Gå til innhold

hva er galt?


Gjest ikke innlogget

Anbefalte innlegg

Gjest ikke innlogget

Var ute i helgen. Første gang på veldig lang tid. Var å besøkte noen venner i en annen by og hadde oss en tur ut på en studentplass. Veldig bra liv og masse flotte jenter. Men så stod jeg der da. Som den enste som "kjedet" seg. Klarer ikke å ha det gøy, selv når jeg er full. Ser alle som danser og koser seg. Mens jeg selv bare stod intill en vegg og kikket på de andre. Nå har jeg prøvd internett og ute på byen. Hva kan jeg gjøre for å bli mer sosial? Jeg mener ikke hvordan jeg skal få meg dame..det vet jeg at jeg ikke klarer, men hadde vært gøy å kanskje prate med en jente. Det å være 26 år og ikke klare å prate med jenter kan være kjipt noen ganger.

Hva gjør man når man ikke har utseende, eller personligheten jenter faller for? Er jeg dømt til et liv foran min kjære data? Eller finnes det noen smarte råd der ute. Begynner å bli litt frustrert snart. kanskje det må noen drastiske midler til? kanskje en feig løsning snart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gustenpus

Kompis, du er ikke alene om å ha hatt det slik. Her er tre linker du skal lese, og så praktisere:

http://www.fastseduction.com/guide/

http://www.fastseduction.com/mailbag/

http://www.askmen.com/dating/index.html

Drit i at de er amerikanske, latterlige, svakt misogynistiske (om de leses feil) og ikke kommer til å skaffe deg din livspartner. Men du trenger en start, en push! Det første en sjenert, uerfaren mann trenger å gjøre er å avmystifisere Kvinnen, og ta henne ned fra pidestallen. Hun synes uendelig mystisk og opphøyet for deg akkkurat nå, men det er bare fordi du ikke kjenner til hvilken oppførsel som gjør at hun vil respondere på deg.

Jeg tar det for gitt at du er høflig og sjenert rundt kvinner, interessert i å høre hva de har å si og å gjøre dem til lags. Kast det ut av vinduet. Tull med dem, ert dem, lek med dem, vis din seksualitet.

Fisker du? Jeg antar at du fisker ;) Hva er viktigst for en god fisketur, å få fisk eller å kaste godt? Det er å kaste godt, ikke sant? Slik er det med sjekking og. Ikke bry deg om du får napp de første gangene, men sørg for at du går hjem fra byen med en god følelse på hvordan DU gjorde det. Du var vittig, avslappet, og du behandlet de vakreste damene som om du IKKE håpet at de ville velge akkurat deg. Og du satte pris på kontakten du fikk. Kanskje kjente du at noen responderte på deg. De ble nysgjerrige, kanskje litt interessert. Hva gjorde du som fikk dem til å oppføre seg sånnn?

En dag får du fisk, men inntil da var det viktigste var de fine turene du hadde. Nappene du kjente underveis, de gode kastene.

Når det gjelder å treffe en kvinne du faktisk skal forelske deg i eller tilbringe livet sammen med er det helt andre ting enn dette som gjelder. Det er to individer som møtes, og kan ikke presses inn i banale sjablonger. Men du må beherske litt av spillet for å komme så langt. Som en gruppe er faktisk kvinner til å forstå seg på. Det går an å trigge dem, få dem interessert.

Lykke til, jeg vet du kan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ute i helgen. Første gang på veldig lang tid. Var å besøkte noen venner i en annen by og hadde oss en tur ut på en studentplass. Veldig bra liv og masse flotte jenter. Men så stod jeg der da. Som den enste som "kjedet" seg. Klarer ikke å ha det gøy, selv når jeg er full. Ser alle som danser og koser seg. Mens jeg selv bare stod intill en vegg og kikket på de andre. Nå har jeg prøvd internett og ute på byen. Hva kan jeg gjøre for å bli mer sosial? Jeg mener ikke hvordan jeg skal få meg dame..det vet jeg at jeg ikke klarer, men hadde vært gøy å kanskje prate med en jente. Det å være 26 år og ikke klare å prate med jenter kan være kjipt noen ganger.

Hva gjør man når man ikke har utseende, eller personligheten jenter faller for? Er jeg dømt til et liv foran min kjære data? Eller finnes det noen smarte råd der ute. Begynner å bli litt frustrert snart. kanskje det må noen drastiske midler til? kanskje en feig løsning snart?

Trøst deg med at mange jenter liker sånne som deg bedre enn gutter som flørter i ett sett og skravler om uinteressante ting med alle og enhver, og oppfører seg som om de eier verden...

Problemet er bare at det er så vanskelig å komme i prat med dere. Ute på byen er det håpløst. Hva med å lage fest der du bor, med noen kompiser evt? Så dukker det nok opp noen damer skal du se, og det er mye kjekkere å prate med folk på den måten enn ute på byen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Likte deg jeg Gustenpus ;)

Bra svar du ga, og det viser at du virkelig kan kunsten å sjarmere damer og kan kose deg ute på byen. Har du fått napp eller kaster du enda :kgblunk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gustenpus

Haha, jeg tror det er andre på fisketur her jeg :sjarmor:

Jeg har fangst jeg vurderer å ta med meg hjem, kan vi jo si :ler:

Men så finnes det jo alltids "catch and release" ...

:herremann:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja kanskje :-D Jeg lærte litt selv av dette innlegget ditt. Synes det er ganske vanskelig selv å skjekke opp mannfolk på byen, men måten du fremstilte det på var jo ganske fascinerende. I stedenfor at det skal være et stressfaktor å skjekke, fremstilte du det som spennende og morsomt. En liten lek for seg selv :)

Fortell litt om dine erfaringer da. Hvilke "kast" gjør at det napper mest?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...