Gå til innhold

Singeltråden - nå og alltid!!


Gjest *Fiona*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jøss, denne versjonen av singeltråden ser ut til å bli veldig ærlig og rett frem gitt.

Vel, singel som sagt. Er vel egentlig klar for å roe meg ned litt, og kjæreste hadde vært det optimale. I mellomtiden har jeg ikke noen imot et PV opplegg. Forutsetter da i tilefellet full åpenhet.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Fiona*

Jeg tenkte på pulevenn, men som noen av dere husker har jeg noen festlige minner om akkurat det der og tenkte kanskje jeg heller kunne komme på nye morsommere begreper.

Usikker; det var moderatoren sin, det! :ler: Akkurat som læreren på ungdomsskolen som måtte ut en liten tur; "bare jobb videre med oppgavene dere!"

Yeah right :sjarmor:

Neida... stol på oss. Vi er stort sett en gjeng harmløse hedonister :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Fiona*
Jøss, denne versjonen av singeltråden ser ut til å bli veldig ærlig og rett frem gitt.

Du kom litt sent inn i den forrige, vet du... på side 80 eller noe :ler: den var sånn i begynnelsen den også helt til noen måtte gulpe litt.

Men alltid sjans til new beginnings :wink:

Du er ikke videre konsekvent altså - først skal du ikke ha sex uten mening (eller var det Gløyma?) men så kan du ha det likevel :ler:

Sølibatløftet mitt vil iallfall uten tvil bli gjennomført.

(Med mindre jeg da får draget på han 55-åringen min med måne og kone... :o da lover jeg ingenting!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke videre konsekvent altså - først skal du ikke ha sex uten mening (eller var det Gløyma?) men så kan du ha det likevel :ler:

Vel, tror ikke jeg var så bastant. Jeg har i grunnen kun sagt nei til ONS, og at jeg skal følge boka sånn i forhold til å bli litt kjent først. Er jo som sagt primært ute etter litt mer enn bare sex, men innser jo at jeg ikke kommer til å klare å sitte helt rolig gjennom våren og sommeren :ler:

Forøvrig tror jeg at jeg kom inn rundt side 20 eller 30 sist

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *Fiona*

Nå har jeg kost meg og ledd gjennom noen av sidene i gammel tråden, og jeg savner Sniken-litt-min :cry: han var kjempemorsom. Sniken, where art thou?

Har sendt PM, men den blir ikke lest. Noen som kjente ham?

Hygfyr også har pensjonert seg. Eller kanskje han er gått over til fienden og fått seg dame??? Kjenner forresten noen som kjenner noen som kjenner ham, så kanskje jeg skal spionere litt :ler:

Anders26, egentlig 28, juhuuuu! *vinker*

Nei, nå MÅ jeg gå og legge meg på sofaen og gjøre ingenting! Jeg kan ikke sitte her hele kvelden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei' date=' nå MÅ jeg gå og legge meg på sofaen og gjøre ingenting! Jeg kan ikke sitte her hele kvelden![/quote']

.. og hvorfor ikke det da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke det åpenbart da ? Først sitter hun å gråter over gamle singelbekjente, og ramser opp navn etter navn. Så sender hun ut PM'er, og må plutselig trekke seg tilbake til sofa'n .... Hallo.... Hun fikk nok svar tenker jeg :wink:

Mener å huske at det var en egen tråd her for noen måneder siden tilegnet Fiona, med flust av beundrere. Hun kan da ikke ha mistet grepet så fullstendig heller....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Fiona*

Mistet grepet, fordi anonyme trakasserere ikke er her lenger?? Hehe, nei, akkurat det tar jeg ikke så tungt gitt. Når de ikke kan gi seg til kjenne eller bruke PM kan det være det samme ;-)

Jeg er her, seff, jeg leser i den gamle Singeltråden... du kom inn på side 19, LaStå, og hadde noen veldig innsiktsfulle drøftinger med hygfyr.

Skal etterlyse hele gjegen jeg... finner masse navn der jeg ikke har sett siden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjarne

Jag kan säga att jag aldrig haft sex med nån av mina chefer och det är jag GLAD för..Jag har bara haft manliga chefer och bög är jag inte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her, seff, jeg leser i den gamle Singeltråden... du kom inn på side 19, LaStå, og hadde noen veldig innsiktsfulle drøftinger med hygfyr.

Nå er det like før jeg sender deg til logoped her altså (kvinnelig også, bare for å være ond). Så gentar vi etter meg:

Lestat

:ler:

Greit nok at du tryggler de andre damene her om å la meg stå (missunnelse antar jeg), men da får du jaggu pelle deg til Oslo selv snart altså :ler:

Vet egentlig ikke om det er så lurt at vi prøver å konkurrere om hvem som kan målbinde hvem av oss. Blir fort 500 sider det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
Jag kan säga att jag aldrig haft sex med nån av mina chefer och det är jag GLAD för..Jag har bara haft manliga chefer och bög är jag inte..

:sjarmor:

Min sjef er mann og jeg er kvinne :ler: lucky me!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Fiona*

Greeeiit, jeg har gitt opp... skifta til plysjdressen, lagt beina på bordet og sprettet en iskald øl.

Kan like godt gjøre det grundig :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous
Greeeiit, jeg har gitt opp... skifta til plysjdressen, lagt beina på bordet og sprettet en iskald øl.

Kan like godt gjøre det grundig  :o

Lader du opp til Frustrerte Fruer? :-)

Siden du er inne på akkurat denne tråden, burde du ha skrevet at du iførte deg en babydoll og tok deg et glass champagne :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jah :sjenert:

I så fall. Ja til flere kvinnelige ledere inn i næringslivet (ASAP)

Hvordan går det med hjemmeeksamen forresten ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Men altså gutta (og jenter) tror jeg har et (uprøvd) tips om å få en player på kroken. Nemlig bruke hans egen teknikk. Behandle han som et stykke lammekjøtt, og ingenting annet. Ingen kosemose ting, ingen søte meldinger, ingen romantiske middag, bare pulings. Og etter at du har fått ditt, gir du han et smellkyss og sier - jeg ringer deg (noe du ikke gjør, med det første), og kler på deg. Forvirret spør han - Skal du gå? - Ja, sier du. - Men det er jo midt på natten, sier han. - Ja, jeg sover best hjemme, og når har jeg jo fått mitt, sier du og blinker. Så stikker du hjem. Du sender ingen meldinger, ringer ikke. Så møter du han "tilfeldigvis" på et utested, og igjen behandler du han som lammekjøtt. Sier nei når han vil spandere, og du insistere å spandere på han i stedet.

Og slik fortsetter du.

Dette tror jeg vil forvirre playeren litt, og gjøre han sårbar. - Vil hun ikke ha meg, vil han tenke. Og fortsette og gruble. Også - kanskje, finner han ut at han vil noe mer.

Eller kanskje han bare tenker at han er heldig. :ler:

Så gutta, hva tror dere? Kunne det funket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Fiona*

Nei, fillern, men det var godt du sa det, jeg ser så sjelden på tv, men prøver å få med meg enkelte serier.

Så NÅ lader jeg opp til Frustrerte Fruer!! :ler:

Sitat hygfyr: ...noe om å drømme om noen å leve sammen med uten å få panikk og sånt, og så skrev han: Men jeg tror det blir lenge til noen ser meg gå søndagstur med en dame i matchende grilldress, for å si det sånn...

:ler:

Nettopp det som skremmer meg med forhold også... konformiteten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...