Gå til innhold

nysingel og småforelska på jobben..


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Har bare snakket med han en gang, dessverre..

Jeg skal gripe den sjansen jeg får... til neste uke...... hehe. Får jeg ingen sjanse sender jeg mail.. Kommer nok til å ta kontakt, det MÅ jeg jo bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var ment som et påskudd for at du skulle ta initiativ i dag. :) Det skjønte du vel. Kan ikke gamble på at han dukker opp på mandag vet du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, fikk lyst til å invitere kjekke menn på jobben ut på fredagspils jeg ooooog!!!! Men her løper det stort sett bare gamle menn rundt i korridorene :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, fikk lyst til å invitere kjekke menn på jobben ut på fredagspils jeg ooooog!!!! Men her løper det stort sett bare gamle menn rundt i korridorene  :sur:

:ler: Her er det motsatt problem - nesten bare mannfolk, men gjennomsnittsalderen er nok ti år yngre enn meg... :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm, fikk lyst til å invitere kjekke menn på jobben ut på fredagspils jeg ooooog!!!! Men her løper det stort sett bare gamle menn rundt i korridorene  :sur:

:ler: Her er det motsatt problem - nesten bare mannfolk, men gjennomsnittsalderen er nok ti år yngre enn meg... :sur:

Tror søren meg jeg stikker ut på pils med jobben i dag jeg også. Og der er det mannfolk på min alder. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp da var det bare å ta fatt på den siste uken.. .. kan tro jeg har grublet og tenkt i helgen.. Blir så stresset av å tenke på at jeg har ett " tidsskjema" å forholde meg til her hehe. Men jeg gir ikke opp ennå, prøver å hyle ut litt her på huset at jeg skal slutte sånn at det kanskje når frem til hans ører..

Noen andre som fikk "napp" i helgen da? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp da var det bare å ta fatt på den siste uken..  ..  kan tro jeg har grublet og tenkt i helgen..  Blir så stresset av å tenke på at jeg har ett " tidsskjema" å forholde meg til her hehe.  Men jeg gir ikke opp ennå, prøver å hyle ut litt her på huset at jeg skal slutte sånn at det kanskje når frem til hans ører.. 

Noen andre som fikk "napp" i helgen da? :sjarmor:

Ikke napp her. Men jeg ble invitert på nachspiel av en kjekk gutt! Han bare kom rett bort til meg på puben og inviterte meg, på grunn av at han digget bandet på t-skjorta mi. :ler:

Kjekk fyr, langt hår i hestehale, smilende og blid, perfekt i mine øyne, hadde han bare vært 10 år eldre så hadde jeg slått til... (han var sikkert 20 og jeg er 30)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp da var det bare å ta fatt på den siste uken..  ..  kan tro jeg har grublet og tenkt i helgen..  Blir så stresset av å tenke på at jeg har ett " tidsskjema" å forholde meg til her hehe.  Men jeg gir ikke opp ennå, prøver å hyle ut litt her på huset at jeg skal slutte sånn at det kanskje når frem til hans ører.. 

Noen andre som fikk "napp" i helgen da? :sjarmor:

Ja, vi venter spent på framdriften her... Hvordan ligger du an i forhold til tidskjemaet? ;)

Nei, kan ikke si det ble napp, men møtte en fyr som sa jeg var den morsomste personen han hadde møtt den kvelden. ;)

(Vet ikke om det sier mer om meg enn det gjør om hans kveld)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ligger ikke så veldig godt an.. når jeg tenker på tempoet mitt.. Og nervene mine..

Leste ett sted at det fins flørtekurs, kansje jeg skulle meldt meg på?!

Ble sjekket opp i helgen jeg og.. Skikkelig søt fyr, men var en del yngre enn meg. Så er jo tankene mine ett annet sted også da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Kan du ikke finne på en unnskyldning til å snakke med ham, bare om noe trivielt og jobbmessig, og så ser du hvordan han reagerer? Hvis han lyser opp når du tar kontakt, er jo det et bra tegn.

Hvis du finner på EN ting per dag å snakke med ham om, så har dere jo nesten blitt gamle kjente når helga nærmer seg, og da blir det mye lettere å spørre ham.

Jeg tror menn er mye enklere å be med på noe enn vi jenter uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så han nettopp, sukk.. Han så ikke meg.. blir fysisk dårlig jeg..

Er det for mye å håpe på at du får ut finger'n og ber han ut ?

Hmm, kanskje litt skummelt... Får prøve å tenke ut noe litt mer subtilt ...

* tenker hardt *

I og med at du snart skal slutte er det jo naturlig med litt kake. Hva om du bare skriver telefonnr. på en papptallerken, setter et kakestykke oppe den, og i et ubevoktet øyeblikk setter den på pulten hans. Relativt klart hint om å be deg ut, samtidlig som han får lov til å ta iniativet ?

Endret av Lestat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ironiske er at du faktisk stramme deg opp litt for å snakke/spørre han. Ellers vil du bare angre masse i ettertid, fordi du ikke turte.

Er det ikke bedre å ta en sjans, og våge å spørre? Du kan ikke få en date om du ikke spør!

Jeg lover deg at å ikke gripe sjansen, vil volde deg ennå flere søvnløse netter siden, hvor du klandrer deg selv for å være for feig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...