Gå til innhold

Hvorfor begynte Nini Stoltenberg på heroin?


Mari Y

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mener hun så det i et interju for noen år siden. At hun følte seg så privilegert, og at det føltes urettferdig?

Hun hadde rusa seg en del før hun så til kjæresten at de skulle prøve heroin. Det var et dumt og skjebnesvangert innfall. Det er sånn jeg husker intervjuet. Hun framsto uansett som en sympatisk person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TJA,si det du,godt spørsmål du kommer med.Ikke veit jeg  hvorfor jeg begynte med hero selv engang.Jeg skulle 'bare prøve det ut' siden jeg var 'verdensmester' i alt.Men gikk ikke så bra nei.Blei hekta på det ganske fort(det var godt syntes jeg,t.om. bedre enn sex noen ganger).Mange av mine unge blei 'borte' plutselig.Snart 40 og ikke fått meg dame eller barn enda engang(KJEMPEDUM som jeg var).Plutselig fant jeg ut at jeg 'henger etter' med nesten 10 år.Er for tiden på rehabilitering(LAR)og har klart å holde meg unna det i noen år (har blitt noen få sprekker riktignok).At mange av de som er hekta på hero har en slags type følelsesproblemer som de kansje ikke helt får til å bearbeide er nå ganske vanlig har jeg fått erfare på megselv og andre også.LAR hjalp meg mye,og Ninni var jo med på å 'bygge' LAR har jeg hørt..Kjempesnill var hun også(hun hjalp meg engang for noen år siden)

Hvil i fred kjære Ninni:hjerte::yvonne::hjerte:

 

:hjerte::hjerte:

Endret av Tyrk40
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Mari Y skrev:

Jeg bare lurer på noen vet dette. Lars Lillo Stenberg har visst gitt ut bok nå 

Lillo har gitt ut biografien om Ninni etter oppdrag fra hennes far Torvald Stoltenberg. 

Spør deg heller hvorfor begynner noen med narkotika? Tilfeldigheter, trang til og mulighet til å prøve? 

Tenk bare på alle de valgene vi gjør hver dag med hensyn til både mat og klær, veier og hva vi sier. Livet er fullt av valg. Noen valg er gode andre mindre gode. Betviler at Ninni selv ville kunnet svart på hvorfor hun startet da hun levde. 

Anonymkode: b8bf6...638

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sier følgende selv i artikkelen som Kontormus linker til: "Det var i grunn løsningen på det meste. Da ble det harmoni i heimen, jeg ønsket meg ikke noe annet." 99% av de som ender opp som narkomane/alkoholikere kan fortelle deg det samme. Rusmisbruk handler om å lindre smerte.

Anonymkode: 43806...7fb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden legger opp til spekulasjoner og ryktespredning

Anonymkode: 3dd73...560

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...