Gå til innhold

Ting som dere glemte til deres bryllup


majan

Anbefalte innlegg

Jeg ville ha dobbeltsjekket dette med polet før jeg satset på retur-alternativet.

Jeg er nesten sikker på at jeg har lest at polet har sluttet med returtjenesten på grunn av all metanolen som har versert, for at folk skal være sikre på at det er "årtnli" det man får kjøpt.

*liste meg ut av brylupsfoprum - hvordan havnet jeg egentlig her?*

Vi har fått beskjed om at det ikke er noe problem å levere tilbake vin som vi får til overs. Det er uansett lurt å avtale dette på forhånd og ta vare på kvitteringen. På enkelte pol kan du ikke levere tilbake mer enn 30% av det du opprinnelig kjøpte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hææ vin til overs!

blir det alkohol til overs er det ikke sikklig fest :tunge1::ler:

(og for de som ikke skjønte det, var dette ment som kødd,, ikke seriøs.. men må jo tulle litt og :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ha dobbeltsjekket dette med polet før jeg satset på retur-alternativet.

Jeg er nesten sikker på at jeg har lest at polet har sluttet med returtjenesten på grunn av all metanolen som har versert, for at folk skal være sikre på at det er "årtnli" det man får kjøpt.

*liste meg ut av brylupsfoprum - hvordan havnet jeg egentlig her?*

vinmonopolet jeg har vært i kontakt med tar returvarer imot de :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg var så påpasselig å få noen til å henge ut balkongflagget vårt, men vi glemte å heise flagget utenfor lokalet der festen var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var så påpasselig å få noen til å henge ut balkongflagget vårt, men vi glemte å heise flagget utenfor lokalet der festen var.

:hoho::hoho: er jo ikke like lett og huske på alt da,,,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg glemte å ta bilde av bruden aleine samt buketten min. Ellers så glemte serveringsfolkene å legge frem serviettene som jeg hadde kjøpt inn, men brukte sånne kipe i stede. Men ingen katastrofe! Greit at de vet sånne ting....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hææ vin til overs!

blir det alkohol til overs er det ikke sikklig fest :tunge1:  :ler:  

(og for de som ikke skjønte det, var dette ment som kødd,, ikke seriøs.. men må jo tulle litt og :)

Hehe :ler:

Tror nokk ikke vi kommer til å ha noe til overs :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg tror vi husket det aller meste. Men i ettertid savner jeg et nærbilde av bare brudebuketten.

(og så glemte jeg å spytte ut tyggegummien før jeg gikk inn i kirka. Forloveren min ga meg den i bilen på vei til kirka, men jeg glemte å spytte den ut. Måtte svelge den oppe ved alteret. Heldigvis var det nok ingen som så det. :wink: )

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror vi husket det aller meste. Men i ettertid savner jeg et nærbilde av bare brudebuketten.

(og så glemte jeg å spytte ut tyggegummien før jeg gikk inn i kirka. Forloveren min ga meg den i bilen på vei til kirka, men jeg glemte å spytte den ut. Måtte svelge den oppe ved alteret. Heldigvis var det nok ingen som så det. :wink: )

Hehe!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest deleted

Får jo helt vont i magen av å lese hær!!! :) Blir nok ikke noe bryllup på oss med det første... (skulle ønske at han fridde!) Men her var mange gode tips.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Polet tar tilbake vin' date=' men ikke sprit pga metanolsaken.[/quote']

De kan ta sprit også, så lenge det er avtalt på forhånd. Også med vinen kan det være greit å ha en avtale - det er jo uansett greiest å kjøpe inn alt på eng gang/ett sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Melk

Polet har sluttet med denne praksisen pga metanol. Det gjelder alle pol i Norge.

Fra Vinmonopolets nettside:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Brud2005
Men vin tar dei vel?

For ett atrigt nick Melk

Jepp jepp, vin tar de i mot, sier ryktene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cappo ii

Vi glemte å ta bilder med forlovere.

Sett opp en liste over alle dere vil ha med på bilder og fotograf ferdig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk å ha nål og tråd tilgjengelig, hvis det skulle bli kjole-krise. Hempa på kjolen min røyk og jeg måtte sy...

Ellers anbefaler jeg også å ta nok bilder, spesielt med familien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...