Gå til innhold

Trines matblogg


Jordbærogfløte

Anbefalte innlegg

Mitt første møte med Trines Matblogg var via Google. Ofte når jeg googler matoppskrifter kommer bloggen hennes opp blant de første treffene. Lettfattelige oppskrifter og bra resultat, så etter hvert har jeg begynt å gå rett til bloggen istedenfor å google.

En annen ting jeg liker så godt med den bloggen er at den er profesjonell, og 100% fri for privatliv og fjas. Man vet hva man får, og man får det man vil ha! :tommel:

 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg «følger henne ikke» men er stadig innom dersom jeg vil finne noe å ha tip middag. Enten det er noe jeg har laget mange ganger før- eller jeg vil ha ideer tl noe nytt.

Har laget mange av oppskriftene hennes- og enda aldri blitt skuffet. Så mye godt!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel egentlig så enkelt som at hvis leverer redelig og solid arbeide så overlever du.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalitet. Oppskriftene er gode, ikke for vanskelige, varierte og bildene i bloggpostene er fine. Den er rett og slett innbydende. :)

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Scherbatsky skrev:

Kvalitet. Oppskriftene er gode, ikke for vanskelige, varierte og bildene i bloggpostene er fine. Den er rett og slett innbydende. :)

Enig. Man finner alltid noe en har lyst å lage 👌🏼

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er slik en temablogg skal være. Om temaet. Kanskje litt bisetninger om at "barna elsker dette" og "mannen liker egentlig ikke torsk", men blogginnlegg om temaet og andre relevante ting.

Trine har jo gjort oppskriftene til en merkevare, ofte ender jeg opp med å Google *matrettt* og *Trines* for å komme rett inn på en oppskrift hun har laget :fnise:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, OppNedPåAlt skrev:

Det er slik en temablogg skal være. Om temaet. Kanskje litt bisetninger om at "barna elsker dette" og "mannen liker egentlig ikke torsk", men blogginnlegg om temaet og andre relevante ting.

Trine har jo gjort oppskriftene til en merkevare, ofte ender jeg opp med å Google *matrettt* og *Trines* for å komme rett inn på en oppskrift hun har laget :fnise:

Ja, men jeg får inntrykk av at Trine er en likende person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trine sandberg er profesjonell og har rendyrket sin nisje innen blogging. Ikke utlevering av familie og privatliv, noe mange av oss setter pris på.

Bildene er fine (som alle andre steder), men det som gjør at bloggen skiller seg ut er at maten alltid er god, oppskriftene er veldig enkle å følge og man får kjøpt alle ingrediensene på en vanlig matbutikk. Ukesmenyene er godt sammensatt og med god variasjon løpet av uka.

 

Trines matblogg treffer dermed vanlige mennesker som vil lage god og enkel mat i en hektisk hverdag. Man vil ha middagen raskt på bordet, og det bør være noe som barna liker. Det er veldig mange som faller i den kategorien, bl.a. mange familier.

Sandberg er bevisst på hvem hum velger å samarbeide med/reklamere for. Du vil aldri se reklame for noe som ikke passer med konseptet matblogg (f.eks. barberhøvler). Hun framstår både som kompetent, med god moral og velvilje, og hun er autentisk.

Hun var selvsagt også oppskrifter til festmat. Jeg liker at oppskriftene er så enkle å følge at alle klarer å lykkes, selv de som i utgangspunktet ikke er flinke til å lage mat.

 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leter ofte på siden når jeg vil la meg inspirere og finne en ny oppskrift. Oppskriftene er gjennomarbeidede og gode. Jeg har aldri tenkt på siden som en blogg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Kritt skrev:

Jeg leter ofte på siden når jeg vil la meg inspirere og finne en ny oppskrift. Oppskriftene er gjennomarbeidede og gode. Jeg har aldri tenkt på siden som en blogg.

Nei, vet om flere som skal inn "å se i kokeboka si"  når de går inn på bloggen :)  Nå etter at hun oppdaterte kan man også lage sitt eget oppskriftsarkiv der inne, for rask tilgang til favorittene. Veldig bra! 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...