Gå til innhold

Utakknemlige brudepar


Bree

Anbefalte innlegg

Så du mener at nesten 70 personer skal ta hensyn til en person? Da kan en jo begynne å lure på hvem man egentlig tenker på.

Jeg hadde aldri lagt opp dagen min etter en person, for det er tross alt 69 andre som skal taes vare på. og nei, de skal ikke behøve å ta hensyn til en person. Den ene personen får være voksen nok å klare å holde seg unna, om det er en tørrlagt alkoholiker. Er det ikke en tørrlagt alkoholiker,s å ville den personen klart å ta med seg alkohol selv. For INGEN klarer å stoppe en alkoholiker, om personen har bestemt seg for å drikke.

Så hos oss tar vi hensyn til flertallet, for det er ikke bare den ene som teller. :wink:

Ok..Men det er ditt syn på det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Miss.Chanel

ivertfall 2 som mener samme som meg!

:)

kristin: du har et meget anstrengt forhold til alkohol, uannsett alkoholiker, fri bar etc...

har du noen negative personlige erfaringer med alkohol, er det jo bare å gi det som en god nok grunn!

det andre du skriver er litt "dumt"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

Jeg personlig tror enkelte bruker det som en unnskyldning, i stedet for å si at de faktisk ikke har lyst til å betale alkohol for gjestene sine. Enkelt og greit :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristin S: Er du enig i dette fra madam Felles innlegg da?

For INGEN klarer å stoppe en alkoholiker, om personen har bestemt seg for å drikke.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg personlig tror enkelte bruker det som en unnskyldning' date=' i stedet for å si at de faktisk ikke har lyst til å betale alkohol for gjestene sine. Enkelt og greit :wink:[/quote'] :wink:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ivertfall 2 som mener samme som meg!

:)

kristin: du har et meget anstrengt forhold til alkohol, uannsett alkoholiker, fri bar etc...

har du noen negative personlige erfaringer med alkohol, er det jo bare å gi det som en god nok grunn!

det andre du skriver er litt "dumt"...

Har ikke et anstrengt forhold til alkohol i heletatt. Drikker ofte jeg selv jeg. Så det har ingen ting med det å gjøre. Men jeg blir bare litt overrasket over hvor sinnsykt viktig dette med alkohol er for dere. Men, men. Dere har deres mening, så har jeg min. Og jeg er ikke enig i at det ikke går an å stoppe en alkoholiker. Det er mye man kan gjøre. Som f.eks å la være å ha alkohol i bryllupet. Som da er en grunn til at vi ikke skal ha det. Pga. EN alkoholiker. Sier ikke da at alkoholikeren slutter å drikke, men da får alle hos oss en hyggelig kveld i allefall! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

Håper virkelig denne personen er tørralgt, for ellers kan du faktisk risikere at ingen av dere andre får en fin kveld, for da kan denne personen ødelegge enda mer. Er man litt brisen selv, legger man ikke like mye merke til ting. Men er en full, så legger man virkelig merke til den personen, om man er edru selv.

Og alkohol er IKKE viktig for meg i det hele tatt, for jeg drikker ikke selv. Men jeg ønsker at mine gjester skal få kose seg med noen drinker på kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristin S:

Men jeg blir bare litt overrasket over hvor sinnsykt viktig dette med alkohol er for dere.
Enten leser du ikke alle innleggene her....eller så vil du kverulere.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva vet dere hva han har på innelomma?

Spiller ingen rolle hva han har på innelomma. Vi har gitt klar beskjed om at det skal være alkoholfritt og om han da drikker vet han godt at han ikke har noe der å gjøre.

Men uansett hva dere velger, så ønsker jeg dere lykke til! Og bryllupet og det kommer så klart til å bli flott uansett om dere har alkohol eller ikke! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Miss.Chanel

ja vi får være enig om å være uenig da :)

men jeg synes at inviterer man spanderer man!

og alkohol må være tigjengelig for de av gjestene som liker å ta en knært (eller mer)

alle er jo voksne mennesker, kan ikke nekte de det synes jeg.

men tror de gjestene som drikker, hadde blitt "skuffet" vis VI hadde det alkoholfritt. nå skriver jeg altså om VÅRT bryllup, ingen andres.

og jeg ønsker champagnevelkomst og øl i MIN bryllupsFEST!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært i flere alkoholfrie bryllup der brudeparet ikke er avholdsfolk og det ikke er noen alkoholikere i huset. Og tenk! De har hatt både musserende velkomstdrinker og øl til maten.

Man må ikke drikke for å ha det gøy. Om man VIL ha det gøy da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...