Gå til innhold

Foundation tips?


snusk1

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er på jakt etter en ny foundation for å se om jeg kan falle over noe jeg liker bedre enn Estee Lauder Double Wear, gjerne hakket billigere også. Har prøvd meg på YSL Touche Éclat og Giorgio Armani luminous silk hittil, men det er i grunn ingen som overgår min kjære double wear. Jeg ser etter en full dekk og mattende foundation, som gjerne faller i en billigere prisklasse enn de nevnt over. Jeg er helt klart villig å betale samme sum for noe som kan overgå forventningene mine, men jeg begynner å se meg lei av så lite produkt for så mye penger. Har vurdert å prøve tarte sin nye shape tape foundation, noen erfaringer med den her inne? Men ja, er det noen her med en annen god favoritt? :-)

Takk på forhånd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Urban decay all nighter gir full dekk. Den er matt, men gir likevel litt glød. Tester ikke på dyr, noe Estee Lauder og YSL gjør. Bare nevner det i tilfelle det er noe som er viktig for deg. :) (Det er det for meg) Milani sin conceal + perfect er både billig og dekkende, men ikke så matt som UD sin. 

Jeg har Tarte sin shape tape foundation i hydrating versjonen, syns den er ålreit, men har ikke brukt den så mye enda. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...