Gå til innhold

Arrgh!...lørdag,-og her sitter jeg.....


Gjest Trolletrine

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det har ikke jeg heller, men jeg kan få det. Snakker jeg om barnløs snakker jeg om de som ikke kan få barn av diverse grunner eller de som frivillig velger å ikke få barn.

Men det ble litt utenom tema da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet hvordan det føles. Har sittet mang en lørdagskveld hjemme alene uten noe å gjøre. Og det hjelper ikke så mye når omgangskretsen ikke er så stor heller, så man ikke har så mange å spørre. Gå ut alene er ikke noe for meg ihvertfall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Se for deg det som kunne vært verre da... kanskje en stupfull samboer som drikker for mye hver helg,er ute på byen og prøver seg på alt og alle :sur:

Nei,vær lykkelig du, ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La oss returnere til tråden.... :)

Barnløs, mange barn, ønsker barn, øneker aldri barn osv....

Uansett, mange damer sitter alene "mandag til mandag", og savner større mulighet til å komme ut å lufte seg sammen med andre.

Mange har venner som er etablert og har nok med sitt, eller man har flyttet på seg og ikke fått bygd opp et nettverk.

Så da sier jeg som jeg har sagt tidligere her på tråden, hva med å begynne med en fast treffdag her i Oslo?? Jeg går ofte på cafe alene, hvis jeg sier hvor og klokekslett (ok, så dropper vi onsdag da.. :D) Så kan jo folk bare komme innom og slenge seg ned. Et voila! Plutselig var man ikke alene på cafe lenger :)

Andre forslag til "organisering"?

Og husk! Ikke altfor skummelt dette, jeg foreslår jo dette fordi jeg mye alene selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg så sinnsykt igjen..

Noen ganger føler jeg at enkelte av venninnene mine tror at jeg ikke har noe å gjøre fordi jeg er singel.. Men jo jeg har det. jeg har en 120% jobb, jeg har familie som jeg bryr meg, om jeg har en del nevøer som trenger tid med tante i blandt, å jeg sliter med å få tid til meg selv rett å slett..

Men enkelte lørdagskvelder er ensomme, jeg må innrømme det.. sitter der alen å ser på klassefesten..!!!!!!!!!!!!! Ikke akkurat et veldig ålright liv for en 24 åring.. Men sånn er det iblandt,

Å vennennene gir jo blaffen. De har jo typen, å trenger kvalitetstid. Å ditt å datt. Blir så :sur: jeg og så :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg så sinnsykt igjen..

Noen ganger føler jeg at enkelte av venninnene mine tror at jeg ikke har noe å gjøre fordi jeg er singel.. Men jo jeg har det. jeg har en 120% jobb, jeg har familie som jeg bryr meg, om jeg har en del nevøer som trenger tid med tante i blandt, å jeg sliter med å få tid til meg selv rett å slett..

Men enkelte lørdagskvelder er ensomme, jeg må innrømme det.. sitter der alen å ser på klassefesten..!!!!!!!!!!!!! Ikke akkurat et veldig ålright liv for en 24 åring.. Men sånn er det iblandt,

Å vennennene gir jo blaffen. De har jo typen, å trenger kvalitetstid. Å ditt å datt. Blir så  :sur:  jeg og  så :tristbla:

Det er derfor vi har slike tråder som denne her - del frustrasjonene med likesinnede! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nok litt sær, men har ikke problemer med å finne på ting alene.

Jeg kan gå ut alene, er nok litt skravlete av meg så jeg har ikke problemer med å komme i kontakt med folk. Jeg går på kino alene, eller konserter. Det er ikke alltid det er så morro å gå alene, men hvis jeg har lyst til å gjøre noe så gjør jeg det.

Men jeg bor på landet og har barn fulltid. Derfor er det ikke så ofte jeg kommer meg ut av huset. Men kan invitere venner, leie en film, spise reker og drikke en flaske vin, surfe på nettet, spille spill, skravle i tlf, lese en bok. Det er alltids noe å gjøre selv om jeg er alene.

Men det kunne sikkert vært koselig å dele med noen :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nok litt sær, men har ikke problemer med å finne på ting alene.

Jeg kan gå ut alene, er nok litt skravlete av meg så jeg har ikke problemer med å komme i kontakt med folk. Jeg går på kino alene, eller konserter. Det er ikke alltid det er så morro å gå alene, men hvis jeg har lyst til å gjøre noe så gjør jeg det.

Men jeg bor på landet og har barn fulltid. Derfor er det ikke så ofte jeg kommer meg ut av huset. Men kan invitere venner, leie en film, spise reker og drikke en flaske vin, surfe på nettet, spille spill, skravle i tlf, lese en bok. Det er alltids noe å gjøre selv om jeg er alene.

Men det kunne sikkert vært koselig å dele med noen  :roll:

Ble visst avlogget, men dette er mitt innlegg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så da sier jeg som jeg har sagt tidligere her på tråden, hva med å begynne med en fast treffdag her i Oslo?? Jeg går ofte på cafe alene, hvis jeg sier hvor og klokekslett (ok, så dropper vi onsdag da.. :D) Så kan jo folk bare komme innom og slenge seg ned. Et voila! Plutselig var man ikke alene på cafe lenger :)

Er dette forbeholdt damene, eller kan jeg også slenge meg med ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget mitt er at jeg gidder ikke vente med å gjøre alt som er morro til en eventuell kjæreste kanskje dukker opp en dag. Det er lov å leve livet og kose seg i dag også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg ventar heller ikkje på ein kjæreste, det er det vel dei færraste som gjer, men eg skulle gjerne hatt fleire rundt meg å gjere alt morro med, men dei er jo så uendeleg etablert no at dei har ikkje tid. Mi erfaring er at ein helst gjer mindre når ein har fått kjæreste enn før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, men da synes jeg vi skal prøve å få i gang et "prosjekt" :)

Feks hvis jeg skriver nytt innlegg i dag med heading:

"Guiden-treff" torsdag, Cafe Sør kl. 17.00

(eller hva med "Nettverkstreff" (forslag til navn...?))

Så må vi ha et symbol e.l Hva med en rød plastpose på bordet??

Jeg sitter altså på Cafe Sør, med en rød plastpose på bordet... :D

Da kan de som har tid/lyst komme dit, slenge seg nedpå, ikke noe håndhilsing eller noe,

bare si feks "Hei, nettverkstreff/kvinneguiden(?)"

Andre organisatoriske idéer?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå er jeg mest interessert i tilbakemeldinger på hvordan vi gjør det :)

For øvrig tror jeg vi skal flytte dette prosjektet over til Sport/Fritid - siden dette jo skal inkludere single/ikke-single, jenter og gutter osv :)

Jeg kan godt være en liten pådriver i oslo, men alle som skal et sted, hvorsomhelst i landet kan jo legge inn en melding om dette

Ok, la oss prøve i dag, jeg har tenkt meg - alene - på Onkel Donald etter jobben for å spise og hvis jeg orker, på Bokbadet/Rockefeller etterpå.

Jeg starter en fresh melding på Sport/Fritid - så følg etter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg har nå hentet inn barnevakten til å vaske hus sammen med meg. Vi får gjort 3 ganger så mye på halve tiden når vi er 2. Har nemlig tenkt å ha fri i helgen, og skal ut. Byen er Trondheim, ikke Oslo. Hvor vet jeg ikke ennå, og heller ikke om det blir flere...?? Men kose meg, det skal jeg uansett :ler:

Endret av Helene
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...