Gå til innhold

Marius Borg Høiby


Korpsnerden

Anbefalte innlegg

19 minutter siden, Millimani skrev:

Han er ingen offentlig person etter min mening. Kun de gangene han evt er med på offentlig fotografering sammen med kongefamilien, da kan han være "offentlig". Ellers bør han få være i fred. 

Hvorfor er han med på offentlige (offisielle) bilder da? Han kan ikke hoppe ut og inn av en offentlig rolle som han selv vil. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Det er for sent i hans tilfelle. Han har fått smaken på og stor sans for "det gode liv". Jeg har ikke godt av
å lese om sånne "opphøyde menneskers" muligheter til å gjøre hva F de vil og komme unna med alt
. Arrrgh!

Like presis den der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tempus Magazine har fjernet prinsetittelen fra nettsteder etter at Se og Hør kontaktet dem. Det var like greit, for det betød bare at Marius vil utnytte sin posisjon som datter av Mette Marit. Samtidig som at han ikke vil ha oppmerksomhet. Dårlig dømmekraft på ham. Han får se å vokse opp.

Leste det nettopp i nettutgaven til Se og Hør. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, SoWhat? skrev:

Tempus Magazine har fjernet prinsetittelen fra nettsteder etter at Se og Hør kontaktet dem. Det var like greit, for det betød bare at Marius vil utnytte sin posisjon som datter av Mette Marit. Samtidig som at han ikke vil ha oppmerksomhet. Dårlig dømmekraft på ham. Han får se å vokse opp.

Leste det nettopp i nettutgaven til Se og Hør. 

Jeg tror nok at han mye godt gir seg ut for prins når han ferdes i utlandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, SoWhat? skrev:

Tempus Magazine har fjernet prinsetittelen fra nettsteder etter at Se og Hør kontaktet dem. Det var like greit, for det betød bare at Marius vil utnytte sin posisjon som datter av Mette Marit. Samtidig som at han ikke vil ha oppmerksomhet. Dårlig dømmekraft på ham. Han får se å vokse opp.

Leste det nettopp i nettutgaven til Se og Hør. 

Som datter...? Han er kanskje litt feminin men :fnise:, det var å dra det litt langt. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Veslefrikk skrev:

Som datter...? Han er kanskje litt feminin men :fnise:, det var å dra det litt langt. 

Uffdah :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

41 minutter siden, Millimani skrev:

Han er ingen offentlig person etter min mening. Kun de gangene han evt er med på offentlig fotografering sammen med kongefamilien, da kan han være "offentlig". Ellers bør han få være i fred. Han er ingen prins, selv om det er enkelte som mener at han burde være det. Kongeparet får leve til de er 100 år, så hopper man over Haakon og Mette-Marit og så kan heller Ingrid Alexandra overta tronen direkte etter sin farfar. Og så er Marius ute.

 

Den er det da mange som ikke gjennomfører...selv om de kanskje "burde" gjøre det...

 

Når han spiller i Skam og har 50k følgere på Instagram (med åpen profil) så anser jeg ham som like offentlig som andre SoMe-«kjendiser». Det har ingenting med hans tilknytning til kongehuset å gjøre. 

Som en annen skrev - lite interessant å skrive om en som sitter hjemme og ser Netflix. Mye av det M gjør tyder på at han ønsker denne oppmerksomheten som hans mor ønsker å skåne ham fra. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MajaKaja

Før Marius faktisk selv går ut og ber om skjerming fra offentligheten, så tror jeg ikke han har noe imot rampelyset. Tror han synes det er helt ok med oppmerksomheten, mens Mette Marit har større problemer med det. Han har gjort så mye rart de siste årene som tilsier at han IKKE ønsker å være anonym.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snusen

Tror noen at han hadde fått ny jobb etter jobb, innpass her og der uten sin tilknytning til kongehuset? En som er uten utdannelse? Never. Kjenner nok av ungdom som sliter med å skaffe seg jobber

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Snusen skrev:

Tror noen at han hadde fått ny jobb etter jobb, innpass her og der uten sin tilknytning til kongehuset? En som er uten utdannelse? Never. Kjenner nok av ungdom som sliter med å skaffe seg jobber

Han spiller bevisst på det at han er MMs sønn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anna Nas

I tillegg til at Marius Borg Høiby har valgt en jobb som redaktør og skribent i et profilert luksusmagasin, og deltar på rød løper-arrangement som arbeidsplassen arrangerer for noen av verdens største stjerner, har Dagbladets gjennomgang av hoffets årsberetninger vist at at Borg Høiby flere ganger har deltatt på offisielle besøk og oppdrag for kongehuset de siste årene. I den forbindelse innrømmet Det kongelige hoff også at penger fra deres budsjetter til offisielle oppgaver og drift av kongehuset har dekket utgifter for Borg Høiby.

Etter min mening rimer det ikke i det hele tatt at han og familien hans forsøker å hindre pressen i å omtale ham. De burde heller prise seg lykkelig over at det ikke har vært mer omtale. Han må forvente publisitet rundt sin person når moren hans er kronprinsessen av Norge. Det burde heller ikke komme overraskende på Mette-Marit at Marius ville bli en offentlig person i det hun sa ja til å gifte seg med kronprins Håkon.

https://www.dagbladet.no/kultur/marius-borg-hoiby-er-blitt-redaktor-i-overklassemagasin/69738327

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anna Nas skrev:

I tillegg til at Marius Borg Høiby har valgt en jobb som redaktør og skribent i et profilert luksusmagasin, og deltar på rød løper-arrangement som arbeidsplassen arrangerer for noen av verdens største stjerner, har Dagbladets gjennomgang av hoffets årsberetninger vist at at Borg Høiby flere ganger har deltatt på offisielle besøk og oppdrag for kongehuset de siste årene. I den forbindelse innrømmet Det kongelige hoff også at penger fra deres budsjetter til offisielle oppgaver og drift av kongehuset har dekket utgifter for Borg Høiby.

Etter min mening rimer det ikke i det hele tatt at han og familien hans forsøker å hindre pressen i å omtale ham. De burde heller prise seg lykkelig over at det ikke har vært mer omtale. Han må forvente publisitet rundt sin person når moren hans er kronprinsessen av Norge. Det burde heller ikke komme overraskende på Mette-Marit at Marius ville bli en offentlig person i det hun sa ja til å gifte seg med kronprins Håkon.

https://www.dagbladet.no/kultur/marius-borg-hoiby-er-blitt-redaktor-i-overklassemagasin/69738327

Håper kongen og dronningen er fornøyd med at de godtok denne MM....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, O.G. skrev:

Håper kongen og dronningen er fornøyd med at de godtok denne MM....

Det tror jeg nok at de er :)

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Anonym 55 skrev:

Han bruker tittelen Prins i sitt nye arbeid skriver vg. Selfølgelig lettere å få jobb med en tittel selv om du er tom i hodet. Han bruker tittelen for det den er verdt. Ekstra penger i kassa.

Prins er vel en beskyttet tittel. Og han har aldri vært det. Hvordan våger han å kalle seg det?

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Prins er vel en beskyttet tittel. Og han har aldri vært det. Hvordan våger han å kalle seg det?

Fordi MM beskytter ham hvis noen prøver seg på å la ham merke at skiten hans stinker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, O.G. skrev:

Fordi MM beskytter ham hvis noen prøver seg på å la ham merke at skiten hans stinker.

Jada. Men Harald burde bryte inn.  Marius er ikke, og har aldri vært, prins!  Han framstår for meg bare som en innbilsk klesse....

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Jerry Lee skrev:

Jada. Men Harald burde bryte inn.  Marius er ikke, og har aldri vært, prins!  Han framstår for meg bare som en innbilsk klesse....

Jeg er enig. Jeg er ikke imponert over hvordan slottet ikke har adressert dette overhodet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jo norske kongelige blitt kalt folkelige i alle år. Bortsett fra at Mette Marit har fått litt mye oppmerksomhet for dyre designerklr osv. Så var det saken med den dyre båtferien. At nå Marius henger med berømtheter og er en liten kalde, så er det vel noe kongehuset ikke vil bli assosiert med. Men det blir sånn uansett all den tid Marius lever som han gjør. Det nytter ikke å prøve å "anonymisere" ham akkurat. 

Rettelse :..Han er en liten KAKSE :P

Endret av SoWhat?
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, O.G. skrev:

Men det er ikke jeg.

Heldigvis betyr det nok ingenting for dem. 

De er gode mennesker. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...