Gå til innhold

Betatt


Gjest *Veldig anonym idag*

Anbefalte innlegg

Gjest *Veldig anonym idag*

Hei.

Nå må jeg skjerpe meg.

Har blitt betatt av fysioterapeuten min!

:rodme:

Det er jo bare så håpløst. Dit skal jeg sikkert gå i mange uker!

Verste er jo å måtte ta av seg på overkroppen og stå, sitte, ligge i bare bh'en!

:sjenert:

Den der fysiske tiltrekningen er jeg ikke klar for i denne sammenhengen altså!

Håper det bare er hormonene som spiller meg et puss. At det går bort i løpet av helgen! :roll:

Jaja, ville bare få skrevet det ut av meg jeg i håp om at alt føles litt mer bagatell-aktig.

Go'helg alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slikt kan skje den beste ;)

Det går nok over skal du se :)

Hvis ikke får du forsøke å se det positive i situasjonen. Du kunne jo ha kommet til en skikkelig sur og gretten eldre fyr, som bare beklaget seg....eller noe i den duren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, ville bare få skrevet det ut av meg jeg i håp om at alt føles litt mer bagatell-aktig.

Go'helg alle!

Hei,

tror det er lurt å skrive om det. Man møter mange mennesker på sin vei og noen blir man betatt av, tror alle kjenner seg igjen i dette. Må bare tenke rasjonelt, så tror jeg følelesen går over. Men det er jo litt gøy mens det varer. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje svare den som skrev innlegget å da :sjenert:

Du får trøste deg med at hadde du vært gutt hadde du neppe klart å holde begeistringen din like godt skjult ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk også hos en fysioterapeut for mange år siden som jeg ble litt betatt av inntil en dag jeg hilste på ham på gaten og jeg kunne se på ham at han overhodet ikke ante hvem jeg var, hehe. Flaut, og det var den fling!

Det er helt naturlig å bli betatt av mennesker som har en positiv innflytelse på ens helbredelse. Husker ikke hvilket, men det finns et ord for fenomenet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *Veldig anonym idag - også*

Godt å se at jeg ikke er den eneste i den situasjon....

Ei venninne sa til meg her om dagen at jeg skulle være glad for at det ikke var gynokologen..... :ler::ler::ler:

Et godt poeng du har Trille - det er nok sånn det ville vært for meg også! Har jo bare gått noen få ganger enda også! Skal iallefall passe litt mer på hva jeg har på meg neste gang... (ikke blonde-bh f.eks) :sjenert:

Og Alwa - JA - jeg er veldig glad jeg ikke er gutt! ;)

Og du Fighter - har du skrevet en tråd om dette tidligere siden Alwa lurte på om det var deg? Kanskje det er samme fyren vi går til? ;)

Får jo følelsen av at han virkelig bryr seg om mitt velvære og at jeg skal bli bra igjen, så det er nok mye det du sier Trille om positiv innflytelse osv. :roll:

Håper å få sove uten disse rare fantasiene og drømmene inatt.

Takk for oppmuntrende svar.

Hilsen ei sliten og betatt ei....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest *Veldig anonym idag - også*

Hey....

Jeg er ikke FIghter altså! :ler:

Jeg bor under en halvtime ifra Oslo. Tror ikke jeg vil si noe mer eksakt. :roll:

Har begynt å glede meg til neste time jeg nå da.

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...