Gå til innhold

Jeg er singel!


Gjest Ninakanin

Anbefalte innlegg

Gjest Ninakanin

:ler:

alt klikket, men dette skulle innlegget inneholde:

Ja sånn er det!!

Etter fire år i forhold er jeg nå på vei ut i verden på egne ben!!

Har fremdeles en lang og vond vei å gå med flytting, deling av ting, alt sånn som hører med, triste farvel og slike ting..men..

Singel er jeg.

Må si det føles litt kuult!!!!!!!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er vi to da :klappe: hoppehopp!Og jeg føler meg utrolig lettet....selv om jeg ikke har fått ham ut enda..men slipper heldigvis å dele,for alt er mitt!jippiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :digge:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ninakanin

:ler:

Jeg våknet lettet i dag, merkelig opplevelse :danse:

Åh fytti life is good!!!! Greit, lang vei å gå, mye æsj med deling av ting og sånn, men sånn egentlig så har jeg det dritfint!!

Tenk å kunne dille rundt og gjøre hva jeg vil en HEL dag uten å tenke på NOEN andre!!!!

Åh yeah!!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det på samme måte.... JIPPIIII!!! Er høsten tiden for å bli kvitt store feilsteg eller? Hehe.. Jeg har heller ikke fått ut dama enda, men det er kun noen dager igjen. Jeg måtte faktisk ut og finne leilighet til henne for hun vil ikke flytte. Nå har hun ikke noe valg. Delingen er enkel. Hun får alt av gardiner og broderier. Sjefingen og reglene sine tar hun også med seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

:Nikke: jeg håper jo iallefall det...

:sjenert:

er jo livredd for å bli avvist av RP da.... men hallohallo, det er ikke bare derfor jeg valgte å bli singel!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

åh herrejemini jeg er forelsket...

Nå kan jeg slippe det litt mer løs, ikke gjemme bort følelser som har vært "gale".

Og fytti, det er bare å innrømme det, jeg er knuseforelsket!!!

Ennå.. Hah, tenk, vært det siden 31 mars! Er lenge det...

Åh fytti for en deilig rus jeg har i kroppen, magen vrenger seg!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ninakanin

Ye ye, jeg er fremdeles singel.

:ler:

Og dette går jo toppers!

Flere av vennene mine sier at nå må jeg ikke hoppe rett i et forhold igjen, hehe, de kjenner meg godt...

Og når det gjelder den gutten jeg har i kikkerten, så tenker jeg som så:

Nå er jeg så sulten på livet, så glad, så full av energi og så full av sprell at hvis han ikke vil ha mer med meg å gjøre, så er det HAN som taper på det!!!!

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG ER Å SINGEL- HURRA!!!!!!!!!

Etter 3 år som samboere valgte jeg å avslutte alt i sommer. Tiden etterpå har vært ett evig mas om vennskap, sex og deling av bo, det har vært bitterhet og faenskap fra hans side- siden det var jeg som gjorde det slutt mener han at jeg har hatt andre bak ryggen hans.

Jeg er fremdeles singel, tulla med en fyr en helg eneste, og NYTER hver eneste dag i mitt nye deilige liv!!

JEG FØLER MEG SOM VERDENS LYKKELIGSTE KVINNE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 1 måned senere...
Gjest ny bruker, skal lage profil snar

:) Godt å vite at jeg ikke er den eneste som føler meg litt letta over at det endelig går mot slutten av forholdet.

Har bodd sammen med kjæresten i fire år og nå er det slutt. Skal fortsette å bo i huset hans fram til nyttår av økonomiske årsaker, men etter det er det SLUTT SLUTT SLUTT;P

Gleder meg til å omfavne singellivet for det er leeenge siden sist.. faktisk kan jeg ikke huske å ha vært singel mer enn et par mnder siden fjortisstida! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Jaja_*

Hei du NinaKanin som var så utrolig fornøyd med å være singel......ja for da skulle du stå på egne ben og bla bla bla.....og bittelitt etter så annonserer du at du er så til de grader forelska! ned på knær for å krype igjen liksom! Du mista endel poeng til meg nå altså...... :hoho:

Du sier d selv; du har vært i ett forhold i 4 år! TRO MEG!!! DU TRENGER og MÅ være alene en stund!!!

Ikke for å ødelegge stemninga altså....... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...