Gå til innhold

Hva vil han egentlig!?


siebaeo

Anbefalte innlegg

Jeg holder på å bli sprø... :sur:

Jeg møtte en fyr (på byen) for litt over en mnd siden. Han var kjempesøt og vi hadde utrolig bra kontakt med en gang.

Etter dette har vi møttes litt ute og han har blitt med meg hjem et par ganger. :rodme:

Første gangen vi hadde sex (:rodme:) dro han i løpet av natta!! :overrasket: Jeg ble så utrolig overrasket og skuffa. Spurte han om det noen dager etterpå og da beklaget han oppførselen og svarte han at han hadde det litt vanskelig pga en eks og et barn som var involvert (ikke hans men dog..). Han sa at "det derfor var vanskelig å involvere seg for mye akkurat nå. Og med deg hadde det vært enkelt...". Jeg svarte at det burde han sagt litt før, men fikk til svar at han visste det me at han hadde så lyst til å møte meg.

Jeg trodde nå at det var over, men neida, vi melder og mailer som bare det. Hver gang jeg tenker at nå skal jeg være sterk og ikke ta kontakt så kommer det en melding om løst og fast.. Har møttes noen få ganger etter dette og. Prater da ganske mye om hva vi ønsker oss i livet og hva man ser etter osv.

Men han har aldri bedt meg på noe (som en film eller noe) annet en løst om at jeg burde komme til han en dag. Blir bare masse tull og flørting på sms. Og i helga avtalte vi (trodde jeg..) å høres når vi var ute. Jeg sendte en melding i løpet av kvelden for å høre hva han gjorde. Hørte ikke en lyd før klokka var fire og jeg var lagt meg! "hva gjør du?" Nå tenker alle sikkert at han tok kontakt for å få seg noe, men han var en plass som gjorde at vi ikke hadde mulighet til å møtes, så det var tydeligvis ikke derfor..

Jeg holder på å bli sprø og lager en masse unnskyldinger :roll: Bla. a det at telefonen hans er helt loco og faller ut sånn at han må søke seg opp igjen hele tiden, (Dette er faktisk sant og jeg har meldingsrapport så jeg vet at det er derfor om han ikke svarer på lang tid.. han svarer vanligvis etter få minutter) og derfor tenkte kanskje at det var derfor han ikke svarte på den meldinga på natta før lenge etter.. :roll: ...lete, lete etter unnskyldninger..

Nå lurer jeg på om jeg bare skal hoppe i det og be han på noe, for enten å få en dum unnskyldning eller nei: = glemme han..

eller kanskje et ja :roll: = prøve litt til..

Da får jeg iallefall svar...

Huff, dette føles så utrolig fjorttis!! Vi er jo begge rundt 30 (+/- 2 år)!! Jeg har jo skjønt at jeg burde stikke fingeren i jorda og glemme han.. Men så blir jeg så redd for å gå i fra noe som jeg ikke har funnet ut av. Jeg liker han jo.. :icon_neutral: Lurer på om han vil men er redd for å ta det for fort (pga forhistorien, husker jo selvfølgelig hva han sa..), eller om han bare holder meg på gress fordi det er gøy...

Huff, dette ble langt, men jeg måtte bare får det ut.. Kanskje for å få noen sannhetens ord som drar meg ned på jorda en gang for alle.. :( Føler meg skikkelig teit..

Endret av siebaeo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og der kom det en hyggelig mail igjen!!

Hm, bli glad (jaaa, jeg blir jo det inni meg..) eller mistenksom..?

:sur: Er jeg helt teit eller...? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville konfrontert ham med det, og spurt direkte hva han ville. Han må ta et valg - eller du må gjøre det, om han ikke klarer det.

Forutsatt at du vil ha klarhet i tingene, og ikke gidder å holde på slik som dette mer, selvfølgelig.

At det er en eks med i bildet er sjeldent positivt, så dette ville jeg fått klarlagt. Men forvent at han følger opp - still litt krav.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vil ha i pose og sekk, som alle menn. Et forhold som inkluderer sex og alt det andre, men som samtidig er så lite forpliktende at man kan hoppe ut av det når som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du hundre prosent sikker på at han er singel? Høres ut som det er noe muffens her, hva hvis han har samboer og barn etc og bare er ute etter noe uforpliktende...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg vet at han bor alene. Og det er ca ni mnd siden han flyttet ut. men han bodde ganske lenge sammen med dem så han er veldig glad i barnet.

Vet at jeg bare burde spørre... men det er så skummelt!! Huff, må vel bare hoppe i det snart. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han vil ha i pose og sekk, som alle menn. Et forhold som inkluderer sex og alt det andre, men som samtidig er så lite forpliktende at man kan hoppe ut av det når som helst.

Sannsynligvis, ja.

Grunnen til at jeg er enig med Mito24 her er unnskyldningene han kommer med i forhold til å innelde et forhold. Hadde han vært betatt/forelsket hadde han vært mye mer "på". Det betyr selvfølgelig ikke at det ikke skje endringer....

Det er ikke alle som blir betatt/forelsket med en gang....

Forøvrig er jeg lite glad i "alle menn"/"alle kvinner" generaliseringer som Mito24 her benytter, men det blir på siden av hva trådstarter spurte om.

Endret av Lestat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet at jeg bare burde spørre... men det er så skummelt!! Huff, må vel bare hoppe i det snart.  :roll:

Det er kanskje fordi du har en mistanke om at noen som har svart her har rett? Det er bedre å vite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kanskje fordi du har en mistanke om at noen som har svart her har rett? Det er bedre å vite.

Det er nettopp derfor.. Gruer meg sånn til svaret. :tristbla:

Og så føles det så teit å spørre om seriøse ting så tidlig. Men alt jeg vil vite er jo om han er sikker på at han bare vil ha en sånn useriøs greie. Han behøver jo ikke akkurat love noe eller legge ut om sine følelser..

Tror jeg bare må si at jeg ikke er interessert i et sånn forhold. Men det vet han, for det har vi faktisk snakket om.. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde han vært betatt/forelsket hadde han vært mye mer "på". Det betyr selvfølgelig ikke at det ikke skje endringer....

Det er ikke alle som blir betatt/forelsket med en gang....

Det er jo det jeg håper på... :roll:

Skjønner ikke hvorfor han på død og liv skal fortelle meg hva han holder på med hele tiden da.. Kanskje han bare kjeder seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nettopp derfor.. Gruer meg sånn til svaret.  :tristbla:

Og så føles det så teit å spørre om seriøse ting så tidlig. Men alt jeg vil vite er jo om han er sikker på at han bare vil ha en sånn useriøs greie. Han behøver jo ikke akkurat love noe eller legge ut om sine følelser..

Tror jeg bare må si at jeg ikke er interessert i et sånn forhold. Men det vet han, for det har vi faktisk snakket om.. :forvirret:

Vet det er vanskelig, men jeg vet også hvor usannsynlig kjipt det er å være i et forhold med en vinglete mann.

Det er ikke teit å spørre om hva han vil med forholdet deres - det er en ærlig sak. Er han interessert i noe seriøst eller er han det ikke? Husk at det er lett å si "ja", mens han viser noe annet. Si ifra at du forventer at han følger opp. Ikke vær redd for å stille litt krav - blir han skremt av det, er han sannsynligvis ikke klar (selv om han muligens vil det selv, ikke alltid slike ting er bevisst heller).

Vær litt streng, og tenk over hva du selv vil med dette her. Er det interessant for deg? Kan han tilby deg noe du vil ha?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si ifra at du forventer at han følger opp. Ikke vær redd for å stille litt krav - blir han skremt av det, er han sannsynligvis ikke klar

:Nikke:

En annen mulighet er å være restrektiv med tanke på sex, og heller finne på andre sosiale aktiviteter. Da finner du fort ut om han faktisk er interresert i å bli bedre kjent med deg, eller om fokuset kun er sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er det noe jeg ikke vil så er det å være i et forhold der jeg stadig vekk er usikker på motpartens følelser.. har vært det før.

Men jeg kan liksom ikke kalle det et forhold engang. Er liksom så utrolig i startgropa (en laaang startgrop tydeligvis), og dette er veldig uvant for meg. Har ikke vært i denne situasjonen på nesten 9 år!!

Setter jo spm tegn ved alt. Feks det at han sa det der om at det var vanskelig å innlede forhold for over en mnd siden nå.. har han skiftet mening? Hvorfor holde på sånn her om han fortsatt mener det?

Snakker om å tolke og spekulere! Men så spør da, Siebaeo!! :roll:

Men jeg har lyst til å spørre han ansikt til ansikt... tror jeg møter han til helgen.. Huff, jeg er feig altså.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:Nikke:

En annen mulighet er å være restrektiv med tanke på sex, og heller finne på andre sosiale aktiviteter. Da finner du fort ut om han faktisk er interresert i å bli bedre kjent med deg, eller om fokuset kun er sex.

Ja, har tenkt å gjøre det.

Er så irriterende.. noen ganger merker jeg (innbiller jeg meg da :roll: ) at vi begge sirkler rundt grøten (snakker om ting vi liker osv) men ingen tør spørre om å finne på noe. Og jeg angrer like mye hver gang på at jeg ikke var tøff og hoppet i det.. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

* snurt *

Vil ikke til månen jeg altså :sur:

Har vel ikke annet alternativ enn å være snill og grei da...

Endret av Lestat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker ikke som han er så interessert. Vær uinteressert selv en stund, så får han nok andre tanker. Fyrer er merkelige, sånn. Men etter at det har gått en stund, finner du ut at han egentlig var en tosk, og du vil ikke ha han lenger. Så kan han bare hadet så godt. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...