Gå til innhold

Ny blogger på vei opp


Gjest Ukjenten

Anbefalte innlegg

Gjest Ukjenten

Jeg bladde litt nedover topplista på blogg.no, og kom plutselig over "emiliealexandras". Virker faktisk som ei skikkelig oppegående, smart jente utifra de få innleggene jeg leste. Hva tenker vi? Er hun en potensiell, ny toppblogger vi faktisk kan lære litt av? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ukjenten
6 minutter siden, Korsihalsen skrev:

Nei 

Hmm, det tror faktisk jeg... Nå er jeg veldig inne i bloggverden også da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har troa på ho. Samfunnsaktuelle temaer debatteres med personlige eksempler. Kanskje ikke typisk rosablogger-toppblogger, men en framtid innen mer alvorlige blogger tror jeg så definitivt hun har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ukjenten
Akkurat nå, Advocatus diaboli skrev:

Jeg har troa på ho. Samfunnsaktuelle temaer debatteres med personlige eksempler. Kanskje ikke typisk rosablogger-toppblogger, men en framtid innen mer alvorlige blogger tror jeg så definitivt hun har.

Er det jeg også tenker. En ny blogger med stoff som faktisk er aktuelt i dagens samfunn. Ikke "hva har jeg i sminkebagen"-blogger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Ukjenten skrev:

Er det jeg også tenker. En ny blogger med stoff som faktisk er aktuelt i dagens samfunn. Ikke "hva har jeg i sminkebagen"-blogger.

Blir spennende å følge med på henne i fremtiden. Hun virker veldig reflektert, så om hun fortsetter i dette sporet kan hun nok nå høyere opp på lista.

Endret av Advocatus diaboli
Rettet opp gramatikk feil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Korsihalsen skrev:

Nei 

8 minutter siden, Hummel34 skrev:

Neppe

Hva er grunnen til at dere ikke har troa på hun? Er det fordi dere personlig ikke interesserer dere for slikt eller er det andre grunner? Håper dere gir en begrunnelse:)

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ukjenten
2 minutter siden, Advocatus diaboli skrev:

Blir spennende å følge med på hun i fremtiden. Hun virker veldig reflektert, så om hun fortsetter i dette sporet kan hun nok nå høyere opp på lista.

Følger hun faktisk på snap, hun la akkurat ut en video om at VG har kontaktet hun. Spennende. Har trua på hun som blogger faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummel34

Selv leser jeg ett veldig bredt spekter av blogger, følger nyhetsbildet og samfunnsdebatter, og søker det jeg opplever som verdifull lesning. For meg gav ikke dette mersmak. Lite tyngde, flink pike og ønske om å prestere blir for «desperat», gode ting kommer sjelden ut fra en krampe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ukjenten
Akkurat nå, Hummel34 skrev:

Selv leser jeg ett veldig bredt spekter av blogger, følger nyhetsbildet og samfunnsdebatter, og søker det jeg opplever som verdifull lesning. For meg gav ikke dette mersmak. Lite tyngde, flink pike og ønske om å prestere blir for «desperat», gode ting kommer sjelden ut fra en krampe. 

Hva mener du med det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Hummel34 skrev:

Selv leser jeg ett veldig bredt spekter av blogger, følger nyhetsbildet og samfunnsdebatter, og søker det jeg opplever som verdifull lesning. For meg gav ikke dette mersmak. Lite tyngde, flink pike og ønske om å prestere blir for «desperat», gode ting kommer sjelden ut fra en krampe. 

Skjønner, synes ikke det er så lite tyngde men kan være vi har forskjellig aldersgruppe og preferanser. Takk for at du begrunnet da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gillians
50 minutter siden, Advocatus diaboli skrev:

Blir spennende å følge med på hun i fremtiden. Hun virker veldig reflektert, så om hun fortsetter i dette sporet kan hun nok nå høyere opp på lista.

HENNE...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ukjenten
3 minutter siden, Gillians skrev:

HENNE...

Misset du poenget kun fordi vedkommende skrev hun og ikke henne? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

28 minutter siden, Gillians skrev:

HENNE...

 

Endret av Skorpion89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Skorpion89 skrev:

Hvor men du det skal stå henne? 

Blir spennende å følge med på henne...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Veslefrikk skrev:

Blir spennende å følge med på henne...

Trodde du mente det skulle stå henne i stedet for hun alle plassene 😂 Jeg forstod det litt for seint 😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Skorpion89 skrev:

Trodde du mente det skulle stå henne i stedet for hun alle plassene 😂 Jeg forstod det litt for seint 😎

Noen ganger ser man seg nesten blind :fnise:.  Fort gjort det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...