Gå til innhold

Venninne skapte kvalme - vanlig å handle på trippeltrumf-dager?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mange bekker små... Jeg må legge handledager til torsdager skjønner jeg.. :P

Anonymkode: d1bfe...691

31. mai er neste trippeltrumftorsdag, etter morgendagens trippeltrumftorsdag. Ikke hver torsdag altså.

Anonymkode: 574f3...5fa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, glutenfreevegan skrev:

wow, snakk om å lage storm i et vannglass. Ikke rart det er så mye drama med dere damer, dere gjør jo hver minste bagatell om til krig

Å reagere på en kommentar er ikke det samme som å gjøre en stor sak ut av noe. Kvinner skal ikke beklage seg for å ikke være nikkedukker som aldri sier imot en mening. 

Anonymkode: 07c64...9b1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da skal man ha en god del penger, da... De som blir rikest er ofte de som er flinke til å spare, og ikke bruker pengene sine på tull. 

Anonymkode: ab1d8...dfb

En merkelig konklusjon. 

Å spare på shillingen og å la daleren gå, kjenner du det uttrykket? 

Å handle på Trumfkort gir småpenger inn når en ellers handler i andre butikker, uten Trumftilknytning. 

Anonymkode: 275eb...ca1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bare hun som dummer seg ut ved å være nedlatende. Men da går jeg ut fra at dere sparer litt mer enn 30 kr per 1000? :fnise:

Anonymkode: 8ea85...25d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kassereren påpekte en gang at vi har mye på Trumfsaldoen. Jeg gir egentlig faen, jeg handler der jeg er, når jeg trenger det, så får det trumfes og samles bonus der det vil. 

Aner ikke hvor mye som står på den saldoen nå, har fortsatt ikke sjekket.. 

Anonymkode: 2b3b2...353

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt trumf i "alle år". Et år var jeg skikkelig blakk ved juletider og var skikkelig bekymret for hvordan jeg skulle få kjøpt julegaver. Tilfeldigvis dumpet det ned et brev fra Trumf i postkassen (og tilfeldigvis åpnet jeg det og ikke bare gikk ut i fra at det var reklame) og tror dere ikke jeg hadde en 3000kr stående der? Da ble det julegaver det året også, så at det ikke blir penger ut av det er bare tull. Tar kanskje litt tid, men de pengene kom veldig godt med den jula :)

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor mye penger blir det ca pr år når man handler for 3 stykker pr uke?  En tusenlapp?  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg handler ikke på Kiwi pga at de har trumf, men drar kortet når jeg allikevel er der. Det samme gjør jeg når jeg fyller bensin. Det blir noen tusen i året, synes det er helt greit jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

31. mai er neste trippeltrumftorsdag, etter morgendagens trippeltrumftorsdag. Ikke hver torsdag altså.

Anonymkode: 574f3...5fa

Takk for info! :P

Anonymkode: d1bfe...691

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig vil jeg ha mer enn 2000 i året for å gi fra meg info om alt hva jeg handler. 

 

Anonymkode: a885d...e16

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom i knipe forrige uke og hadde ikke igjen 1 kr,sjekket trumf og hadde over 2300 kr stående! tok de ut og hadde de på konto dagen etter. Genialt spør du meg :)

Anonymkode: da9b3...98c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh shit, minte meg på at jeg må faktisk skaffe meg coop også da jeg handler endel derfra også.. 

 

Anonymkode: d1bfe...691

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Peonjenta skrev:

Hvor mye penger blir det ca pr år når man handler for 3 stykker pr uke?  En tusenlapp?  

Det vet jeg ikke. Til vanlig får man 1% av det man handler for, og på trippeltrumftorsdager får man 4% av det man handler for (hvis man betaler med Trumf Visa (som er et kredittkort)) på KIWI. I tillegg  får man  prosenter på frukt og grønt.

Anonymkode: 574f3...5fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det vet jeg ikke. Til vanlig får man 1% av det man handler for, og på trippeltrumftorsdager får man 4% av det man handler for (hvis man betaler med Trumf Visa (som er et kredittkort)) på KIWI. I tillegg  får man  prosenter på frukt og grønt.

Anonymkode: 574f3...5fa

Eller er det 3%? Jeg husker ikke. Kanskje noen andre vet?

Anonymkode: 574f3...5fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående COOP medlemskort: Får man ikke lengre  ta ut innmeldingskostnaden når man avslutter medlemsskapet? Jeg mener at det sto noe slikt  på årsmeldingen? Eller har jeg misforstått?

Anonymkode: 574f3...5fa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Husk at rabatten du får på kort hos Coop, Trumf og Æ er lagt på prisen du allerede har handlet for. Det er helt klart fornuftig å ha kort der man handler ofte - nettopp for å få rabatt. Men det hadde vært bedre om man slapp å knytte seg til kjeden for å få rabatten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Personlig vil jeg ha mer enn 2000 i året for å gi fra meg info om alt hva jeg handler. 

 

Anonymkode: a885d...e16

Fortell gjerne hvor du handler. Min nærbutikk selger dessverre bare varer som tåler dagens lys. :snurt:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Angående COOP medlemskort: Får man ikke lengre  ta ut innmeldingskostnaden når man avslutter medlemsskapet? Jeg mener at det sto noe slikt  på årsmeldingen? Eller har jeg misforstått?

Anonymkode: 574f3...5fa

Jo det får du ut.

Anonymkode: d1bfe...691

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har spart 2 100 på Æ på et år - det er penger rett i lomma. 

I tillegg har jeg spart 450 på kick back på disse kjøpene. 

Det er bare Rema. Har spart enda flere tusen på å utnytte meg av supertilbudene til Meny og Coop. 

Man skal være ganske paranoid om man er redd for overvåkingselementet i dette. Du er allerede filmet flere ganger på vei til butikken. Alle kortselskap har klausuler om å samle informasjon. Og telefonen din (aka Google) kjenner enhver bevegelse du gjør. 

Anonymkode: c1647...a20

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En fullstendig unødvendig ting å si av denne venninnen, men jeg stusser også over at tre andre (to?) faktisk begynner å snakke om at det er trippel-trumf-dag og hvor viktig det er å handle da :-)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...