Gå til innhold

nysingel og småforelska på jobben..


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Huff, er en på jobben som er såå fin. Hjertet hopper hver gang jeg ser han.. Han ser alltid etter meg og søker blikket mitt... finner det og vi ender i et stort glis begge to.. Så jeg vet han liker meg.

MEN problemet mitt er jeg får ikke kontakt med han. Vi snakker aldri sammen, har aldri gjort det heller, er alltid så mange rundt oss.

Er litt gammeldags og syntes han er den som burde ta kontakt.. + at jeg er veldig sjenert. Men neste uke er siste uken min her, så jeg begynner å få litt dårlig tid..

HJELP,har noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Send han en mail. Si at du synes han virker hyggelig, du slutter snart, men kunne tenke deg å bli litt bedre kjent, om han har lyst til å ta en kaffe/øl etter jobben en dag?

Noe sånt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt gammeldags og syntes han er den som burde ta kontakt..

HJELP,har noen tips?

Gi blaffen i å være "gammeldags". Sett opp et stort smil og be han ut. Hva har du å tape uansett hvis du skal slutte der om ei uke ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor stor er sjansen for at han er singel når han er så "flørtete" med meg da? Er litt rusten i gamet..

Er så innmari redd for å drite meg ut/ eller avvist :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor stor er sjansen for at han er singel når han er så "flørtete" med meg da? Er litt rusten i gamet..

Er så innmari redd for å drite meg ut/ eller avvist :sjenert:

Sjansen er vel relativt stor for at du aldri finner ut det hvis du ikke tar mot til deg i alle fall ;)

Sånn bortsett fra det er vel sjansen ganske god for at han er singel hvis han ikke har en flørtete tone med andre kvinner på jobben. Noen er flørtete av natur, og holder en lett flørtende tone med mer eller mindre alle, men så lenge han fokuserer mest på deg så har du ikke noe å tape i alle fall.

Gutse litt nå kvinne ;)

På grunn av "gammeldags tradisjon" er det som oftest forventet at vi menn skal ta iniativet. Det er utrolig befriende, og det største komplimentet man kan få som mann at en kvinne tar første skrittet. Tro meg, han vil føle seg beæret og vurdere det uansett.... Du har absolutt null å tape

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender du en mail så er det jo opp til han. Er han ikke interessert så vil du jo ikke se han igjen siden du skal slutte  ;)

Nei, nei, nei. Rak rygg, bred smil, glimt i øyet og ansikt til ansikt. Da har han ikke sjanse uansett :ler: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for god backup :)

Skal tenkes nøye gjennom.. Jeg vet at det ikke er noe jeg innbiller meg, det er andre som legger merke til det også.. Han er absolutt ikke flørtete med noen andre på jobben ihvertfall..

Deilig følelse å være betatt av noen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja, er jo et par timer siden hun skrev noe nå, så kanskje hun sitter og smiler til sola og en kollega med en kald en i handa :)

Håper det i alle fall....

Ikke gjør noe jeg ikke ville gjort (uten at det setter så veldig mange begrensninger egentlig) :ler:

Go' helg gjest. Kos deg, og lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neeei, der var du jo....

Skulle ikke egentlig du vært på fredagspils nå da ? ;)

Han har sikkert reist hjem.... Han er sikkert ikke singel...

Slutt. Be han ut, nå !

Endret av Lestat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

* Lestat vil ha action NÅ *

:ler:

Hvis han ikke vet at du slutter, så må du nesten minne det på han, så han kan stille med kake i det minste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, nok en ny tråd man må følge med på fortsettelsen av skjønner jeg ;)

Håper trådstarter holder oss oppdatert.

Du kan ikke gå inn i helgen uten å ha snakket med han om du bare har fem dager igjen over helga. Tenk om han blir syk eller skal reise bort !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...