Gå til innhold

Er asiatiske jenter trangere enn de norske?


Gjest jalla

Anbefalte innlegg

Gjest jalla

Leste et innelgg hvor en mente at asiatiske kvinner i 30 års alderen er like trange som en norske 16 åring??

HÆ???

Ei lærebok fra gyn. studie stod det at skjeden er lik hos alle i bredden 2-2,5 cm i bredde, men at lengden kan i noen tilfeller bli påvirket av kvinnens høyde.

Skulle jo tro at et litt lengre skjede er bedre enn en kort en??

Akkurat som om noen menneke slag er bedre og verre.

Da er vel negerne ekstemt vide,da, siden mennenes peniser der er enorme.

Nei, den kjøper jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest aaaaaaaaaahhhh

Nei, det er de vel ikke.Min kone er fra Thailand og jeg synes hun er akkurat som norske kvinner. Tror ikke at hennes vagina er noe kortere, men det hadde jeg vel ikke merket noe til uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Guest

Asiatiske menn er jo gjerne lavere enn europeiske, i tillegg til at de har mindre peniser.

Da er det vel naturlig at kvinnene har skjeder tilpasset mennene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er at asiatiske jenter er både trangere og heftigere i senga enn norske. Jeg har hatt flere eksemplarer av begge, og det har alltid stemt for meg. Asiatiske jenter er kort sagt mye deiligere enn norske, både inni og utenpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Guest

Min erfaring når det gjelder TRANGHET og asiatiske jenter, så varierer dette nesten like mye som med norske. MEN når det gjelder DYBDEN snakker vi forskjell generellt. Jeg har hatt noen asiatiske damer, og alle gangene har jeg kommet til bunns selv om ikke hele penisen min var inne. Positivt og negativt det..Dette har jeg også kjent med norske damer, men også flere ganger har jeg hatt dame som har være "bunnløse" dvs. de er dypere enn jeg strekker til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg er trang i avslappet tilstand...sånn passe. Men det fins muskler faktisk.

Endret av Remyline
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Guest

Etter min egen erfaring er asiatiske kvinner en del trangere enn norske, men den største forskjellen er nok allikevel muskelbruken. De tenderer til å være langt mer aktive, og kan virkelig muskelbruk. Men så kan jeg ha vært veldig heldig med de jeg har prøvd da.... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest

Dette tror jeg er individuellt. Men det blir vel slik for asiatiske damer som med afrikanske menn at "alle " er like.

De afrikanske mennene jeg har vært med har alle hatt bra størrelse og et par av de var meget store. Kanskje har jeg bare vært heldig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest ok forum!

Vel, er en hvit kvinne på 170cm automatisk trangere enn en på 185cm? Er en hvit mann på 190cm automatisk bedre utstyrt enn en på 175cm?

Er selv asiat på 170cm og har klart meg greit i "kjempenes land" med mine skarve 16cm. Har hatt titalls norske jenter(den høyeste på 182cm), og synes ikke at de er for vide i de aller fleste tilfeller, samt at graden av tranghet varierer uavhengig av høyde. Samme erfaring med de asiatiske. Men det med flittig bruk av muskelbruk har nok en betydning.

Men god sex er jo som oftest mer enn graden av tranghet, anser jeg...og størrelsen på penis, håper jeg! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Asiatiske jenter er ikke nødvendigvis trangere enn norske, men de virker mye trangere fordi det vet hva de gjøre i senga og kan sine ting, mens norske jenter lar kroppene og underlivet forfalle til det motbydeligste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ok forum!

"... norske jenter lar kroppene og underlivet forfalle til det motbydeligste..." :overrasket:

Virkelig en sterk observasjon! Hvis vi ser på antall deilige/vakre jenter i 14-25 års alderen ifht antall sterk forfallende kvinner i alder 28+, så er det mye som taler for at du har rett.

Men dette kan være kulturbetinget: Asiatiske jenter er oppmerksomt på det å holde seg bra, mens den norske kvinnens holdning som oftest er: "Faen, jeg stapper i meg det jeg vil, jeg drikker og feste til langt på natt hvis jeg vil. Du eier ikke meg! Du får ta meg som jeg ER!". Det blir fort fedme og rynker av slikt!

Mens menn er jo KLART bedre i så henseende :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lurven

en kamerat av meg hadde sex med ei fra thailand forrige uke, han sa at hun var ekstremt trang, men nå er kameraten min neger da, så det er vanskelig å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en kamerat av meg hadde sex med ei fra thailand forrige uke, han sa at hun var ekstremt trang, men nå er kameraten min neger da, så det er vanskelig å si.

:grine2:

j... bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daniella_
en kamerat av meg hadde sex med ei fra thailand forrige uke, han sa at hun var ekstremt trang, men nå er kameraten min neger da, så det er vanskelig å si.

:grine2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Voksen mann

Jeg har både hatt vanlige og kjøpt damer både i Norge og Thailand regelmessig de siste 25 år og jeg har følgende erfaringer (totalt ca 150 asiatiske og 4-500 forskjellige norske damer):

1. Norske damer er kåtere enn asiatiske når de først kommer igang. Asiatiske damer ser på sex mer som fysisk utfoldelse og trening, mens norske ser på det som nytelse eller penger.

2. Asiatiske damer føles trangere. Dette skyldes hovedsaklig at de bruker musklene aktivt nesten hele tiden, og ikke av og til som de norske i beste fall gjør hvis du er heldig.

3. Asiatiske damer er nok litt kortere i skjeden, men ikke mye. Det meste har å gjøre med de fysiske målene ellers på kroppen. De minste asiaterne på 150 og 40 kg må nødvendigvis ha mindre skjede enn ei norsk budeie på 170 og 70 kg.

4. Asiatiske damer er som regel mye mer bevegelige og myke i kroppen og behersker flere stillinger. De kan lett løftes og flyttes på og har i tillegg enorm utholdenhet. Derfor føles sexen bedre, og det er lett å tenke at det er fordi de er trangere.

5. Norske damer blir mer opphisset, ergo videre i skjeden. I tillegg så stønner de mer og blir litt mer engasjert når de først får fart på sakene.

Jeg ser fordeler og ulemper med begge sider, men holder en knapp på asiatiske damer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har både hatt vanlige og kjøpt damer både i Norge og Thailand regelmessig de siste 25 år og jeg har følgende erfaringer (totalt ca 150 asiatiske og 4-500 forskjellige norske damer):

det finnes hjelp for sånne som deg... ;)

Endret av ^me^
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det finnes hjelp for sånne som deg... ;)

Les retningslinjene for diskusjonsforumet.

Personangrep tolereres ikke. Smileyen gjør ikke innlegget noe bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med siste gjest. Her har vi en saklig debatt om fordeler og ulemper med norske kontra utenlandske damer, og bør vi diskutere forskjellene og heller komme med innspill som er relatert til saken.

Ikke merkelig at jeg foreslår og utestenge jenter fra seksualforumet mange ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...