Gjest lindas 0 0 · #1 Skrevet August 15, 2005 har lyst til å ha veldig enkle innvitasjoner,menyer ol... skrive de ut selv på printeren... lurer på om noen vet hvor jeg kan få laget monogrammer, og det er et sted jeg finner et større utvalg av hjerter enn det det er å finne i utklipp (word)... håper noen kan hjelpe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Gjest nuwanda - glemte å logge inn 0 0 · #2 Skrevet August 15, 2005 sjekk www.bryllup.dk/forum - er en del der inne som lager monogramer. muligens mot litt betaling. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Lassie 4 976 55 · #3 Skrevet August 15, 2005 HER kan det hende du slumper til å finne det du trenger Søk på google på "heart" eller "hearts", og klikk på "images" så får du massevis av hjerter i alle mulige varianter og farger. Jeg fant iallfall noen jeg likte godt på den måten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Gjest lindas ik il 0 0 · #4 Skrevet August 15, 2005 tusen takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider