Gå til innhold

Leveringstid på BeautyBay - erfaringer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Er det noen her som har erfaring med lang ventetid på pakker fra BeautyBay? Bestilte pakken den 01/04 uten sporing, hvilket blir 15 virkedager i dag. Har i grunn kun hatt positiv erfaring og rask levering ved tidligere bestillinger, men jeg går på skole i Oslo nå, så jeg har aldri mottatt pakker til denne adressen fra BeautyBay før. Uansett, merkelig det skal være så stor forskjell, i og med pakken alltid ankommer Oslo før telemark hvor jeg har bestilt til før. Har sendt mail til kundeservice, og de kunne dessverre ikke gjøre stort når den hadde forlatt varehuset. Tok kontakt med posten også, uten hell - og fikk beskjed om at det var lite vits i å besøke postkontoret for å spørre om pakken kunne ligge der om jeg ikke hadde mottatt hentelapp. Pakken er under tollgrensen også, så det burde heller ikke påvirke prosessen noe særlig.

Så ja, noen erfaringer med lang ventetid derfra?

Anonymkode: da5d7...a02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg venter også på pakke derfra. Har ventet siden midten av mars. Kommer den ikke innen slutten av uka får jeg etterlyse den. Sist jeg bestilte tok det en ukes tid. Tror det er posten som er problemet, de har blitt helt sykt treige etter nyttår. Både med å sende ut hentelapper (en annen pakke fra norsk nettbutikk som sender fra Norge lå TI dager på post i butikk før de gadd å sende ut hentelapp og den kom ikke opp i post-appen heller siden jeg hadde fått feil sporingsnr) og med selve postgangen etter de kuttet ut A og B-post og fikk bare en standardpost. Pakken ble sendt fra beautybay samme dag som jeg bestilte. Min er også under tollgrensen. Kjedelig å vente altså. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra England pleier det å ta 14dager til tre uker. 

 

Anonymkode: 2b9d4...1e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk min pakke etter omtrent fire uker tror jeg

Anonymkode: ed8c4...608

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, dere! Da får jeg bare vente videre, så dukker den vel forhåpentligvis opp snart :-)

Anonymkode: da5d7...a02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som regel får jeg pakken etter 15-16 dager. Men denne gangen er bestillingen min treigere. Men er vant til at Asos og Feelunique iallefall tar 3 uker, så prøver å smøre meg med tålmodighet.

Anonymkode: 5b3c2...867

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Hei! Jeg er i samme situasjon som deg, har ventet i over 20 dager nå. Hvordan gikk det med deg, fikk du pakken til slutt eller? 

Anonymkode: e28f7...ea8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har handlet mye fra Beautybay. Før, altså før årsskiftet fikk jeg pakken i løpet av 10 - 12 dager. Synes dette var lang leveringtid da, nå derimot er det ikke uvanlig at jeg venter 3 uker og over det. Hver gang tror jeg at pakken er forsvunnet i posten. Dette har medført at jeg dessverre har sluttet å handle som jeg gjorde fra denne siden, synd for de har en del fine merker og gode priser. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 til 3 uker. Jeg er kjempe fornøyd med Beautybay. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...