..

For et år siden hadde jeg faktisk bestemt meg. Det var han jeg ville ha.. Da orka ikke han mere, å fant seg ei ny ei :cry:

Jeg tenkte at det ikke ville gå, at han kom tilbake og tok det ikke så tungt..

Men han kommer ikke tilbake...

Han vil ikke engang snakke med meg...

For 4mnd siden møtte jeg imidlertid en annen en.. Innså at jeg bare MÅTTE glemme eksen, å kanskje han nye ville gjøre det lettere..

Vi har flørtet fram å tilbake nå lenge.. å han er klar for å ta skrittet videre å bli mer eller mindre sambo.. Det er jo akkurat det jeg å ønsker. MEN jeg klarer det ikke..

Jeg tenker bare hele tiden, tenk om eksen min kommer tilbake.. Noe jeg ikke tror han gjør, men samtidig skjønner jeg ikke hvorfor.. Så mange ganger han sa han elska meg over alt på jord.. så mange ganger... GUUUUD jeg savner han..

Jeg var så dum. AT EN feil kan bety så mye.................. :grine:

Nå er jeg snart redd jeg mister han nye også, eller at jeg sier jeg ikke klarer.. åsså han som er så gentlemann.. å allikevel savner jeg eksen, som har vært utro..

Hva gjør man da????????????????????? :rodme::roll: :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror du må bestemme deg for hva du vil. Det blir ikke riktig av deg å holde en mann på gress fordi du venter på en du tydeligvis ikke er ferdig med. Kanskje en periode alene hadde vært best?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trådstarter.. :(

Jeg holder ingen på gress.. Han vet jeg er usikker, så han kan bare dra om han vil det.

Jeg er bare så skuffa. Den eneste personen i hele verden jeg kan tenke meg å som elsker, vil ikke lenger prate med meg.. :grine:

Jeg har vært alene mer enn de fleste. Fordi jeg gidder ikke ha type bare for å ha type. Han som skal inn i hjertet mitt skal jeg elske og virkelig like.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres i hvertfall ikke ut som om du bør bli sambo med den nye, så lenge eksen tar så stor plass i livet ditt. Om han kommer tilbake til deg er vel mer usikkert, men du skylder i allfall deg selv å ikke flytte sammen med en som du ikke egentlig vil ha. Du sier du og den nye har vært sammen i 4 mnd. Det er ikke så mye, så han kan sikkert vente litt til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...