Gå til innhold

Singeltråden - nå og alltid!!


Gjest *Fiona*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jo'a. :murvegg: Men så merker jeg at jeg fremdeles liker han litt.

Hehe, kan kanskje bli litt beklemt i starten til man har fått plasser saken på en eller annen måte da.

Hei forresten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Åssen er det egentlig å ha sex med sjefen sin a? Fikk ikke opplevd det jeg... :sjarmor:

Og det er forresten veldig bra. :oops: :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig. Hva skal du ha til frokost ?

(serveres selvsagt på sengen)

:sjarmor: frokost på sengen? :sjarmor:

tar det som er nærmest jeg da!! ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Ok, men hvem skal ha hvilken rolle, liksom? Litt forvirrende. Eller, vi kan bare hoppe i det, og se hva som faller seg naturlig. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest GreenSky

Tjaa, du har hatt sex med en sjef en gang, det hakke jeg.. sååå..... du må nok være sjefen ja..

*kremte* "Sååå... hva må jeg gjøre for å få mer lønn da?" :sjarmor::tunge1: :blomst_opp:

Da må du stå til (sexuell) disposisjon for meg 24 timer i døgnet og adlyde mitt minste lille vink. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Tjaa, du har hatt sex med en sjef en gang, det hakke jeg..

Det va'kke bare en gang, altså. :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må du stå til (sexuell) disposisjon for meg 24 timer i døgnet og adlyde mitt minste lille vink. :sjarmor:

:sjarmor: tror jeg skal gå på kjøkkenet og sette tenna i noe.. something I can *eat*.... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest GreenSky

:sjarmor: tror jeg skal gå på kjøkkenet og sette tenna i noe.. something I can *eat*.... :sjarmor:

Du kan småbite litt på meg. :sexy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere - kan dere gjøre meg ei tjeneste?

Si fra til meg når dere bryter regeler slik at jeg slipper og sitte her og følge med på denne tråden hele tiden .......... Jeg må nemlig i butikken skjønner dere - og da kan'ke jeg sitte her. Også bare måååå jeg først på do ............ Også er det såpass fint vær ute atte jeg vil være litt ute åsså..........Er're åkei eller :klø:

Deres alltid hengivne og single

skråsikre Usikker :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mm, skal være så snill og ordentlig som jeg bare kan jeg altså. uten at det nødvendigvis sier så mye

Tre sider på under to timer. Skal vi se, 100 siders merke innen ei uke sånn cirka da ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky
Hei! Veldig singel' date=' tre år no, har lyst på sjærste... :vinke:[/quote']

Presantere status jeg også, da. Har vært singel kort tid, har lyst på en PV.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Fiona*

*danser lykkelig*

Og vi er back om track!!

Singel, og har tenkt til å holde det slik. Neste som prøver seg må ha alt i orden ellers gidder jeg ikke. Litt usikker på hva jeg gjør med sexen i mellomtiden, men Gjør Det Selv klubben er jo lett tilgjengelig :-?

Greenie; han var sjefen din, men så fikk han nye oppgaver...? :ler:

Glitrende sagt!

Puling av sjefer har jeg ikke prøvd, selv om tilbudet har dukket opp. Derimot sliter jeg med en fantasi som ikke slipper taket, den er så på tvers av alt jeg har vært og tror jeg er at jeg sitter bare og blingser.

Det froklarer mitt intense nærvær her for tiden; da får jeg ikke gjort andre ting.

PV?? Hva er det?

PistasjVin?

PikkVeileder?

PermanenteforViklinger?

Hjelp meg her'a...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...