Gå til innhold

Ting som dere glemte til deres bryllup


majan

Anbefalte innlegg

Den 18. juni 2016 at 11.45, AnonymBruker skrev:

Glemte å gi pappa en klem da han hadde ført meg opp kirkegulvet :( Var så rørt og opptatt av mannen min at jeg glemte det rett og slett! 

Anonymkode: c9b87...454

Huff det glemte jeg og! Har liksom et minne om at jeg river til meg hånda og rekker den mot mannen min som skal hjelpe meg opp trappa framme i kirka! Det var sikkert ikke så ille da... Men har fortsatt litt dårlig samvittighet for det der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 5 uker senere...

Da var jeg gift!!! Bryllupsdagen ble helt perfekt, og alt gikk på skinner. Mye takket denne tråden, samt en kjempeflink servitør der vi hadde vielsen og festen, og en kjempeflink fotograf gjennom dagen, og fine og koselige gjester... i det hele tatt. :)

 

Ok, en ting jeg nok glemte: HOLD BRUDEBUKETTEN LAVT! :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Takk for alle tips her, de er notert. Noen flere som har siden sist? 

Anonymkode: 0d4e9...f0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alkoholfritt alternativ til velkomsdrinken

Anonymkode: 236bd...493

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 14.4.2016 den 20.34, Sheherasade skrev:

Jeg dytter på denne, siden jeg og flere nok planlegger bryllup i disse dager. :hoppe:

Tror jeg har alt på stell i planleggingen så langt, så nå må jeg huske Å HOLDE BRUDEBUKETTEN LAVT. :blomst:

Ei venninne av meg fortalte at blomsten skal holdes foran din egen blomst! :fnise: 

Anonymkode: f4371...325

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.3.2018 den 21.04, AnonymBruker skrev:

Alkoholfritt alternativ til velkomsdrinken

Anonymkode: 236bd...493

Hadde vært verre om det var omvendt! :P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, GammelSierraFan skrev:

Hadde vært verre om det var omvendt! :P

 

Nei.

Anonymkode: c9a5b...ee4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei.

Anonymkode: c9a5b...ee4

Å joda, om du kun hadde alkoholholdige velkomstdrinker, hadde det i det minste vært vann i springen. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.4.2018 den 12.06, GammelSierraFan skrev:

Å joda, om du kun hadde alkoholholdige velkomstdrinker, hadde det i det minste vært vann i springen. :fnise:

Men, det var jo det hun sa?  "alkoholfritt alternativ til velkomstdrinken"  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Notisblokk skrev:

Men, det var jo det hun sa?  "alkoholfritt alternativ til velkomstdrinken"  :fnise:

Nettopp! Trenger ikke bruke masse spenn på mineralvann når det bare er å forsyne seg i nærmeste vask. :laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.5.2005 den 14.36, philippa starck skrev:

(ellers vil jeg anbefale en slik kurv på toalettet! Vi hadde to stk. fylt med hårspray, deospray, hårnåler, sikkerhetsnåler, strømper, plaster, hodepinetabletter, kleenex, frisk etc. De ble umåtelig populære, vi fikk mye skryt for disse - og ikke minst, gjestene snakker fortsatt om dem over et halvt år etterpå!!! Anbefales!)

 

Vi hadde også slike kurver - og de var tomme etterpå.... Dvs noen hadde TATT MED SEG bla mascaraen ol som lå oppi... :o

Ville du hatt igjen den mascaraen? Som da kanskje flere lånte under bryllupet. Jeg ville aldri brukt en mascara andre hadde brukt med tanke på øyekatarr og lignede. 

Også veldig lett å legge ting nedi veska si igjen etter man har lånt noe, lett å glemme å legge tilbake igjen. Spesielt etter noen glass vin. Så at disse kurvene blir tomme er kanskje ikke så rart :)

Anonymkode: ab4d7...205

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...