Gå til innhold

An instance of the fingerpost


instance

Anbefalte innlegg

Joda, her går det unna med oppdateringen.... Sukk. Er inne i en stressende fase med bryllupsplanleggingen, mye som skal unnagjøres og falle på plass. Kjenner at jeg egentlig ikke er så veldig begeistret for partyplanning (skulle jeg tenkt på tidligere?!) og at jeg bare vil at alt skal gå greit den store dagen. Begynner å skjønne hvorfor folk ansetter wedding-planners.

Det er ikke det at jeg ikke synes det er koselig å planlegge bryllupet, innimellom blir jeg faktisk litt lei meg for at jeg snart ikke skal gjøre det lenger. Men det er alle disse telefonsamtalene og småtingene som må bestemmes og skaffes og *grøss* betales for, som gjør at jeg blir ganske stresset. Kanskje jeg kommer til å være flinkere til å oppdatere her nå, og få frustet ut litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Hihi, jeg gleder meg også! :) Det meste av de store tingene er i orden nå, men det er mange småting som gjenstår. Program, blomster, farging av sko osv. Har ikke hatt samtale med vigsler enda heller, så det må vi få til snart. Og har ikke fått tilbake registreringspapirene. Hmm. Får ringe og purre på dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle du ha hjelp til å mekke program? Jeg er litt busy til tider, så hvis du vil ha hjelp av meg må vi planlegge på forhånd. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Takk luna, men jeg får hjelp av ei på jobben. Og har bestemt meg for å gjøre det så enkelt som mulig, så det blir ikke så mye styr allikevel med akkurat det. Men oh my god! Nå er det under to uker igjen! Det er helt sprøtt, og jeg er litt usikker på om jeg rekker å gjøre alt jeg hadde tenkt.

Gleder meg veldig til bryllupet og til å gifte meg med instancemannen, men jeg kjenner at planleggingen er litt kaotisk akkurat nå. :) Blir godt å reise på bryllupsreise etter dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det kan jeg tenke meg. :) Og er det småting du glemmer eller ikke får tid til, er det ikke sikkert noen legger merke til det. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damn... Håper jeg kan få tak i billigbilletter til toget! Må jo plutselig ta tog... Ringer deg om dét. :gråte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, heldigvis. Selv om jeg selvsagt skulle ønske omstendighetene var litt annerledes. Snakkes på MSN?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen!

:hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :dagens-rose::bryllup::dagens-rose::hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte:

Tenk, i dag gifter du deg! Gleder meg til å se deg i den fine kjolen din! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Tusen takk Luna! :)

Hele dagen gikk så vanvittig fort. Jeg har fått med meg at det er det alle som gifter seg sier etterpå, men jeg skjønte ikke helt hva de egentlig snakket om! :) Skulle nesten ønske vi kunne gjøre det igjen, så jeg fikk snakket med flere folk og fått med meg enda mer av dagen. Men alt var helt fantastisk, og jeg er strålende fornøyd og lykkelig gift. Hihi. Litt sprøtt å "plutselig" være kone! :bryllup:

Bryllupsreisen var helt utrolig, vi bodde på fantastiske hoteller, hadde en slitsom men flott uke på Kilimanjaro, så masse dyr på safarien og slappet godt av på stranda på Zanzibar. En måneds drømmereise!

Litt rart å være tilbake i hverdagen igjen, men for tiden er det mye å gjøre på jobb så jeg har nok å henge fingrene i. Skal på flyt og pilates time i dag, grue-gleder meg til det. Dette blir første treningstime på nesten to mnd, alt ble så hektisk i ukene før bryllupet at jeg ikke fikk trent i det hele tatt. Blir nok støl i morgen, ja....

Men har fått kjøpt masse lekkert treningstøy i USA da jeg var på konferanse med jobben i forrige uke, så jeg gleder meg til å få brukt det. Handlet endel på Lululemon, de hadde masse fint. Skulle gjerne kjøpt enda mer, men pengene setter jo en naturlig stopper for slikt...

Jaja, nå er det heimatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Isj, har blitt forkjøla og ligger hjemme på sofaen i helgen. Vært borte fra jobben både i dag og i går, og det har blitt mye tv, gitt. Fy søren så mye dårlig som er på tv på dagtid!

Har surfet litt på FINN på hus-annonser også, men det er ikke så mye som er både bra OG innenfor vår prisrekkevidde for tiden, så det blir mest med tittingen. Kjenner at jeg har veldig lyst på større plass, men det er jo så utrolig dyrt med hus! Det er vel bedre å pusse opp leiligheten, det har vi nå planlagt å få gjort de siste tre årene. Nå kom jo bryllupsplanleggingen i første rekke i fjor, men denne høsten har jeg egentlig ingen andre prosjekter, så jeg burde vel få rompa ut av sofaen og kjøpe noe maling... :)

Har sendt inn navneendringsskjema, så i løpet av ikke alt for lang tid får jeg instancemannens etternavn. Det gleder jeg meg veldig til, enda jeg var veldig usikker på det kjempelenge. Det var sånn en måned før bryllupet at det plutselig gikk opp for meg at jeg hadde bestemt meg for å ta hans navn. Tenker jo litt på familie og sånt etterhvert også, og da er det koselig at vi alle har samme navn, synes jeg. Men litt merkelig blir det nå også, blir rart å skulle få seg ny signatur!

Jaja, nå er det tilbake til brownies og isboksen. Nam! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig glad for at vi har BBC Food, for der går det faktisk en del bra matprogrammer på dagtid. Viasat 4 sender Simpsons og litt sånn innimellom også. :)

Jeg løste signaturen ved navneendring ved å bare ha et mellom navn, så beholdt jeg min gamle signatur. :ler: Men deilig med et nytt navn jeg trives mye bedre mer. Bort med det andre fornavnet, som selv om det var et fint navn ikke var meg og som jeg ikke trivdes med, og inn med et mellomnavn som betyr mye for meg. :hoppe:

God bedring, snuppa. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring, snuppa. :klem:

Tusen takk. Og takk det samme! :)

Jeg er helt sinnsykt trøtt og slapp for tiden! Kom meg endelig til legen for å ta ny blodprøve i dag. Tror kanskje stoffskifteverdiene mine har endret seg. Begynte på p-piller igjen like før sommeren, og østrogennivået har visst noe å si for hvor mye medisin man trenger. Så jeg tror det kan være derfor jeg er så himla trøtt. Eller B12 mangel, det dukker opp sånn med jevne mellomrom, så jeg testet for det også. Isj, lei av å være så slapp.

Det kan jo hende det er været, men jeg har ingenting i mot høsten, og synes egentlig det bare er koselig med regnvær, så jeg har mine tvil.

Jeg er veldig glad for at vi har BBC Food, for der går det faktisk en del bra matprogrammer på dagtid. Viasat 4 sender Simpsons og litt sånn innimellom også. :)

Hehe, matprogrammer på tv er ikke helt min greie. Jeg er forbausende lite interessert i tilberedning av mat. Burde nesten gjøre en bedre innsats, sånn som det er nå unngår jeg stort sett å invitere folk på middag, fordi jeg aldri vet hva jeg skal lage. Synes det er koselig å bake litt av og til, stort sett brød eller kaker, men det må vel innrømmes at dette skjer kun noen få ganger i året. :) Jeg blir liksom så fort lei av mat. Spiser mye de samme tingene igjen og igjen, og eksperimenterer lite. Ikke for det, det er supergøy å gå på kjempefancy restauranter og spise fantastisk tilberedt mat. Men det holder liksom å gjøre det et par ganger i året.

I det siste har det blitt mye take-away sushi også. Har ikke blitt lei enda, men frykter at jeg snart vil bli det med dette tempoet...

Jeg løste signaturen ved navneendring ved å bare ha et mellom navn, så beholdt jeg min gamle signatur. :ler: Men deilig med et nytt navn jeg trives mye bedre mer. Bort med det andre fornavnet, som selv om det var et fint navn ikke var meg og som jeg ikke trivdes med, og inn med et mellomnavn som betyr mye for meg. :hoppe:

Så enkelt blir det ikke for meg gitt. Det kommer nok til å ta litt tid å venne seg til. (Fikk nye visittkort på jobben i dag, med det nye navnet. Det var veldig gøy å se det på trykk, men skikkelig merkelig også.) Jeg syntes det gamle mellomnavnet ditt var veldig fint, men det viktige er jo at du føler deg vel med det du heter, så jeg er glad du fikk ordnet det som du ville. :) Det nye er jo dessuten fint det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er helt sinnsykt trøtt og slapp for tiden! Kom meg endelig til legen for å ta ny blodprøve i dag. Tror kanskje stoffskifteverdiene mine har endret seg. Begynte på p-piller igjen like før sommeren, og østrogennivået har visst noe å si for hvor mye medisin man trenger. Så jeg tror det kan være derfor jeg er så himla trøtt. Eller B12 mangel, det dukker opp sånn med jevne mellomrom, så jeg testet for det også. Isj, lei av å være så slapp.

Når får du vite noe mer?

Hehe, matprogrammer på tv er ikke helt min greie. Jeg er forbausende lite interessert i tilberedning av mat. Burde nesten gjøre en bedre innsats, sånn som det er nå unngår jeg stort sett å invitere folk på middag, fordi jeg aldri vet hva jeg skal lage. Synes det er koselig å bake litt av og til, stort sett brød eller kaker, men det må vel innrømmes at dette skjer kun noen få ganger i året. :) Jeg blir liksom så fort lei av mat. Spiser mye de samme tingene igjen og igjen, og eksperimenterer lite. Ikke for det, det er supergøy å gå på kjempefancy restauranter og spise fantastisk tilberedt mat. Men det holder liksom å gjøre det et par ganger i året.

Jeg synes det er kjempegøy å lage mat, men en del av disse matprogrammene handler ofte om så mye mer. Andre kulturer og masse slikt.

I det siste har det blitt mye take-away sushi også. Har ikke blitt lei enda, men frykter at jeg snart vil bli det med dette tempoet...

Sushi er supergodt. Skulle gjerne ha spist det oftere, men det sier lommeboka nei til. :sukk:

Så enkelt blir det ikke for meg gitt. Det kommer nok til å ta litt tid å venne seg til. (Fikk nye visittkort på jobben i dag, med det nye navnet. Det var veldig gøy å se det på trykk, men skikkelig merkelig også.) Jeg syntes det gamle mellomnavnet ditt var veldig fint, men det viktige er jo at du føler deg vel med det du heter, så jeg er glad du fikk ordnet det som du ville. :) Det nye er jo dessuten fint det også.

Hadde ikke noe imot det andre fornavnet jeg hadde, men det var ikke helt meg. Og jeg syntes det ble litt mye med to fornavn når jeg fikk meg et mellomnavn, så da ble det naturlig å fjerne det andre fornavnet. Og det føles veldig bra. :jepp:

Det er fortsatt uvant å se navnet mitt, selv om det ikke er så stor forskjell, men det er digg også. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj! Svar fra legen. Stoffskiftet mitt er kjemperart (viser symptomer på å være både høyt og lavt på samme tid...), så jeg har legetime på onsdag. Håper han klarer å forstå hvorfor det har endret seg, og at det er forholdsvis greit å endre på det. Det viser seg at jeg har altfor lite B12 vitamin i tillegg, så jeg må vel ha en runde med det også.

Er slappere enn på kjempelenge, og skikkelig sliten og umotivert for tiden. Alt føles så utrolig vanskelig, og jeg klarer ikke ta tak i noenting. Vil bare :søvn: ... Det er skikkelig kjipt å ha det på denne måten! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde fin samtale med legen i dag, meget beroligende angående stoffskiftet. :) Han forklarte hvorfor verdiene var så rare, og at det ikke var noe å bekymre seg for. Fikk første sprøyte med B12 også, så nå blir det påfyll en gang i uka i 5 uker. Er litt øm i skinka, men har det ellers fint, og føler meg nesten litt bedre allerede! :)

Kanskje jeg endelig kan få kommet igang med treningen igjen, og få ordnet litt ting hjemme som har ligget og ventet på meg kjempelenge. *glede seg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...