Gå til innhold

Er dette de fleste menns drømmedamepersonlighet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Som hun oppfyller dette:

-Haster ikke med å omtale dere som kjærester og bringer det ikke opp på eget initiativ

-Har ikke noe imot at du ligger med andre i tidlig fase av bekjentskapet

-Sender ikke needy kosemeldinger og prater først når du legger opp til samtale. Hvis du sender kosemeldinger svarer hun derimot på samme måte

-Viser entusiasme over å møtes og finne på noe-etter at du har foreslått det

-Spør ikke etter å få treffe familien din

-Har null problemer med at du drar ut på byen uten henne

Anonymkode: efbf9...d10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En klassisk dørmatte, altså? :)

Anonymkode: 3e548...5c0

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av menna eg har datet har sett på slik personlighet som noe positivt.

tvert imot har det alltid blitt satt pris på at jeg ikke venter 2 timer før jeg svarer, men svarer med en gang. 

At jeg har krevd min "plass". Skal du holde på med andre, så holder du ikke på med meg. 

Og faktisk, ganske mange av mannfolka eg har datet er slike som aldri slutter å prøve å ta opp kontakten med meg igjen.. fordi dei satte pris på at jeg ikke spilte kostbar spillet som jenter lærer på film. Dei satte også pris på at jeg var sarkastisk, tøysete og kunne prate om alt :-)

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ei som ikke tar initiativ og bare gjør som han vil altså?

Heldigvis har ikke de jeg har vært sammen med vært sånn. Tror ikke at jeg hadde orket sånn at jeg ikke kunne vise interesse først eller ta initiativ uten at det hadde negativt for han.

Anonymkode: e0e6f...1b0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker som  den over: klassisk dørmatte, men også en som er selvutslettende og desperat etter å bli likt av menn. 

Anonymkode: da994...869

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Som hun oppfyller dette:

-Haster ikke med å omtale dere som kjærester og bringer det ikke opp på eget initiativ

-Har ikke noe imot at du ligger med andre i tidlig fase av bekjentskapet

-Sender ikke needy kosemeldinger og prater først når du legger opp til samtale. Hvis du sender kosemeldinger svarer hun derimot på samme måte

-Viser entusiasme over å møtes og finne på noe-etter at du har foreslått det

-Spør ikke etter å få treffe familien din

-Har null problemer med at du drar ut på byen uten henne

Anonymkode: efbf9...d10

Jeg syns faktisk trådstarter har et godt poeng!! Skulle tro det var slik en måtte te seg for å være av interesse. 

Anonymkode: cc246...ab7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det meste av dette kan jo sies å være egenskaper hos ei dame som er kul og laid-back. Hvis hun SAMTIDIG greier å være tøff, initiativrik, smart, omsorgsfull, morsom, pen, sexy og alt det der, så snakker vi drømmedame. De vokser jo naturligvis ikke på trær. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Som hun oppfyller dette:

-Haster ikke med å omtale dere som kjærester og bringer det ikke opp på eget initiativ

-Har ikke noe imot at du ligger med andre i tidlig fase av bekjentskapet

-Sender ikke needy kosemeldinger og prater først når du legger opp til samtale. Hvis du sender kosemeldinger svarer hun derimot på samme måte

-Viser entusiasme over å møtes og finne på noe-etter at du har foreslått det

-Spør ikke etter å få treffe familien din

-Har null problemer med at du drar ut på byen uten henne

Anonymkode: efbf9...d10

Hvem vil ha en mann som liker de egenskapene? Ikke en keeper etter min standard. 

Anonymkode: 4b45b...6bb

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PeleWasShite
1 time siden, AnonymBruker skrev:

-Haster ikke med å omtale dere som kjærester og bringer det ikke opp på eget initiativ

Kommer helt an på måten det blir gjort på. Det er greit å være ærlig om hva man ønsker og ser for seg. Noe annet er å snakke som om det er noe jeg skylder henne. Så lenge hun har sosiale antenner, og ikke mener seg berettiget til noe, finnes det egentlig ingen regler for hva som kan diskuteres.

1 time siden, AnonymBruker skrev:

-Har ikke noe imot at du ligger med andre i tidlig fase av bekjentskapet

Spørs hva dette bekjentskapet går ut på. Hvis det bare er et bekjentskap, har hun ikke noe med hvem andre jeg treffer. Men dersom vi dater ville jeg stilt spørsmålstegn med både selvbildet og moralen hennes dersom hun mente det var greit jeg lå med andre samtidig. Folk med lavt selvbilde blir fort jævlig slitsomme i lengden, så det er ikke noe jeg ville satset på.

1 time siden, AnonymBruker skrev:

-Sender ikke needy kosemeldinger og prater først når du legger opp til samtale. Hvis du sender kosemeldinger svarer hun derimot på samme måte

Igjen, sosiale antenner og måten det gjøres på er alfa og omega. Genuine kosemeldinger som er ment til å gjøre meg glad, fra en person jeg er interessert i, er bare hyggelig. Oppmerksomhetshoreri og bekreftelsesbehov forkledd som "kosemeldinger", hvilket kun er av egeninteresse (hun vil ha noe av meg), er noe helt annet. Noen kvinner er genuine, mens andre er eksperter på å hundse menn med "følelsene" sine. Og det har alt å si.

1 time siden, AnonymBruker skrev:

-Viser entusiasme over å møtes og finne på noe-etter at du har foreslått det

Som sagt, er ikke interessert i noen som er usikker og har lavt selvbilde. Hvis hun vil finne på noe spesifikt med meg, så får hun vel ha ryggrad til å foreslå det. Ønsker meg ikke et liv som forventet tankeleser.

1 time siden, AnonymBruker skrev:

-Spør ikke etter å få treffe familien din

Igjen, sosiale antenner. Kommer helt an på hvor vi er hen om det er naturlig å gjøre det.

1 time siden, AnonymBruker skrev:

-Har null problemer med at du drar ut på byen uten henne

Skulle da bare mangle. Psykopatiske/narsissistiske tendenser er no go.

 

Generelt er det et massivt rødt flagg å overtenke alle de tingene du spør om her. Dette er ting som må komme naturlig, og klarer man ikke det, trenger man mer sosial trening før man begir seg ut på søken etter kar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dørmatte og dørmatte! Slik var jeg i starten på vårt forhold, av den enkle grunn at jeg ikke så for meg noe seriøst mellom oss. Var ikke alltid så entusiastisk når han ville snakke eller finne på noe heller, men var det om jeg hadde tid og lyst. 

Han måtte jobbe meg inn, og det var ikke fordi jeg spilte, jeg var bare ikke DER i starten. Så på ham som hyggelig moro, men ikke min type. 

Han var selvsikker og hadde pågangsmot nok, så det ble oss til slutt. To barn og over 10 års ekteskap nå. :) Han er fremdeles ikke en slik mann jeg så for meg å ende opp med, men livet blir ikke alltid slik man tror. :)

Anonymkode: 8e330...7d7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, PeleWasShite said:

Kommer helt an på måten det blir gjort på. Det er greit å være ærlig om hva man ønsker og ser for seg. Noe annet er å snakke som om det er noe jeg skylder henne. Så lenge hun har sosiale antenner, og ikke mener seg berettiget til noe, finnes det egentlig ingen regler for hva som kan diskuteres.

Spørs hva dette bekjentskapet går ut på. Hvis det bare er et bekjentskap, har hun ikke noe med hvem andre jeg treffer. Men dersom vi dater ville jeg stilt spørsmålstegn med både selvbildet og moralen hennes dersom hun mente det var greit jeg lå med andre samtidig. Folk med lavt selvbilde blir fort jævlig slitsomme i lengden, så det er ikke noe jeg ville satset på.

Igjen, sosiale antenner og måten det gjøres på er alfa og omega. Genuine kosemeldinger som er ment til å gjøre meg glad, fra en person jeg er interessert i, er bare hyggelig. Oppmerksomhetshoreri og bekreftelsesbehov forkledd som "kosemeldinger", hvilket kun er av egeninteresse (hun vil ha noe av meg), er noe helt annet. Noen kvinner er genuine, mens andre er eksperter på å hundse menn med "følelsene" sine. Og det har alt å si.

Som sagt, er ikke interessert i noen som er usikker og har lavt selvbilde. Hvis hun vil finne på noe spesifikt med meg, så får hun vel ha ryggrad til å foreslå det. Ønsker meg ikke et liv som forventet tankeleser.

Igjen, sosiale antenner. Kommer helt an på hvor vi er hen om det er naturlig å gjøre det.

Skulle da bare mangle. Psykopatiske/narsissistiske tendenser er no go.

 

Generelt er det et massivt rødt flagg å overtenke alle de tingene du spør om her. Dette er ting som må komme naturlig, og klarer man ikke det, trenger man mer sosial trening før man begir seg ut på søken etter kar.

Som om jeg skulle ha skrevet det selv.
Perfection!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Sokkar skrev:

Ingen av menna eg har datet har sett på slik personlighet som noe positivt.

tvert imot har det alltid blitt satt pris på at jeg ikke venter 2 timer før jeg svarer, men svarer med en gang. 

At jeg har krevd min "plass". Skal du holde på med andre, så holder du ikke på med meg. 

Og faktisk, ganske mange av mannfolka eg har datet er slike som aldri slutter å prøve å ta opp kontakten med meg igjen.. fordi dei satte pris på at jeg ikke spilte kostbar spillet som jenter lærer på film. Dei satte også pris på at jeg var sarkastisk, tøysete og kunne prate om alt :-)

Hvor mye har de egentlig satt pris på dette når du tydeligvis ikke er sammen med noen av de lenger? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man skal jo være seg selv. Hvis man er laidback, ja da får man de menn som liker det. Hvis man er mer på og krever ting, da får man menn som responderer godt på det. Verste man gjør er å stappe seg selv i en boks for at andre skal like deg. 

Anonymkode: 8064c...d77

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke min drømmedame. 

Jeg liker damer som kan sende meldinger først, uten at jeg har startet samtalen. Alt med måte selvsagt, men jeg liker damer som er ærlige og tør å vise at de liker meg.

Synes også det er greit å være eksklusive. Hvis hun sier "du må gjerne ligge med andre", så hører jeg "jeg liker å ligge med flere samtidig og vil gjerne fortsette med det".

Spørre om å treffe familien min eller hinte til å bli kjærester kan være greit, spørs på timingen.

Noen ting på listen kan jeg være mer enig i. Men jeg tenker at vi liker forskjellige typer damer, og det gjelder å finne noen man matcher med.

Om dette er de fleste menns drømmedame? Tja, jeg har enn venninne (vi datet en gang i tiden) som alltid har en hel flokk med beilere - og hun bryter med flere punkter. Også dama jeg er sammen med i dag (som menn har falt som fluer for) er heller overhodet ikke slik. Det er vel de to "mest populære" damene jeg kjenner til.

Poenget: det er ikke mitt intrykk at dette er de fleste menn sin drømmedame, og det er det så tror jeg det må være for veldig unge menn. 

Anonymkode: 4d96c...e91

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.4.2018 den 18.36, FrodeF skrev:

Hvor mye har de egentlig satt pris på dette når du tydeligvis ikke er sammen med noen av de lenger? 

Kan ikke nevne en eneste som ikke har prøvd å opprettholde kontakt eller har ville fortsette å jobbe for det. Har ikke sagt noe om at menna dumpet meg. Det har ikke skjedd siden 9. Klasse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 25.4.2018 den 16.15, AnonymBruker skrev:

Som hun oppfyller dette:

-Haster ikke med å omtale dere som kjærester og bringer det ikke opp på eget initiativ

-Har ikke noe imot at du ligger med andre i tidlig fase av bekjentskapet

-Sender ikke needy kosemeldinger og prater først når du legger opp til samtale. Hvis du sender kosemeldinger svarer hun derimot på samme måte

-Viser entusiasme over å møtes og finne på noe-etter at du har foreslått det

-Spør ikke etter å få treffe familien din

-Har null problemer med at du drar ut på byen uten henne

Anonymkode: efbf9...d10

Det viktigte er at hun forstår sin plass i kjønnshierarkiet, at hun ikke tar kontakt med fremmede menn eller sykler eler kjører bil. For øvrig ser jeg helst at hun er dekket fra halsen og ned på offentlige steder og at hun respekterer meg som hun respekterer sin far. Alkohol og narkotika må hun selvsagt avstå totalt fra.

Anonymkode: ccb5a...c09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, høres ut som mitt værste mareritt. Vil ha kone, ikke en desperat tøffel

Anonymkode: ef012...934

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.4.2018 den 18.04, AnonymBruker skrev:

Jeg syns faktisk trådstarter har et godt poeng!! Skulle tro det var slik en måtte te seg for å være av interesse. 

Anonymkode: cc246...ab7

Jepp, det er faktisk sånn, siden menn flest ikke vil ha forhold men ligge med flest mulig. 

Anonymkode: 8e29e...c70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jepp, det er faktisk sånn, siden menn flest ikke vil ha forhold men ligge med flest mulig. 

Anonymkode: 8e29e...c70

Jeg vil ikke ha flest mulig ligg, men jeg er kresen på hvem jeg skal dele livet mitt med og har seksuelle behov som må tilfredsstille underveis.

Anonymkode: ccb5a...c09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...