Gå til innhold

Jeg ønsker flere barn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ønsker å få flere barn, men mannen sier han er ferdig. Vi har to barn sammen og jeg forstår hvorfor han ikke ønsker flere barn, samtidig klarer jeg ikke å gi slipp på tanken på ett barn til. 

Jeg vet han hadde gått med på ett barn til, selv om han ikke ønsker det, bare for at han ønsker at jeg skal være lykkelig. Samtidig så er jeg lykkelig, jeg har verdens fineste familie (helt objektivt selvfølgelig), men lengter etter det siste barnet. 

Hva ville dere gjort? Fått et barn til selvom mannen ikke ønsker det, men er 100% med på det. Eller bare gi opp drømmen om ett siste barn? Er så redd jeg skal angre senere. 

Kan gjerne legge til at den økonomiske situasjonen er litt usikker nå iom at jeg er student og arbeidsledig, men jeg har veldig god utdannelse og regner med at dette vil ordne seg med tiden. Mannen har stabil og god jobb. 

Anonymkode: eb6b0...870

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sitat

men jeg har veldig god utdannelse og regner med at dette vil ordne seg med tiden

Kan du si hva slags utdanning dette er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Mikaela99 skrev:

Kan du si hva slags utdanning dette er?

Sivil ingeniør

Anonymkode: eb6b0...870

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hadde ikke mannen min ønsket flere så hadde jeg latt det være med det. :) 

Anonymkode: 5394a...917

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om det viser seg at barnet har en funksjonshemning/diagnose? Hvis du er den som «overtaler» mannen til et barn til - vil det kunne bli brukt mot deg? 

Anonymkode: f6fab...507

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva om det viser seg at barnet har en funksjonshemning/diagnose? Hvis du er den som «overtaler» mannen til et barn til - vil det kunne bli brukt mot deg? 

Anonymkode: f6fab...507